Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema Contact Solenza
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
Alin V. Georgian
Am problema asta : in mers s-au oprit, aerul, dezaburirea si casetofonul, restul functionau, cand am ajuns acasa nu am mai putut opri motorul contactul era blocat, am tras mai tare si s-a oprit motorul, dar restul erau tot aprinse, am dat de cheie si degeaba nu facea nimic, au ramas aprinse becurile pe bord si pompa ca la treapta 2, am scos borna la baterie si s-au oprit, aveti idee ce poate fi? specific am schimbat butucul vechi cu unul nou, dupa ce si ala vechi s-a blocat acum cateva zile, in aceiasi maniera, dar la pornire, parca s-a dat peste cap toti dintii din el, am schimbat siguranta de la dezaburire si cea de la aer, crezand ca alea sunt de vina, dar acum iar mi-sa intamplat, nu am intalnit asa ceva in viata mea, va rog raspuns, multumesc.
bygy007
asta denota calitatea pieselor , daca te pricepi trebuie desfacut si reparat sau altul nou la tine problema poate fi partea electrica a contactului sau mecanica la butuc trebuie sa vezi care din ele
Adrian Frigo
Așa meritați să pățiți dacă puneți petarde de China,ieftine și bune! wink.gif

Uite aici ceva care nu e eftin dar e bun: http://www.pieseautomagazin.ro/magazin/ofe...e-auto/4/25225/
Alin V. Georgian
Ok butuc chinezesc am inteles, daca asta este ajutor, dar de ce mi-sa blocat si cel original, si de ce nu mai merge dezaburirea, aerul si casetofonul, acum si inchiderea, ceva electric este dus, daca imi poate spune cineva pe unde sa umblu ar fi nemaipomenit, sau cineva care are idee cat de cat de o problema ca asta, bateria e buna, electromotorul e bun, alternatorul incarca, sigurante am schimbat cele de aer si dezaburire, deci? multumesc.
klaus
Dat fiind ca ai cam multe circuite diferite cu probleme dar si multe fara probleme, eu as banui fie o masa din zona bordului, fie un fir de alimentare de la baterie, fie o problema in cutia de sigurante (inclusiv apa)
psychoo
Daca ai pus contact Breckner Germany, parerea mea este ca s-a topit partea electrica a contactului si acum a ramas ceva scurt intre pini in interior.
Eu cand l-am inlocuit am mers o ora cu contactul breckner si am pus mana pe fire si pe plasticul partii electrice si m-am ars, asa tare s-au incins.
Ulterior am pastrat partea electrica de la cel original si am inlocuit doar partea mecanica unde se introduce cheia.
Si aia a avut nevoie de WD40 ca agata foarte tare.
Calitate chinezeasca.
Iulikk
Dar contactul de Logan nu se potriveste pe Solenza?
Alin V. Georgian
Dap asa este, s-a topit partea electrica a butucului l-am desfacut, '' Psychoo '' dar nu stiu de ce, contactul spunea ca e import ce firma nu stiu, cel original s-a rupt partea din mijloc unde sunt cele doua arcuri si cei doi pini care produc contact prin invartire, deci nu mai pot folosi, de la cel facatura nu pot lua ca este topit, butucuri din dezmembrari nu gasesc originale, cele noi sunt proaste, firele prea subtiri si fac masa deaceea s-a si topit cel nou, chiar nu stiu ce sa fac, o pornesc ca in filme de la fire si gata, am inteles ca de logan nu merge'' Iulikk''.
Solenzul
Iti zic eu ce sa faci: Cauta un contact de la dezmembrari, e imposibil sa nu gasesti unul original. Verifica instalatia electrica cu simt de raspundere. Schimba/izoleaza mai bine firele topite. Remediaza toate defectele electrice, monteaza contactul si bucura-te de masina. Nu cauta solutii de compromis si nu te uita la bani mai ales ca cu astfel de probleme nu-i de joaca. Am impresia ca acum cateva zile am vazut la stiri o masina care a luat foc din cauza defectiunilor la instalatia electrica. ohmy.gif
myx
Am si eu probleme cu contactul. Agata si am hotarat sa-l schimb, pana nu se blocheaza de tot.
Peoblema este ca nu reusesc sa scot butucul vechi (nu este original, l-am schimbat acum 1 an cu ce am gasit).
Am impresia ca agata la siguranta (nu se apasa chiar complet).
Ceva idei cum sa-l scot? sa-i dau o gaura cu borm
asina in dreptul sigurantei?
neacsugabrie
Siguranta se apasa doar intr-o pozitie a cheii.Probabil ca la tine e defecta partea mecanica din moment ce agata.Incearca cu o surubelnita mai subtire sa deblochezi siguranta.Iese pana la urma.
claudiucondrea
Am schimbat si eu acum cativa ani toate incuietorile si contactul. Am citit pe forum cum se demonteaza contactul, nu am reusit (la fel ca si tine), am fost la lacatus, pana am ajuns langa el scosese contactul, avea langa el o bormasina si siguranta era tocita.
myx
Am reusit sa desfac pana la urma. Am pilit un pic capatul sigurantei, si pe urma ciocane cu putere in capatul contactului. Ala orginal a iesit extrem de usor. Asta si la montare nu a intrat chiar usor. Partea de dupa contactele electrice, care ajuta la blocarea volanului am folosit-o de la cel original pentru ca altfel nu intra.
Am luat altul de la magazin, facut sau importat de un SRL din Arad. Asta era si mai rau. siguranta aia se apasa doar pe jumate. Si nu mergea prea fluent.
Acum caut contact original, poate gasesc second.
danygaro
Cam tot ce este aftermarket ...sunt cam ...TROMPETE !!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.