Nu e nevoie... Te duci la orice vulcanizare serioasa, te pregatesti de o "atentie" si iti dau baietii jos antifurturile. Vor transpira la greu, le vor fi necesare o dalta si un ciocan. Dureaza cam 30 de minute. Spun asta din proprie experienta. Cand aveam SupeRNova, m-am dus la un service de "fite", care avea in dotare coarba electrica (daca pot sa-i spun asa, ma rog, intelegeti voi despre ce e vorba). Ideea e ca din cauza materialului indoielnic ca si calitate al antifurtului, acesta s-a pilit (nu va ganditi la
) si se invartea in gol. Norocul meu a fost ca m-am dus sa-mi echilibrez rotile. Cei de la vulcanizare m-au privit cu drag
si injurand printre dinti s-au apucat sa-mi scoata prin manevre neortodoxe antifurturile de pe cele patru roti (caci se stricase chiar "cheia" antifurtului, chestia pe care o bagi in coarba). Doi oameni si 30 de minute si treaba a fost gata. Mi-am luat alte antifurturi si de atunci nu mai lasam nici un mecanic sa desfaca cu "scula" electrica antifurturile. Acum nu mai e cazul, deoarece am antifurturi "adevarate", dintr-un material foarte bun. Cam de 10 ori mai scumpe decat cele din Vitan, dar merita...
Oricum, va dati seama daca aveam o pana in plin camp, eventual noaptea? Acolo ramaneam...