Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA - mașina oficială Top Gear !
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
address
Noutăți DACIA pentru 2017, di la franțuji:

Motor 900cmc turbo, în... 3 cilindri. Până la urmă au făcut alții Lăstunul, și încă de 90 de cai...

[attachmentid=1628050078]

[attachmentid=1628050075] [attachmentid=1628050076] [attachmentid=1628050077]


Și o tură cu Stig în "San-Derow"

[attachmentid=1628050079]

Adică în Dacia Sandero - noua mașină oficială TopGear:

http://video.autoplus.fr/Dacia/Sandero/Sti...m5IT_epK606hrzA

VladSoare
Nu e Top Gear. E o imitație ieftină și penibilă, al cărui unic atu este că i se permite să se folosească de un nume celebru.
Dacă ar fi fost mașina oficială The Grand Tour, atunci da, aș fi fost impresionat. tongue.gif
address
Si noua reclama Duster.

Pentru cei care știu ce are Dacia cu Regina...



În sfârșit, se aude DACIA, nu "Day-Sha" sau "Day-See-Ya". Gud giab, boiz.
Bacu
Noua? Are cel puțin 6 luni reclama asta...
rs09
address daca cei de la dacia ar avea un motor de 2.0 de 150 cai pe logan ar fi perfect. Loganul arata bine dar nu are putere.
MoneyTalks
QUOTE(rs09 @ 18 Dec 2016, 00:55)
address daca cei de la dacia ar avea un motor de 2.0 de 150 cai pe logan ar fi perfect. Loganul arata bine dar nu are putere.
*


Logan nu e facut pentru motorul asta, asa ca stiu francezii de ce nu pun un asa motor pe logan
4x4
Tu ai nevoie de un Sandero RS. Unica dacie interesanta.
argon
QUOTE(rs09 @ 18 Dec 2016, 02:55)
address daca cei de la dacia ar avea un motor de 2.0 de 150 cai pe logan ar fi perfect. Loganul arata bine dar nu are putere.
*



Dacă ar fi așa simplu. Pe lângă motorul de 150 de cai ii trebuie șasiu să țină atât, suspensie, teren de rulare, alta transmisie, samd, si atunci ar costa cat ar costa, dacă vrei putere scoti bani pentru un Renault, nu un rht de Logan căruia îi e de ajuns si 1.0 de 70 de cai la clientela si nivelul de mașină low cost care vrea să fie e.
rs09
Loganurile de 70 de cai sunt un pericol public. In oras sunt ok dar pe drumurile nationale cand incearca sa depaseasca un camion si nu apreciaza corect distantele creaza accidente. Cu 7000 de euro cat e un logan se poate cumpara o masina second hand ok . Au fost protejati prea mult cu taxa de mediu ori sa fie competitivi ori sa dea faliment.
marksman
Oh, da, masina e de vina, nu soferul. Cu Dacia 1300 de 54 CP mergeam cu 120 km/h lejer si puteam depasi camioane fara vreo emotie.
Maine, poimaine nu o sa mai putem fara 100 CP sub capota, altfel masina e pericol public. Sa fim seriosi!
VladSoare
Loganul n-are nici o vină. Am mers zece ani cu un Symbol de 75 de cai și am depășit fără probleme tot ce am avut nevoie.
Nu puterea e problema Daciilor. Puterea e suficientă așa cum e. Ce mi-ar plăcea mie la Dacii ar fi să nu se mai umple de rugină după numai un an de la naștere. Iar articulațiile să nu se mai consume atît de repede, să nu mai schimbi cîte un capăt de bară la fiecare zece mii de kilometri. În rest, sînt mașini foarte bune pentru prețul și clasa lor.
m3st_tce
Problemle descrise mai sunt sunt valabile si pt. Daciile de dupa 2012 (Logan 2, Sandero 2) sau...?
VladSoare
Asta nu știu, că Dusterică al meu era din 2011. Eu am dubii că e ceva schimbat radical pe dedesubt, dar cine știe, poate că n-am dreptate. M-aș bucura să n-am.
testike
Ce e cu capetele astea de bara, sunt de mai multe feluri?
La diesel nu am schimbat niciunul in 98 mii km, si la benzina in 104 mii km am schimbat 3 perechi - si nu inteleg de ce.
rs09
Cum ziceam nu e vina masinii ca producatorul a pus un motor slab in ea, soferul daca apreciaza prost distanta de depasire se loveste cu cel de pe contrasens si mor ambii aiurea. Poti sa mergi cu 130 km constant la 4000 de ture, nu prea e placut sa mergi 100 de km asa. Cat despre depasiri si eu am Symbol de 75 de cai si trebuie sa ai vreo 700 de metri liber in fata ta cand vrei sa treci de un camion care merge cu 90km sa fii sigur ca nu te ciconesti cu cei de pe contrasens.
VladSoare
În teorie, da. În practică însă eu n-am prea întîlnit camioane cu 90 decît pe autostradă. În schimb am fost nevoit de sute de ori să depășesc camioane care blocau drumul cu 30-40 la oră. Caz în care Symbolul nici nu clipea.
MuciX
Atat timp cat nu ai nevoie sa depasesti masini care merg cu o viteza cu care oricum nu ar trebui sa circuli de la bun inceput, e ok.
Par egzample, cum zice colegul Vlad, un camion care mege cu 90 devansat pe autostrada e un eveniment nenotabil. In schimb daca te apuci sa depasesti (pe contrasens) laguna dizel care deja merge cu 130 pe DN, atunci da, e posibil sa se loveasca de ala pe contrasens, daca nu apreciaza corect distanta. Dar aia nu e vina producatorului.
Am avut kangoo cu 1.2 16v si pot spune ca puteai face depasiri linsitit cu el, doar ca trebuia sa nu iti fie teama de treapta a 3a.
address
Noua reclama Sandero

https://www.youtube.com/watch?v=sikUtTLXgOk

11 Jan 2017, 02:38:
Si varianta cu sirenă...

https://www.youtube.com/watch?v=pzpgT4hbFu0
Modus
Duster vs Bentayga http://www.auto-moto.com/essais/matches/da...ideo-71556.html

address
Noile Dacia Sandero facelift 2017, modelele 1.0 SCe 75, 0.9 TCe 90 și Stepway 0.9 TCe 90 Easy-R, testate în Automobile Magazine Essais:


[attachmentid=1628058310]
corbex
Deci vom avea, in sfirsit, Sandero cu motor de tico?
address
Modelele Dacia 2017 (Sandero, Logan, Lodgy, Dokker, Duster),
prezentate în revista "L'Automobile" ("Toutes les voitures du monde 2017") :

[attachmentid=1628059006]

[attachmentid=1628059007]

[attachmentid=1628059008]

[attachmentid=1628059009]
address
Modelele Dacia în "L'Auto-journal - Le guide 2017"

[attachmentid=1628060418]

[attachmentid=1628060419]

[attachmentid=1628060420]

[attachmentid=1628060421]

[attachmentid=1628060423]

[attachmentid=1628060425]
address
Dacia Sandero și Dacia Duster în
"L'AutoJournal Occasions" Mai 2017

[attachmentid=1628062279]

[attachmentid=1628062280]

[attachmentid=1628062281]
argon
Macar francezii dau și consumul pe autostrada, 8 care e de fapt 9, la noi te păcălesc cu niste cifre de pe alta planeta la extraurban de se mira romanii că le ia dublu pe autostrada.
psychoo
Nu os functiona io in toti cilindrii la ora asta, dar ce legatura au ultimele postari cu titlul topicului?
"Dacia in presa franceza" != "Masina oficiala Top Gear" ori imi scapa ceva?
zodrac
QUOTE(VladSoare @ 19 Dec 2016, 11:39)
Iar articulațiile să nu se mai consume atît de repede, să nu mai schimbi cîte un capăt de bară la fiecare zece mii de kilometri.
*



Cred ca principalul motiv e piață suprasaturata de piese contrafăcute, de calitate îndoielnică.
VladSoare
Io la Duster le-am schimbat numai la servisul Dacia, cu ocazia reviziilor. Sper ca măcar acolo să nu fie contrafăcute. Iar primul fusese montat încă din fabrică. happy.gif
vallixx
QUOTE(argon @ 21 May 2017, 12:20)
Macar francezii dau și consumul pe autostrada, 8 care e de fapt 9, la noi te păcălesc cu niste cifre de pe alta planeta la extraurban de se mira romanii că le ia dublu pe autostrada.
*



Te pacalesc doar daca esti intr-atat de naiv sa crezi ca o masina puternic submotorizata are cum sa scoata consum bun. Indiferent daca esti in orad, pe DN sau pe autostrada.

Cum sa pui unei masini de o tona, in speta Logan, caruia ii dai un portbagaj de 500l plus loc in spate pentru 2 adulti mai generosi sau chiar si trei mai firavi.....un motor aspirat de 1l ?!?!?!

Sau unui MCV....

Dar asa e cand masinile mai nou sunt facute de contabili in loc sa fie facute de ingineri.

N-am o problema cu firma Dacia in sensul in care "nu mi-as lua niciodata o Dacie".
Chiar n-am. Insa eu nu sufar dieselul, iar oferta de motoare pe benzina este de toata jena la ora actuala. 0.9 turbo si 1.0 aspirat. Serios?
VladSoare
QUOTE(vallixx @ 22 May 2017, 09:25)
Dar asa e cand masinile mai nou sunt facute de contabili in loc sa fie facute de ingineri.
*


Clarkson zicea cam așa: "great cars are designed by engineers who care, and signed off by accountants who wish they didn't". biggrin.gif
vallixx
Pai si n-are dreptate?
VladSoare
Ba da, cum să nu? În materie de mașini, le zice ca nimeni altul. up.gif
uadiv
ford mondeo motor de 1L 125 HP(parca) si e de doua ori cat loganu...
argon
Dacă 1270 kg e dublu că Loganul, ce sa mai zic? Și 200nm la 1.0 ecoboost nu e totuna cu 135 de la 0.9tce. și nu iau apărarea Ford, din contra, și ăla e sub motorizat , dar macar la Mondeo ai posibilitatea de 240 cai, dacă vrei. La Dacia ai? Că despre asta era vorba in propoziție, nu de varianta de baza. La Dacia exista numai baza.
cj98czh
Oare mai dureaza mult sa va prindeti ca dacia a fost si va ramane un low cost a lui renault? foarte prfitabil ... dar tot low cost ramane .. si pe majoritatea clientilor nu prea ii doarela cap ca sunt submotorizate ..
vallixx
Eu nu zic sa-i puna un 2.0 compressor + biturbo de 300 de cai.

Eu zic ca un 1.2 tce si un 1.4 16V erau motoare decente si care nu o scoteau din segmentul low cost. Sau macar ofera la comanda, eventual cu timp de asteptare mai mare.

0.9 cu o turbinuta micuta si 1.0 aspirat este jenant. Si repet, cu atat mai mult cu cat le oferi pe o masina marisoara cu portbagaj mare precum si pe o varianta break.

Am mers cu Sandero cu motorul de drujba, ala 0.9 cu turbinuta tongue.gif , vreo 2 saptamani.
Se misca sub decent. Ca sa se mste decent nu sportiv ca n-ai ce sportivitate sa scoti din 0.9, trebuia sa stau cu el numai in 4500-5000 ture. Adica...bitch, please....
address
Dacia Duster și Dacia Sandero

Teste de siguranță în revista AutoPlus, iunie 2017:

[attachmentid=1628063712]

[attachmentid=1628063709]

[attachmentid=1628063710]

[attachmentid=1628063711]
address
Gama Dacia în AutoPlus Hors-Serie 1000 Essais 2017 :

[attachmentid=1628063892]

[attachmentid=1628063893]

10 Jun 2017, 01:26:
[attachmentid=1628063894]

[attachmentid=1628063895]

[attachmentid=1628063896]
address
Dacia Sandero și Dacia Duster

În "top 28" din 3000 de modele auto comercializate în Franța.

Cf. "L'Automobile Magazine" august-septembrie 2017.

[attachmentid=1628066090]

[attachmentid=1628066091]
address
DACIA SANDERO 3

Noile Sandero și Sandero Stepway, lansare preconizată pentru 2019.

Cf. revistei "AutoPlus", august 2017

[attachmentid=1628067727]

[attachmentid=1628067728]

[attachmentid=1628067729]
address
Dacia Sandero Stepway

În "Suv Crossovers" 2017

[attachmentid=1628068080]

[attachmentid=1628068081]

[attachmentid=1628068082]
address
Noul Logan MCV Stepway 0.9 TCe

(Cf. AutoPlus, 1.09.2017 - cu eroare de tipar pe copertă, unde apare ca "Sandero Stepway")

[attachmentid=1628069836]
address
Modelele Dacia (Sandero I, Sandero II, Logan I, Duster I) în revista dedicată autovehiculelor de ocazie L'Argus , octombrie 2017

[attachmentid=1628072525]

[attachmentid=1628072526]

[attachmentid=1628072527]

[attachmentid=1628072528]


Modelele Dacia Sandero și Dacia Logan, în revista AutoMoto France, octombrie 2017

[attachmentid=1628072529]

[attachmentid=1628072530]

[attachmentid=1628072533]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.