Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Sandero Stepway 0.9TCe
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Diverse - Dacia Sandero
XeoN_Cosmin
Salut fani Dacia,

Am nevoie de o parere de la posesorii de Sandero Stepway 0.9 TCe.

Este ok ca motorizare? Se descurca bine in depasiri, la drum lung...etc?
Mi-ati recomanda sa optez pentru acest model cu aceasta motorizare?

UPDATE: Daca se poate, as dori un feedback si de la posesorii de Sandero Stepway cu motorizare 1.5 dci. Cum se descurca la drum lung? E sprintena? Ceva probleme tehnice mai importante?

Mersi mult! biggrin.gif
cosstti
Se pare ca nu ai inteles mare lucru din "bruftuluiala" pe care mi-a aplicat-o Torquemada in primul topic pe care l-ai deschis.
Fiecare va spune ca motorizarea pe care o are sub capota este cea mai OK.
Cei care au 0,9TCe isi vor lauda motorizarea pana in panzele albe chiar daca nu vor face decat 150.000 - 200.000Km cu acest tip de motor si se vor uita chioras la cei cu 1.6mpi, zicand ca acestia au un motor poluant si depasit.
Cu Stepway-ul te poti bucura de natura, vei putea accesa drumuri mai dificile pe care putini se aventureaza, vei putea iesi mai usor din troiene si te vei putea urca pe o bordura destul de lesne.
Ieri am avut o iesire de o zi.
Iasi- Cornu Luncii - Malini - Pasul Stanisoara - Borca - Tg. Neamt- Iasi.
Spre Pasul Stanisoara este un drum judetean care este de fapt un drum forestier. Am depasit destul de usor cele 5 -6 masini care erau in fata mea, mai putin o Toyota 4X4 in care era un impatimit al muntelui. Am folosit viteza 2 si 3.
Cei pe care i-am depasit mergeau cu viteza 1 si mai rar 2. Stiu asta deoarece am vorbit cu unul dintre ei cand ne-am intalnit sus la Pasul Stanisoara.
Daca vrei o masina pentru liniute si depasiri in forta ... Stepway-ul nu este potrivit pentru asa ceva. La un asa stil de condus, o garda generoasa la sol si suspensiile elastice represinta un minus.
La 120 -130 - 140Km/h te vei apropia cu consumul de carburant de consumul din oras.
Succes in luarea deciziei finale.

23 May 2016, 15:17:
Scuze penrtru dublura. Rog admin. sa stearga ultima postare.
cosstti
Se pare ca nu ai inteles mare lucru din "bruftuluiala" pe care mi-a aplicat-o Torquemada in primul topic pe care l-ai deschis.
Fiecare va spune ca motorizarea pe care o are sub capota este cea mai OK.
Cei care au 0,9TCe isi vor lauda motorizarea pana in panzele albe chiar daca nu vor face decat 150.000 - 200.000Km cu acest tip de motor si se vor uita chioras la cei cu 1.6mpi, zicand ca acestia au un motor poluant si depasit.
Cu Stepway-ul te poti bucura de natura, vei putea accesa drumuri mai dificile pe care putini se aventureaza, vei putea iesi mai usor din troiene si te vei putea urca pe o bordura destul de lesne.
Ieri am avut o iesire de o zi.
Iasi- Cornu Luncii - Malini - Pasul Stanisoara - Borca - Tg. Neamt- Iasi.
Spre Pasul Stanisoara este un drum judetean care este de fapt un drum forestier. Am depasit destul de usor cele 5 -6 masini care erau in fata mea, mai putin o Toyota 4X4 in care era un impatimit al muntelui. Am folosit viteza 2 si 3.
Cei pe care i-am depasit mergeau cu viteza 1 si mai rar 2. Stiu asta deoarece am vorbit cu unul dintre ei cand ne-am intalnit sus la Pasul Stanisoara.
Daca vrei o masina pentru liniute si depasiri in forta ... Stepway-ul nu este potrivit pentru asa ceva. La un asa stil de condus, o garda generoasa la sol si suspensiile elastice represinta un minus.
La 120 -130 - 140Km/h te vei apropia cu consumul de carburant de consumul din oras.
Succes in luarea deciziei finale.
sandero2
De sprintenă este destul de sprintenă, pentru cei 90 de căluți pe care-i are. Am renunțat să mai folosesc funcția Eco, pentru că mă cam rugam de ea la depășiri și la urcat dealuri. Nu mai folosesc limitatorul de viteză decât în localități, iar cruise control, nu-l mai folosesc nici pe autostadă. Nu am condus varianta diesel, dar cred că în afară de consum nu este nicio diferență.
Agrig
QUOTE(cosstti @ 23 May 2016, 11:33)

Cu Stepway-ul te poti bucura de natura, vei putea accesa drumuri mai dificile pe care putini se aventureaza,
*



Asta`i de tinut minte da nu de bagat in seama!
biggrin.gif
Dragos81
Eu zic ca este destul de sprintena si chiar imi place detin 0.9Tce cutie automata.
Daca vrei sa depasesti bagi picirul in gas si trage mai ales dupa 2500 ture.
Singurul punct slab e suspensia cam elastica dar in acelasi timp confortabila la drum lung curbele nu sut specialitatea ei smile.gif.
Mai detin o Honda cu suspensi sport si pot spune comparativ cu cel de pe Civic ca acest motor de pe Sandero merita toti banii. Nu imi plac masinile pe motorina asa ca din acest motiv nu am preferat dieslul.
Consumul e ok si el dupa 3000km a scazut la 7,5 urban pe CB. Eu zic ca este ok desi nu prea ma intereseaza cat consuma.
Agrig
F.. virgula si punctul!
Care din motoare?
Ala de Honda? ai perfecta dreptate, orice motor Honda isi merita toti banii, inclusiv alea monocilindrice!
Dragos81
Am facut corectia de rigoare smile.gif
Motorul 0.9Tce e foarte ok din toate punctele de vedere comparativ cu cel de Honda.
Agrig
Mno, zi de zi se aud noutati, totul e sa nu le bagam pe toate in seama...
einstein1984
Nu as lua stepway decat daca ast sta pe strada neasfaltata si as fi departe de asfalt...
Dragos81
Acum fiecare cu preferintele lui. biggrin.gif
dorindumitru
QUOTE(einstein1984 @ 23 Nov 2017, 13:59)
Nu as lua stepway decat daca ast sta pe strada neasfaltata si as fi departe de asfalt...
*



radmasa.gif oameni si oameni.
Eu zic ca nici atunci nu ti-ai lua. Ai prefera un Duster, doar din ambitie radmasa.gif radmasa.gif
einstein1984
Stepway consuma mult, dusterul enorm si e si mai scump+ anvelope mai scumpe. Dar dusterul 4X2 imi place, e drept.
georgstelsib
Cei care aveti Sandero Stepway cu easy-r , nu aveti probleme cu vibratiile la prima plecare a zilei ?
Gil26
Discutii despre "vibratii" sunt pe aria de probleme tehnice (trebuie doar cautat), ex.: Trepidatii Easy-R

Multumit deocamdata de masina din semnatura (decenta la un pret decent, se comporta destul de bine, dotarile sunt OK, etc.), 3 ani, 46 000km, fara nici o problema tehnica,...
georgstelsib
Topicul este dedicat stepway 0.9 easy-r . Cauta tu in alta parte pentru dieselul tau . Iar cauti galceava ? NU-ti ajunge lectia de pe celalalt forum ?
Gil26
Topicul nu este "dedicat stepway 0.9 easy-r" (si mai ales probleme tehnice) este "Dacia Sandero Stepway 0.9TCe, Curiozitate" (diverse) iar initiatorul a avut si un "update" referitor la 1.5 dCi dorind un feedback (regasit si in doua raspunsuri).
Am sugerat doar unde s-a discutat mai recent pe tema problemei cu trepidatiile la Easy-R.

PS: iar daca doresti sa "impartasesti" si pe aici din "experientele" tale macar fa acest lucru intr-un mod corect (iar primul pas este alegerea topicului potrivit).
Si punct din partea mea.
(am mai adaugat doar cuvantul "curiozitate" la titlul topicului, din graba l-am "uitat", scuze)
georgstelsib
Nu te mai preocupa de corectitudinea altora . Este bine sa fii atent la sensul unui text fiindca stii ca ai probleme cu aceasta . Nu mai polua si acest forum cu obsesiile tale .
De cand asteptam sa pui punct la obsesiile tale si eu dar si ceilalti fosti colegi , satui de elucubratiile tale . Dar... niciodata nu reusesti .
alfabit


Da, am intrat aiurea aici între voi ... bine că se poate edita

...voi cu ale voastre noi cu ale noastre, e bine așa ?
georgstelsib
Nu stiu cum ai vrea tu sa fii inteles , fiindca pari a fi prea subtil pentru mine . Comparatiile folosite de tine te posteaza in zona copilariei . Nu avem acelasi simt al umorilui si cred , nici al valorilor. Regret.
Logan80
Gil26 detaliaza pas cu pas, tutorial cum sa se calibreze Easy-R la 0.9tce cu DDT4ALL, cu screenshoturi smile.gif
Gil26
@ Logan80 daca esti interesat (sau ai "probleme" cu EasyR-ul smile.gif ) mai ai putintica rabdare caci sigur o va "detalia" altcineva cat de curand.
[Iar procedura este la fel atat la JS3 (0.9TCe) cat si la TS4 (1.5dCi). Si se poate face atat cu ddt4all\EcuTweaker cat si cu PyRen\PyClip sau alte programe de diagnoza. biggrin.gif]
georgstelsib
QUOTE(Logan80 @ 9 Aug 2020, 16:00)
Gil26 detaliaza pas cu pas, tutorial cum sa se calibreze Easy-R la 0.9tce cu DDT4ALL, cu screenshoturi smile.gif
*



O sa primesti raspuns la solicitarea ta la : "Calendele grecesti " sau la "Pastele cailor" . Gil26 a facut recalibrarile doar in mod "virtual" pe modul "demo" si culegand informatii ( cu Google) din experientele altora , prezentate trunchiat si de celel mai multe ori pe langa subiect .
Vezi si raspunsul "inteligent" pe care ti la dat . Vezi doamne face el o eschiva "desteapta" .
Eu si alti colegi am reusit sa facem recalibrari de calitate ( unii dintre cei care le-au facut sustin ca recalibrarea la nivel de amator a avut efecte mult mai bune decat cele din service). Ultima recalibrare am sustinut-o ieri , la distanta de 500 km cu ajutorul a 3 telefoane ( 2 pentru comunicare si unul pentru executie ) Beneficiarul a fost entuazismat de rezultat , mai ales ca ceva timp in urma a facut recalibrarea la un service autorizat Dacia iar efectul a durat doar 2 - 3 zile .
Deci se pare ca totusi amatorii , in special colegii rusi care sunt autorii si initiatorii metodei , noi romanii care am incercat , adaptat , experimentat " in vivo" si aplicat in practica metodele , am reusit.
In ceea ce priveste rolul lui Gil26 , el ramane in continuare " bagatorul batului prin gard" , "punatorul de bete in roata" (oricui care pare a sti mai mult decat el) , aberand in fata celor care inca nu-l cunosc , sperand ca cineva-i va acorda credit .
Si da , daca se aduna si aici un grup interesat de asi rezolva problema vibratiilor la easy-r 0.9 tce sunt dispus sa le pun la dispozitie public sau privat documentatia necesara , precum si asistenta prin telefon . Pt. credibilitate pot sa le ofer si datele de contact (cu acordul lor) a celor care au efectuat deja operatiunea .

LE. Sa vedeti ca nu-l rabda inima sa nu bage iarasi "batul prin gard" si ... mai trage o postare "inteligenta". Nu scap de el ca de " raia capreasca".
LLE. Au trecut aproape doua ore Iar domnu Gil inca nu m-a contrat . Curios . De obicei posteaza la miezul noptii , la patru dimineata ( de ma intreb cand doarme) , numai sa nu piarda un minut in a ma "contesta" , "ridiculiza" , " persifla" , in a cauta nod in papura cat mai repede. Si toate astea fiindca am avut indrazneala de a lua apararea unui coleg pe care-l tot sicana.
Gil26
@ georgstelsib, as putea comenta "reusitele" recalibrarilor tale, raspunde punctual si restului "afirmatiilor", dar as fi offtopic. Asa ca mai bine: No comment!

Desi cred ca pe initiator nici nu il mai intereseaza asta, totusi consider Sandero Stepway un model reusit de cei de la Dacia\Renault, pot fi si subiectiv desi a fost destul de bine vandut in multe alte tari (mai ales Germania).
Despre 0.9 TCe nu ma pot pronunta insa 1.5 dCi se "descurca" bine la drum lung, pentru mine e suficient de "sprintena" iar singura asa zisa "problema tehnica" biggrin.gif in 3 ani au fost becurile faza scurta arse cam dupa un an de la achizitie.
georgstelsib
QUOTE(Gil26 @ 11 Aug 2020, 17:02)
@ georgstelsib, as putea comenta "reusitele" recalibrarilor tale, raspunde punctual si restului "afirmatiilor", dar as fi offtopic. Asa ca mai bine: No comment!

Desi cred ca pe initiator nici nu il mai intereseaza asta, totusi consider Sandero Stepway un model reusit de cei de la Dacia\Renault, pot fi si subiectiv desi a fost destul de bine vandut in multe alte tari (mai ales Germania).
Despre 0.9 TCe nu ma pot pronunta insa 1.5 dCi se "descurca" bine la drum lung, pentru mine e suficient de "sprintena" iar singura asa zisa "problema tehnica"  biggrin.gif  in 3 ani au fost becurile faza scurta arse cam dupa un an de la achizitie.
*



Cum ai putea comenta reusitele recalibrarilor mele ramane pentru mine o enigma . Cum ati putea comenta oameni buni despre ceva ce nu ati vazut , ceva ce nu cunoasteti , ceva ce nu intelegeti , ceva ce nu "te-a atins" in niciun fel ? Numai tu ramai ancorat un paranormal ?
Gil26
@ georgstelsib, toate "experientele" tale cu recalibrarile si mai ales "efectele" le cunosc destul de bine pentru ca le-ai relatat cu lux de amanunte public (si pot fi citite oricand de oricine doreste). Iar unele dintre ele ar fi exemplu de dat: Asa NU.

Insa ar fi bine sa citesti din regulament punctul 2.g) "Este interzisa citarea integrala a ultimului mesaj (post) dintr-un topic...." (scris cu fonturi de culoare rosie)
La fel ca acum si aici: Citare integrala ultimul mesaj
Desi pentru tine este o obisnuinta asta pe forumuri, de cateva ori ai citat integral chiar si ultimul mesaj (post) propriu. Grija si cu jignirile sau cuvintele dure (ai "experienta" si cu astea).
Logan80
Citat de pe celalalt forum, a scris un forumist
"Pe OLX a aparut un anunt de la cineva care face conversie de la cutie Easy-R la cutie manuala:
https://m.olx.ro/oferta/conversie-cv-0-9-tc...cv-IDd2OEw.html
"
Gil26
Anunt de ...."doi lei" (9 lei poate e doar capacul acela vechi pe care scrie frumos JH3).
O conversie implica in mare dat jos cutia, demontat actuatoarele, montat placa (capac) obturatoare, timonerie noua, montat cutia,...,si mai ales rescris softul. La o alta marca acestea costau vreo 700-800 euro, la Easy-R cred ca softul e chiar mai dificil de rescris.
Iar daca nenea acela de la dezmembrari (ce aduce si "fier vechi" din GB) este asa de priceput ar modifica doar softul (si poate nu ar mai fi nevoie de "conversie"). Dar probabil ca a citit si el ceva pe undeva de Easy-R si a "bagat" un titlu pompos, deh reclama este sufletul comertului (si are "efecte", este bine "promovat").

PS: imi cer scuze pentru offtopic, dar m-a distrat (distras?) anuntul asta.
torquemada
Rescris softul în ce ?
- Se dă jos cutia JS3
- Se pune alta manuală JH3
- Se montează timoneria clasică, iar cea drive_by_wire trebuie dată jos (vezi evacuare+scut termic)
- Trebuie pusă pedală de ambreiaj
- Trebuie altă pedală de frână, mai îngustă
- Trase conductele spre pompa master(pedală ambreiaj) și apoi spre cilindrul receptor (rulment)
- Reconfigurată mașină fără transmisie automatică

Conversia inplică demontarea cutiei, asta dacă vrei să o faci ca la carte.
Gil26
Multumim pentru detalii. Asta pentru cine intereseaza, eu am scris si dincolo ca nu ma "pasioneaza", tocmai de aceea am spus ca "implica in mare...". Dar totusi cred ca "reconfigurarea" masinii ar prezenta interes.
einstein1984
un logan diesel cu tl4 ar fi fain totusi
Gil26
Probabil, dar eu sunt foarte multumit de al meu Sandero Stepway diesel TS4.
In 3 ani doar revizii si in rest "apa (ma rog motorina), talpa si bataie".
Iar EasyR-ul se comporta ireprosabil.
alfabit
QUOTE(Gil26 @ 25 Aug 2020, 05:13)
...
si mai ales rescris softul. La o alta marca acestea costau vreo 700-800 euro, la Easy-R cred ca softul e chiar mai dificil de rescris.
Iar daca nenea acela de la dezmembrari (ce aduce si "fier vechi" din GB) este asa de priceput ar modifica doar softul (si poate nu ar mai fi nevoie de "conversie").
...
*



Nu rescrie/modifică nici un fel de soft, exclude ecu AT 119 și înlocuiește ecu injecție 120 cel care schimbă info cu 119. Oricum nu are ce face cu 120 de MT așa că îl refolosește și BCM împerecheat cu el și cheile. Vorbim bineînțeles de motorizări similare, să nu se înțeleagă aiurea.

"Reconfigurare" cel mult pentru TB din AT în MT altfel aprinde led pană electronică de nu primește cadre CAN de la 119.

Poate să schimbe serigrafia de la TB GB la Ro să dea viteza in km/h nu in ml/h dar e mult de muncă, așa se menține TB original de Ro.

georgstelsib
QUOTE(alfabit @ 25 Aug 2020, 11:09)
Nu rescrie/modifică nici un fel de soft, exclude ecu AT 119 și înlocuiește ecu injecție 120 cel care schimbă info cu 119. Oricum nu are ce face cu 120 de MT așa că îl refolosește și BCM împerecheat cu el și cheile. Vorbim bineînțeles de motorizări similare, să nu se înțeleagă aiurea.

"Reconfigurare" cel mult pentru TB din AT în MT altfel aprinde led pană electronică de nu primește cadre CAN de la 119.

Poate să schimbe serigrafia de la TB GB la Ro să dea viteza in km/h nu in ml/h dar e mult de muncă, așa se menține TB original de Ro.
*



Cred ca ai multe de spus in acest domeniu . Traim revelatia de a te cunoaste . Continua sa ne uimesti cu ale tale cunostinte . Ar fi un mare castig. Multumiri. Mi-ar placea sa te "vad" mai des.
Anuntul de pe OLX cu schimbarea cutiei si valoarea de 9 lei era doar pentru a intriga si a suscita interesul . Lamuririle erau la telefon . Nu trebuia ridiculizat.
torquemada
Injecția se poate rescrie cu o calibrare corespunzătoare noi cutii manuale (se poate rescrie o injecție de Lodgy/Dokker fără Cruise ca să îi pui cruise) - evident trebuie scule (derelek + fișierele necesare).

Gil26
@ alfabit, in primul rand multumesc pentru corectare. Baietii aia care faceau conversia la "vechiturile" celelalte "povesteau" de rescriere soft (si nu inlocuiau cutia, puneau niste obturatoare in locul actuatoarelor). Acum e clar cum este la Easy-R.
Citesc de mult timp posturile tale si de pe alte forumuri (mai ales cele straine) si stiu ca ai o bogata experienta. Pentru mine este o placere sa invat lucuri noi de la cineva care chiar se pricepe si stie ceea ce scrie. Dovada si informatiile oferite acum (nu le-am gasit nicaieri pe unde am tot "rasfoit"). Toata stima si tot respectul.
Nu ma intereseaza conversia asta, dar cine doreste sa o faca are acum o imagine corecta despre ce implica, adaugate desigur la celelalte detaliate cu generozitate de @ torquemada.
Iar despre anunt cred ca este destul de limpede, omul a mers pe principiul "important e sa ma sune lumea, dupa aia mai vad eu ce si cum".

PS: iar eu chiar am savurat "glumita" aceea cu cei doi polaci buclucasi. 184.gif
alfabit
QUOTE(Gil26 @ 25 Aug 2020, 16:17)
@ alfabit...
Citesc de mult timp posturile tale si de pe alte forumuri (mai ales cele straine) .
...
*



Da, mai mult pentru a exersa engleza/franceza, pe forumurile auto românești nu mă ridic la nivelul necesar, aici intru foarte rar, dincolo pe celălalt mă uit ca la soare, nici nu îndrăznesc, ....

blush.gif
visceral
Folosesc eu diagnoza bluetooth cu pic18f25k80 https://www.emag.ro/diagnoza-multimarca-blu...6/pd/D3RHQ5BBM/
Datorita softului lui eastcowboi am scapat de trepidatiile cutiei Easy-R JS3 calibrand ambreiajul. Am scris pe forumul celalalt metoda de calibrare corecta si pasii care trebuie urmati
Gil26
@ visceral sau @ pistritu cu toate clonele tale @ Dom Vasi, @ dainese1100, @ ionbumbu1, @ Logan80, @ busu 12, @ Leo0608 (si toate celelalte pe care nu le mai tin minte pentru ca nu le mai folosesti de ceva vreme), … tu NU ai cum sa scapi de trepidatii pentru ca NU ai o masina cu Easy-R JS3, ai doar multe clone si nimic altceva, cam asta ti-a scris si @ bucatzel aici:
QUOTE(bucatzel @ 8 Nov 2022, 13:21)
Nu e a lui Filip, Filip macar e in stare sa scrie corect. Stiu ca era unul care scria la fel de enervant, nu-mi aduc aminte cine era... mna, in sfarsit mi-o fi si mie utila lista de banari.
*


Sau chiar cel a carui clona (de pe celalalt forum) incerci sa o “imiti” aici folosind acest user_name:
QUOTE(georgstelsib @ 27 Jan 2022, 15:06)
Da , "cine  se  aseamana  se  aduna" . Respectiva  clona  inseamna  ca  este  tot a ta si  vine  de  pe  acelasi  IP . Le  folosesti din  lasitate  ca  sa  dai report  "sub  anonimat" : pistritu , ionbumbu1 , Logan80 , busu 12 , steliangheorghiu . Poate fac  publice  si  postarile  tale  "laudative" referitoare la  forum , moderatori  si  alti  membri .
*


Deci @ visceral tu NU ai ce ambreiaj sa calibrezi, egal cu ce soft, pentru ca NU ai JS3, ai mai creat acum o clona postand acelasi lucru in cateva topice fara rost \sens, atata tot.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.