Salutare,
Sunt fost posesor de Dacia Nova GTI, masina care a fost alaturi de mine cam 6 ani si care nu m-a lasat niciodata in drum. O masina deosebit de rezistenta! Cum vremea ei a trecut, incet incet am reusit sa strang ceva banuti si sa optez pentru ceva mai nou.
Desi am avut mai multe variante straine, in final am ramas tot la marca autohtona Dacia si am ales Sandero, model care mi-a placut dintotdeauna. Am vrut o masina practica, relativ usor de intretinut, cu tehnologie simpla si fiabila, rulaj decent si an recent, care sa vina totusi cu cateva plusuri de confort si performanta fata de batrana Dacie.
Deci, iata-ma acum posesor de Dacia Sandero Laureate din 2008, culoare gris comete, cu rulaj de 45000 km. Masina a fost cumparata de la primul proprietar, verificata la momentul cumpararii intr-un service de incredere (unde lucreaza unchiul meu).
Desi masina are varsta pe care o are, fostul proprietar nu s-a ocupat de schimbarea anumitor consumabile (placute de frana, distributie, bujii, etc.), asa ca ulterior achizitiei am schimbat urmatoarele lucruri:
1. Kit distributie (fara pompa de apa care se afla in stare foarte buna - stiu, unii spun ca ar fi trebuit sa o schimb, dar am mers pe mana mecanicului, bun prieten)
2. Curea de accesorii
3. Bujii
4. Antigel
5. Ulei motor (Castrol 5w30)
6. Filtre (ulei, aer, habitaclu)
7. Ulei cutie de viteze (Castrol)
8. Ulei servodirectie (Castrol)
9. Placute de frana
Intreaga revizie m-a costat 1400 de lei, suma la care ma asteptam si pe care am negociat-o inca de la inceput cu vanzatorul.
Aditional, i-am montat o cotiera dedicata, am adaugat o tava in portbagaj, am inlocuit toate stergatoarele (cu Alca) si am inlocuit casetofonul cu un JVC (KD-X230).
Momentan masina se afla in stare foarte buna, pusa la punct. Tinuta la drum este foarte buna, testata pe DN1 si A1 cu viteze de pana la 140 km/h. Tabla este in regula, cu caroserie aproape intacta (o mica imperfectiune in partea de jos a barei din spate - parcare nereusita din partea sotiei fostului proprietar).
Sunt foarte multumit de masina. Cred ca am facut un targ corect. Masina a costat 3350 de euro (negociat de la 3650 de euro), revizia ei a costat cam 300 de euro, iar inscrisul aproximativ 100 de euro. Cu tot cu noile accesorii, toata distractia s-a dus spre 3800 de euro, plus benzina de fataiala si berile date la prieteni.
Pe viitor sunt in dubiu daca sa ii montez o instalatie de GPL. Consumul este intradevar maricel (10-11 in oras si 7 afara), insa eu nu fac mai mult de 20000 km cu ea pe an.
Cateva imagini cu masina. Voi reveni cu altele mai de calitate plus cateva din interior.
P.S. Avand in vedere ca taxa de mediu nu mai este in vigoare de la 1 februarie, Nova o sa intre la vanzare (nu are cine sa o conduca si e pacat de masina, inca mai are vana in ea). Mai multe detalii zilele viitoare in sectiunea speciala!