bushman
9 Nov 2016, 12:56
Salut , am o problema cu sandero 2 al meu cu motorizare 0,9 tce cadn este destul de racoare afara undeva sub 10 grade am observat ca face mai des masina nu pleaca cu socul tras cum s-ar zice sta udneva la 1000 rpm maximum si apoi scade la turatia normala de relanti udneva la 800 daca ai dua un pic de pedala in ideea sa o misc din loc in momentul cand iau piciorul de pe pedala turatia tinde sa cada pe la 500rpm si destu lde des moare motorul .
Daca o tin accelerata la udneva sub 1500 pana se incalzeste motorul nu ma iface problema descrisa , masian este inca in garantie le-am explicat celor de la dacia dar se eschiveaza ca nu e o problema cand eu o consider destul de clara lipsa socului la temperaturi scazute .
Scuze se pare ca am postat aceasta problema la inbunatatiri rog un moterator sa mute thread ul sa al stearga si o sa postez in categoria corecta , multumesc .
torquemada
9 Nov 2016, 14:00
Pornește în 3 apoi merge în 2 și își revine?
E "normal", problema e prezentă pe TCe90 euro5, nu e reproductibilă și nu lasă erori în injecție.
mă citez:
Se poate(chiar trebuie) sa se duca la service unde vor constata ca nu are nimic, nu sunt stocate erori in niciun calculator.
Si cum fenomenul se manifesta in conditii total aleatorii, gen 1 din 1000 porniri e clar ca lasa masina acolo sa diagnosticheze aia acolo.
E descrisă pe larg pe forumul modelului Logan, vezi
probleme_pornire_logan_0_9_tce-t53753.html
și
probleme_ralanti_logan_ii_0_9_tce-t58298.html
bushman
10 Nov 2016, 09:49
Salut la mine face cam in 50% din cazuriel e pornire la rece si porneste undeva la 1000 si scade foarte repede la 750 , iar daca ia dau gaz sau o as asa nu are importanta scade turatia foarte jos undeva la sub 300 si aici sunt doua cazuri ori asi revine si se balbaie asa pana se incalzeste ori in 50% di ncazuri moare motorul iar la a doua cheie perge mai bine .
Inca o chestie ce am uitat sa precizez daca o turez spritez undeva la 3000 3500 scoate fum negru precum un diesel , presupun ca neffind scoul activat e amestecul dat pe ste cap si de aceea se comporta asa .
torquemada
10 Nov 2016, 13:16
E Euro5 sau Euro6?
Dacă problema descrisă e reproductiblă(o fi mașina ta mai specială) încearcă o vizită în service.
Partea cu fumul NU e normală.
bushman
10 Nov 2016, 13:33
Salut , este un euro 5 , ce am povestit aici am zis si celor de la service dacia din Gaesti si raspunul al stii ca e normal.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.