Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dieselgate by Nissan
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
IRONICK
http://0-100.hotnews.ro/2017/02/13/nissan-...misii-mai-mici/

http://www.autocar.co.uk/car-news/industry...ice-south-korea

Autoritatile din Coreea de Sud au gasit un dispozitiv prin care Nissan Qashqai dCi 130 (1,6 litri turbo diesel) triseaza la testele de emisii, scrie autocar.co.uk. Masina este fabricata in Marea Britanie, iar japonezii de la Nissan sustin ca se conformeaza reglementarilor. Tavalugul scandalului emisiilor, denumit si DieselGate, prinde ca o tornada, pe rand marci auto de calibru mondial, dupa ce totul a inceput cu minciunile Volkswagen depistate in SUA, in 2015.

“Suntem dezamagiti de aceasta decizie a Curtii”, spune Nissan, intr-o declaratie de presa oficiala.

Ancheta guvernamentala din Coreea de Sud a depistat ca asa-zisul dispozitiv face ca emisiile de NOx sa fie mai mici in timpul testarii, ceea ce conduce la emisii mai mari atunci cand masina este condusa in conditii reale de drum. Exact aceeasi problema au depistat autoritatile din SUA la masini diesel Volkswagen si Audi.

“Nissan Coreea isi mentine pozitia conform careia se conformeaza tuturor reglementarilor si nu a utilizat o setare arbitrara si nejustificata sau un dispozitiv ilegal pe Qashqai Euro 6”, noteaza producatorul auto japonez.

Vanzarile de Nissan Qashqai in Coreea de Sud este momentan suspendata si au fost rechemate in service 814 masini.

“Razboiul” dintre Nissan si autoritatile din Coreea de Sud este mai vechi, anul trecut compania fiind amendata cu echivalentul a 350.000 euro pe motiv ca triseaza la testele de emisii, dar Nissan a contestat amenda si a dat in judecata Guvernul si Ministerul Mediului.

Guvernul din Coreea de Sud a testat 20 de masini diesel ca urmare a scandalului DieselGate, sa vada care este situatia reala si daca sunt depistate probleme. In cazul lui Nissan Qashqai problema ar fi generata de o setare a sistemului de recirculare a gazelor de esapament (EGR), care se dezactiveaza dupa ce motorul depaseste temperatura de 35 grade Celsius.
mircea_aq
Normal ca nu e niciun dispozitiv, daca iese dintr-un anumit interval de temperatura face by-pass la egr, asta stiam de vreun an de zile.
Problema e alta si anume tarata din capetele coreenilor, la urma urmei nu sunt chiar atat de diferiti de cei din Nord, iar apetitul pentru despotism si imbecilitate e prezent.
Noroc ca-i tin americanii de mana, altfel ii faceau concurenta lui Kim pana acum.
Cat despre Kyundai-ul lor, oricum nu-l ia nimeni, oricat s-ar stradui sa-l impacheteze.
cristic1982
Ala sigur nu e nici un dispozitiv de pacalire a testelor ci un reglaj standard pentru a compensa densitatea mai scazuta a aerului la temperaturi ambientale mari, implicit pentru a nu afecta tranzitoriile in acceleratie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.