albertspeer
20 Jul 2016, 19:33
Am o Dacia Duster 1.5 DCI de 110 CP.
Sunt foarte dezamagit de masina. La 67000 km, sa rupt distributia. Am inteles ca au o problema din fabrica cu pompa de inalta presiune care nu este aliniata corect si din cauza asta a scos cureaua de pe role.
La 126000 km, mi-a picat turbina. Acum am 131000 km, 5000 km de cind am schimbat turbina nu mai am presiune la ulei. Ramane martorul aprins. Am verificat uleiul, era sub minim. Am completat cu ulei, pina aproape de maxim si martorul este tot aprins. Deci nu am presiune la ulei.
Cind s-a inlocuit turbina, aveam presiune la ulei.
Am inteles ca motoarele astea au mari probleme si cu ungerea si cu alimentarea de combustibil.
NU VA RECOMAND A VA CUMPARA DACIA SAU RENAULT VREO DATA!!!!!!!!!!!
Solenzul
15 Sep 2016, 00:25
Frate, ma sperii.
Vroiam sa iau unul SH dar m-ai pus pe ganduri. Cele pe benzina or fi mai bune?
Vezi ca ai deschis 2 topicuri si un sondaj. Fi mai moderat.
victor_hd
23 Sep 2016, 21:00
Pai eu nu prea sunt de acord cu tine,
si eu am cumparat un Duster SH, 1.5dci 110 CP, 4WD, construita in 2012.05, eu am luat-o in decembrie 2015, cu 96000 km la bord, si masina a fost de la Autonom ( masina de inchiriat), gandeste-te ca a fost o masina de care sa tras fara mila... acuma are deja 130 000 km si inca se trage fara mila de ea pe santierele patriei, dar cu intretinerea si revizia la zii corect facuta(in service).
Ce sa zic mie mi se pare din punct de vedere al rezistentei foarte bine facuta, in afara de ceva plastice ce a trebuit sa schimb ( aprox 500 lei) , revizie frane ( discuri fata, placute si saboti spate, aprox 1000 lei) , piese am schimbat doar rulmetii spate, in rest motorina, de drumuri bune nici nu mai ai nevoie...
Din punct de vedere al andurantei este o masina foarte fiabila, ce am observat eu, imediat se simnte motorina de proasta calitate...
nu fi pesimist, oric SH are mici bube, dar totul se rezolva...
Ionescu
14 Jan 2017, 16:05
Da, eu zic ca pe benzina, eventual cu GPL e ideal
crisostos
30 Jan 2017, 21:00
Apropo de GPL :
Doresc sa-i montez instalatie de GPL , insa dupa ce trec de 30 - 40000 km ( acum am 3000)
Cei de la Dacia monteaza instalatii pe Duster ? Caci la vechea masina (Ford ) am montat la un service specializat pe asa ceva si am fost multumit si de calitatea lucrarii ( in 5 ani NU am avut nici o problema ) si de pret ( instalatie BRC , m-a ajuns in jur de 2900 RONI ) .
Merci de sfat
cristic1982
30 Jan 2017, 23:48
Monteaza GPL in service-uri dacia si, de obicei, nu iti afecteaza garantia pe motor. Recomand sa te duci sa intrebi inainte.
Mie, in Pitesti la amat, mi-au propus ei montarea gpl pe un megane 4 cu pastrarea garantiei.
valioglu
16 Feb 2017, 18:36
Daca ce a scris initiatorul topicului este adevarat (opinia mea personala e ca nu) este un caz relativ izolat. Dieselul de pe Duster e un motor cu ceva vechime pe care il cumpara chiar si Mercedes. Nu am auzit de probleme la ungere niciodata, turbinele sunt destul de rezistente, iar povestea cu pompa de inalte care nu e aliniata si a scos cureaua de pe role e o aberatie.
Dusterul merge ceva mai bine cu diesel pentru ca e o masina ceva mai grea decat Loganul si are nevoie de cuplu motor. Pe benzina consuma cam mult si din fabrica nu au versiune GPL - complet gresit. Plus ca motorul nou pe benzina de 115 cai e Nissan la origine, eu as mai astepta...
Bogotta
12 Jul 2017, 13:26
Eu ma gandesc sa imi iau una pe benzina (noua sau SH, depinde)
Pentru cea noua m-am oprit la modelul asta
http://dacia.automeridian.ro/configurator/noul-duster.htmlInsa tare cred eu ca in oras ajunge la consum 10%, nu ceea ce declara ei acolo...
Solenzul
5 Aug 2017, 11:21
La nici o masina nu se potriveste ce declara cu ce e in realitate.
Sunt multe variabile. Asadar chestia cu consumul e mai mult o chestie de marketing sa te atraga.
Poate ca nu te impresioneaza calitatile designului sau dotarile si asa te momeste cu consumul.
Si cu cat mai multe chestii enumerate cu atat suna mai bine.
Poate ca sunt eu prea pretentios dar in 2017 sa mai enumerezi incepand de la versiunea de baza urmatoarele:
- Centuri de siguranta fata fixe
- 3 Centuri de siguranta spate cu prindere in 3 puncte
- Airbag frontal sofer
- Roata de rezerva
- Bancheta spate rabatabila 1/1
mi se pare de-a dreptul jenant daca nu chiar penibil.
Alte masini aveau chestiile astea de peste 10-20 ani. Nu mai zic ca alti producatori nici nu le mai mentioneaza ca sunt de la sine inteles. Standardul cu airbag sofer si centuri in 3 puncte a fost implementat in industria auto acum o gramada de ani si ca sa vi in 2017 si sa te mandresti cu ele e penibil. Ma intreb de ce nu au pus si cauciucuri fara camera, stergatoare actionate electric, circuit de frana dublu, cutie de viteza cu sincronizare. Meritau si acestea mentionate pe langa faimosul consum.
Voi ce credeti?
One man show.
Adica tu intrebi tu raspunzi:
' Si cu cat mai multe chestii enumerate cu atat suna mai bine
At fi o conditie sa nu enumere , dotari, accesorii fara de care nu se poate comercializa o masina. De ex. Cutie de prim ajutor.
Ar fi...ar fi multe.'
QUOTE(valioglu @ 16 Feb 2017, 18:36)
Daca ce a scris initiatorul topicului este adevarat (opinia mea personala e ca nu) este un caz relativ izolat. Dieselul de pe Duster e un motor cu ceva vechime pe care il cumpara chiar si Mercedes. Nu am auzit de probleme la ungere niciodata, turbinele sunt destul de rezistente, iar povestea cu pompa de inalte care nu e aliniata si a scos cureaua de pe role e o aberatie.
Dusterul merge ceva mai bine cu diesel pentru ca e o masina ceva mai grea decat Loganul si are nevoie de cuplu motor. Pe benzina consuma cam mult si din fabrica nu au versiune GPL - complet gresit. Plus ca motorul nou pe benzina de 115 cai e Nissan la origine, eu as mai astepta...
esti departe de adevar, 1.5 dci-uri sunt cele mai problematice motoare in privinta ungerii si turbo, si se pare ca pe cei de la renault ii doare in cot , cat timp se vand nu le pasa ......
torquemada
6 Aug 2017, 08:49
Dezvoltã, K9K indice cât?
surube
23 Mar 2018, 15:27
Problema cu ungerea insuficienta e de la filtrul de ulei! Trebuie tunat cu un filtru cu debit marit ,filtru ulei de mari dimensiuni gen : Mann w 719/22 ( e un filtru de Porsche model vechi de prin 1981 ) sau filtru frantuzesc original COF100112S ( asta e ambalat de firma champion ) !Primul are lungimea de 123mm si are supapa dubla iar cel de al doilea are 142mm si e produs de fabrica Sogeti ( coopers fiaam ) ! Pentru pompa de motorina si injectoare ,trebuie bagat in motorina ,ulei 2T ,ulei de drujba husqvarna,e de culoare albastra si se gaseste la reprezentantele Husqvarna din tara ! Spor !
sobolan
23 Mar 2018, 17:05
QUOTE(albertspeer @ 20 Jul 2016, 20:33)
NU VA RECOMAND A VA CUMPARA DACIA SAU RENAULT VREO DATA!!!!!!!!!!!
nu e o regula,mie mi-a cazut alternatorul la 7oookm,motor k9k626/75cp/e6,l-au inlocuit,acum totul e ok,daca se mai intampla o duc iar la garantie si tot asa,"norocul" lor e ca eu merg cu ea si fac kilometri deci
QUOTE(sorcer @ 5 Aug 2017, 22:00)
esti departe de adevar, 1.5 dci-uri sunt cele mai problematice motoare in privinta ungerii si turbo, si se pare ca pe cei de la renault ii doare in cot , cat timp se vand nu le pasa ......
la ce versiune de motor ? euro 3,4,5,6 ? care ? eu stiam ca au probleme cu injectia(generalizat) cele euro 3 si unele euro 4.....delphi rulzzz
IRONICK
13 Apr 2018, 10:41
A inceput sa ii cada rotile ....
Dacia Duster, chematã în service: 209 mașini ar putea fi afectate de o problemã care poate duce la desprinderea roților fațã
http://www.automarket.ro/stiri/dacia-duste...de-o-83899.html
Cred ca ai orgasme multiple
macster
15 Apr 2018, 19:40
QUOTE(IRONICK @ 13 Apr 2018, 10:41)
A inceput sa ii cada rotile ....
Dacia Duster, chematã în service: 209 mașini ar putea fi afectate de o problemã care poate duce la desprinderea roților fațã
http://www.automarket.ro/stiri/dacia-duste...de-o-83899.htmlMda, a mea e una din alea 209 si abia am cumparat-o saptamana trecuta.
Abia am facut 2500km cu ea si intradevar are o bataie scurta pe partea din stanga-fata.
Am vorbit cu iei la telefon si maine ma duc in service sa o verifice.
BlaueCorsa
16 Apr 2018, 19:43
Seria de sasiu la cele afectate e UU1, in timp ce HJD are VF1...
alecsz99
18 Apr 2018, 16:19
Domnilor,
Experienta mea cu Dacia Duster este total diferita de ce anume a fost expus mai sus.
Dacia Duster 2015, 1.5 dCI, 4x4 acum aproape 150.000 km, personal am condus-o atat pe drumuri offroad cat si in cateva ocazii la drum lung - Timisoara - Strasbourg, Bucuresti - Malmo.
Fara nici un fel de probleme deosebite, in afara de consumabile si o problema la sigurante, nimic de raportat.
Din punctul meu de vedere masina asta este o mica minune.
Desigur, poate tine un pic si de noroc...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.