Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: a murit totul in mers
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
RazvanTi
salutare.
pun aici o problema extreeeem de ciudata ce tocmai mi s-a intamplat in seara asta.
poate ma puteti ajuta cu o idee doua...
dupa reparatia capitala de acum doua luni, din cand in cand, (nu mereu) la plecarea cu motorul rece, la accelerare, dadea in nas (in special in treapta a 2-a). dupa ce se incalzea motorul nu mai facea nimic ciudat, ba din contra functiona impecabil.
am bagat povestioara asta ca poate se leaga de ce am patit in seara asta:
in timp ce mergeam cu masina cu faruri aprinse, dezaburirea, aeroterma si radioul pornite, brusc s-a oprit tot.
acum, fara contact martorul antidemaraj clipeste normal dar becul de ulei sta aprins foaaaaarte slab si tzacane repede un releu in blocul de sigurante.
daca pun contactul se aprind becurile obisnuite, se stinge martorul antidemaraj si oricat invart la electromotor ( se invarte motorul normal) nu porneste.
am gasit asa la lanterna telefonului, siguranta de 10A de la injectie arsa. am pus alta dar mi-a ars-o si pe aia.
cam astea ar fi simptomele...
am mai citit pe aici ca unora le-ar fi dat in nas din cauza pompei de benzina. sa fie oare si la mine acelasi lucru?!?!?! dar ce legatura are cu siguranta de la injectie?!?!?!? sau e alimentare comuna? nu stiu...
pompa am schimbat-o undeva pe la 40k Km.
a mai patit cineva asa ceva?!?!?
orice sfat e binevenit.
bygy007
sa nu fie o problema de minus , de undeva de la caroserie la baterie
RazvanTi
simptome noi. dupa ce am luat la mana tot ce putea fi releu (inclusiv contact) am zis sa testez iarasi punand borna.
releul de semnal din calculatorul cheii caraie in continuare, iar daca vreau sa aprind pozitiile se aprind becurile in bord ca si cum as pune contactul.
daca pun contactul isi face check-ul de cheie si martori dar pompa de benzina nu se aude'
daca scot calculatorul din ecuatie, caraitul dispare, logic dar nici asa nu se rezolva alimentarea pompei de benzina( banuisem ca ar fi de vina calculatorul de cheie).
de asemenea siguranta calculatorului de injectie nu se mai arde...
deja sunt in ceatza rau... unsure.gif
bygy007
La tine nu stiu cum vin firele dar simtomul este de lipsa minus trebuie sa fie o tesa , cablu intre caroserie si motor sau caroserie si baterie , acolo nu face contact sau este rupta , urmareste cablul de minus de la baterie , daca ai unul sau doua urmarestele si vezi unde se duc
RazvanTi
dap. asa e. azi in jurul orei 14.00 dupa ce am luat la mana toate releele sigurantele firele nuca electrica a contactului (asta oricum facea figuri) am gasit inculpatul.
de la baterie pe cutie pleaca minusul gros si din acelasi loc de pe cutie pleaca un alt negru ceva mai subtire pe caroserie. era rupt din papucul de pe caroserie. i-am tras alt papuc si a pornit la sfert. a mai durat dupa aia sa mobntez totul la loc inca vre-o 2 ore (desfacusem pana si "cantaretii" ca sa elimin toate cauzele posibile din ecuatie) dar acum e bine mersi...
bygy007
cind ajung pe la tine prin oras ma cinstesti? biggrin.gif
RazvanTi
cand? tongue.gif
bygy007
intr-o buna zi am rude in oras smile.gif
RazvanTi
aaaa deci i n curand... banuiesc ca de sarbatori vii la ai tai...
sau is rude mai indepartate?
bygy007
verisori unchi....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.