Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: supra alimentare dacia carburatie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4
Axll
Salutare la toata lumea.
Am si eu o intrebare f.f.f.mare: Stie cineva daca putem folosi si alceva in afara de benzina, pentru ca NOS nu avem sanse pe carburatie.
Eu auzisem ceva de "gaz ilariant"? sau cam asa ceva.
smile.gif
einstein1984
Gazul ilariant ESTE NOS, sau protoxid de azot.
Pune tu metanol in rezervor, ajusteaza amestecul (aer mai mult parca) si vezi cum merge.
Poti incerca si AVGAS 100 , benzina de avion adica, dar nu te astepta sa tina motorul prea mult.
Supraalimentarea inseamna sa bagi mai mult are in motor decat ar aspira el de obicei , nu inseamna schimbarea combustibilului.
argon
QUOTE
Salutare la toata lumea.
Am si eu o intrebare f.f.f.mare: Stie cineva daca putem folosi si alceva in afara de benzina, pentru ca NOS nu avem sanse pe carburatie.
Eu auzisem ceva de "gaz ilariant"? sau cam asa ceva.


Asta e imbunatatire? de unde va vin ideile astea? wacko.gif


Metanol se punea in loc de benzina pe vremea lui Ceausescu, cand benzina era pe cartela si era criza la oamenii "de rand".Pana aici nici o problema, dar in max 1000-2000 km o sa trebuiasca RK la motor. Metanolul il distruge.

einstein1984
Am zis eu ca nu-l distruge? Merge si cu alcool etilic, sau cu nitrometan, dar nu in motorul de Dacie.
Oare de ce posesorii de 1300/1410 au cele mai trasnite idei de pe forum (adica mai trasnite decat cele ale posesorilor de SN,SLZ,LGN)?
Eu am o banuiala dar nu vreau sa o enunt.
Axll
pe minw m-ar interesa daca exista sau se poate face un sistem cu care sa amesteci sau sa terci numai pe alt crburant numai la nevoe. ideea era sa nu functionezi non-stop pe asa ceva.
la o cursa ar fi bun pe final sa-i lasi pe toti cu gura cascata ohmy.gif
george_slz
Supraalimentare poti sa faci prin alimentare suplimentara cu vapori de benzina si imbunatatirea(saracirea amestecului de carburant) admisiei de aer prin folosirea unui filtru "sport".
Nu spun mai multe pentru ca oricum nu va intereresaza solutiile mele... tongue.gif .
ravenclaw
Ideea e ca unii din "nebunii astia" isi baga picioarele (si la propriu si la figurat).... in ele de masini si daca ai o situatie cat de cat buna iti permiti sa faci motorul la 1000-2000 de km. Nu cred ca poti sa compari un set motor de 1300 cu unul de solnitza sau logan. E ieftina si daca nu se potriveste intotdeauna pot sa adaptez ceva la ea biggrin.gif
Axll
george slz pe mine chiar ma intereseaza sa stii! ;caci daca nu ma interesau idei de acest fel nu mai puneam intrebarea.
einstein1984
Poti sa incerci GPL. Cand treci pe benzina vei depasi orice masina cu GPL.
Tu vrei sa dai 1500$ pe masina, sa mergi zilnic cu ea la munca, sa consume putin in oras, iar duminica sa depasesti masini adevrate cu peste 100CP? Toate cu aceiasi masina? Eu zic sa mai cauti...........
Axll
Eu nu am spus ca voi merge si la servici si la mare si la mute cu aceiasi masina. Eu vorbesc doar de aceasta "vesca" daca se poate modifica.
O.K. sunt de acord cu toate modificarile aduse pt. fiabilizarea daciei (din stadiul de caruta in cel de diligenta) .
Nu ma psioneaza faptul sa scot 70-80 de cai cu o tona ne modificari si cu un consum de 20-25%.DA sunt ffff bune dar daca peste aceste modificari se poate alimenta la nevoie si cu un alt conbustibil sau cu un amestec de conbustibili (in timpul mersului) cu o cifra octanica mult mai amre. Eu sunt interesat daca a incercat sau are o idee cit de mica cum se poate realiza. Cu ce si cum?




P.S. faptul ca unii isi "baga picioarele in ele de masini" e numai o parere si un punct de vedere, dar pt.ce sau in ce scop e o alta alta problema !
Tonyus
Ia intereseaza-te cam cati ingineri si cat timp lucra pentru a creste performantele unui motor (atat putere cat si fiabilitate) si vezi daca dai de astfel de oameni pe aici (forum),luand in considerare ca motorul propus modificarilor este unul gandit acu-s 3 decenii ( si fabricat destul de prost, sub licenta, de catre romani)
Muttley
Curat "inposibil" biggrin.gif
Dar daca-mi storc memoria putin, tot niste minti odihnite propuneau mai demult pe forum "inteparea" la racordul dintre filtru si carburator cu un furtun care la celalalt capat sa aiba nu stiu ce spray cu nu stiu ce aerosol miraculos. Cica la nevoie, prin stimularea sprayului, lucruri nebanuite peste asteptarile oricarui muritor de rand s-ar intampla... Stau acu' chior de somn cu gura pan' la urechi si ma gandesc unde ar sta cel mai bine respectivul recipient. Ar merge prins cu banda izoler de tija schimbatorului de viteze, eventual cu o clapita de protectie impotriva "actionarii accidentale si neeconomice tongue.gif " pe care sa se inscriptioneze cu oja alba "go baby go"! Oare nu se poate monta si-n spatele bordului? Evident, dupa gaurirea prealabila a acestuia din urma, sa iasa numa' butonul provocatorului de senzatii... M-apuca remuscarile cand ma gandesc ca i-am dat motiv de stors creieru' initiatorului... sad.gif
chateauraux
Salutare baieti..Am auzit pe cineva ca i-a trecut prin minte sa ataseze furtunul de benzina cumva la motor sau sa improvizeze ceva astfel incat benzina sa preia caldura de la motor si sa intre in carburator deja cu 80 grade, micsorand consumul si marind puterea. Ce ziceti, ar putea influenta cu ceva sau, dimpotriva, ar fi un risc?
einstein1984
Motorul rezista la altceva decat benzina. Se numeste GPL.
Am avut un laborator azi cu un motor de Dacie. Nici macar pe benzina nu mergea ca lumea (rateuri in admisie, cand il incarcam cadea din ture). Motorul de Berlina, adica motorul Dacia cu ax cu came in bloc si camera de ardere pana e un rahat de motor proiectat acum 35 de ani (pe vremea aia era bunicel, dar a mai evoluat industria). Ce ne ceri tu e ca si cum ai face overclocking la un Pentium 2 350 MHZ ca sa-l duci la nivel de Pentium 4 de 1.8Mhz. Pur si simplu nu se poate, motorul nu e proiectat cu coeficienti de siguranta suficienti de mari ca sa duca puteri mai mari de 90 CP (si cred ca sunt generos). Ca planetarele se duc naibii la 65 CP ar fi alta problema.
Altii se chinuie cu axe cu came, componente usurate si lustruite etc. si tu vrei un lichid magic pe care sa-l torni in rezervor si sa rupa masina asflatul in spate. Chiar te crezi tu mai smecher decat toti?
vis-a-vis
QUOTE(chateauraux @ 19 Dec 2005, 00:53)
Salutare baieti..Am auzit pe cineva ca i-a trecut prin minte sa ataseze furtunul de benzina cumva la motor sau sa improvizeze ceva astfel incat benzina sa preia caldura de la motor si sa intre in carburator deja cu 80 grade, micsorand consumul si marind puterea. Ce ziceti, ar putea influenta cu ceva sau, dimpotriva, ar fi un risc?
*



Am un nene la bloc care a bagat prin furtunul ala mare si gros ce vine in radiator, o conducta subtire din cupru prin care trecea benzina de la pompa, spre carburator. Cat de eficienta era smecherie, nu stiu.
chateauraux
Am o mica problema..Cand tin motorul pornit si masina scoasa din viteza se aude un zdrancanit ca si cum ar fi diesel, dar cand este apasat ambreiajul, zgomotul dispare. Se deosebeste mai bine cand e motorul cald. Poate fi rulmentul de presiune dus? ms
Thavy
S-ar putea face o modificare, dar tot asa, pe termen f scurt, motorul ducandu-se in scurt timp... injectie prin kerosen...
Un rezervor mic d kerosen care prin apasarea unui buton sau cva sa scape putin kerosen pe langa benzina... Eu zic ca ar fi eficient... Asta daca nu luam in considerare ce se va intampla cu saraca masina in viitor....
Axll
Draga einstein1984 eu am deschis acest topic deoarece pirn '96-'97 la o cursa de masini (ilegela bineintels) a aparut un tip cu o dacie de vrancea care ne-a lasat pe toti cu gura cascata deoarece neavind modificari majore la motor (motor 1310 an '85) pe ultimii 2-3 sute de metri, desi masina avea cam120-130km/h, accelera brusc cu aproximativ cu 20-30km/h in plus. In caceiasi seara ne-a aratat ca el defapt pt acea ultima zvicnire a masinii folosea, pe linga benzina, si un alt conbustibil (ce? nu mai stiu) . Intradavar in compartimentul motor se gasea un recipient din inox din care pleca o conducta la carburator. Nu am apucat sa vad atent ca "prezentarea" nu a durat prea mult sad.gif .



Si apropo a fi smecher la virsta mea e prea putin interesant ,chestiile astea s-au terminat la mine pe la pubertate.
Ov
din categoria povestiri nemuritoare:

am auzit (personal, tind sa cred) ca cineva facuse o adaptare la carburatorul de dacie si injecta APA. Adica mergea omul frumos, si la o anumita turatie sa zicem, actiona o electrovalva (ma gandesc ca era super calculata treaba) care permite unei cantitati (?!?) de apa sa patrunda in admisie. Explicatia era ceva la genul ca apa fiind incompresibila (mai mult teoretic), pe perioade scurte (cat se facea injectia cu apa) se crestea foarte mult raportul de compresie al motorului.

Nu stiu cat de fiabila e chestia, dar ma gandesc ca daca nu e studiata bine de tot, sansa sa-ti bubuie motorul e imensa.
B-34-SGM
QUOTE(Axll @ 20 Dec 2005, 05:21)
Draga einstein1984 eu am deschis acest topic deoarece pirn '96-'97 la o cursa de masini (ilegela bineintels) a aparut un tip cu o dacie de vrancea care ne-a lasat pe toti cu gura cascata deoarece neavind modificari majore la motor (motor 1310 an '85) pe ultimii 2-3 sute de metri, desi masina avea cam120-130km/h, accelera brusc cu aproximativ cu 20-30km/h in plus. In caceiasi seara ne-a aratat ca el defapt pt acea ultima zvicnire a masinii folosea, pe linga benzina, si un alt conbustibil (ce? nu mai stiu) . Intradavar in compartimentul motor se gasea un recipient din inox din care pleca o conducta la carburator. Nu am apucat sa vad atent ca "prezentarea" nu a durat prea mult sad.gif .
Si apropo a fi smecher la virsta mea e prea putin interesant ,chestiile astea s-au terminat la mine pe la pubertate.
*



Cel cu Dacia aia minune si-a batut joc de tine. Sigur avea alte minuni facute la motor.

Si eu faceam misto de lume naiva cand ma intrebau ce motor are masina. Le raspundeam ce imi veanea pe moment. Unuia i-am spus ca are 5 carburatoare, al 5-lea il pornesc la buton, etc... E cam nasol sa ai masina de 150 cp , si sa te bata unu cu o Dacie veche...

Sa prinzi 130 km/h in 2-300 metrii trebuie sa ai un pic sub 200 CP. Nu apreciezi bine distantele.
Axll
astea chiar sunt povesti nemuritoare.apa in benzina?!? sa fim seriosi ... noi nu stim cum sa o acoatem de prin rezervoare si altii o baga benevol? e si asta o teaba
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Axll
eu nu am spus ca prindea in 2-300.000 de metri 130km/h. eu am spus ca desi masina avea 120-130km/h pe ultimii 2-300.000 de metri crestea brusc cu inca 20-30 de km/h in plus.
sper ca am fost destul de explicit.
B-34-SGM
Te rog sa dai cautare pe google despre injectia cu apa (WATER INJECTION). O sa fii uimit cat de mult imbunatateste performantele motorelor, in special celor turbo. Se gasesc kit-uri speciale pentru asa ceva. Ce sa intampla cu apa cand ajunge pulverizata, in amestec cu benzina, in camera de ardere, si se produce explozia???

Iti spun eu , ca vad ca razi, si mi-am dat seama ca esti in necunostinta de cauza. Se descompune in oxigen si hidrogen. De la chimia de clasa a 6 a stim ca hidrogenul arde, iar oxigenul intretine arderea. O fi bine?

Ce se intampla mai departe te las pe tine sa studiezi.

http://www.rallycars.com/Cars/WaterInjection.html
Axll
am citit si worship.gif . motoare turbo chiar nu m-au pasionat

einstein1984
La motoarele turbo, apa pulverizata in admisie se evapora si raceste amestecul. In al doilea razboi mondiala avioanele germane foloseau injectia de apa + metanol (50%-50%) in admisie pentru a mari temporar puterea motorului. Mai mult de 5 minute si motorul murea (oricum nu tinea dect max 60 de ore de zbor). La motoare aspirate nu stiam sa se foloseasca.
mihait
Posibil Off-Topic putintel, dar sa va povestesc cum m-am distrat cu un prieten. ( mai ales cum s-a distrat el biggrin.gif )

Deci, una bucata dacia set Borgo + cutie frantuzeasca in 4 trepte. Un tip ii da vreo 4 litri de combustibili folosit la avioanele care irigau pe camp. Omul i-a spus sa dilueze si el respectivul combustibil cu mai multa benzina, dar cum amicul meu nu prea avea de unde bani de mai multa benzina, a turnat cei 4 litri in rezervor. Sa mai fi avut vreo 5 litri prin rezervor. Eh. toate bune si frumoase. "Scarturi " cu a doua cat cuprinde , masina extrem de vioaie, parca nu era dacie.

Rezultat : cand sa-si mai dea seara in petec, cu o scartaiala, se aude odata TRONC sub masina si vitezometrul se duce la cap de scala ( 160 km/h) => planetara stanga rupta. Axul planetarei era rupt in doua si ruptura extrem de fina ( parca era taiat cu "laser frate ").

Asa ca ai grija cu ce supra alimentezi.
einstein1984
E chiar foarte on topic. AVGAS 100 am zis si eu (kerosen, benzina de aviatie). Se pare ca la dacia planetarele sunt element de siguranta, se rup ele inainte sa rupi ceva in cutie.
Niste benzina de aviatie diluata cu benzina de 95 RON (si nu e vorba de pret) ar merge. Daca nu e benzina de aviatie se poate incerca metanol, dar asta e mai periculos la manipulare (arde fara flacara vizibila).
Cum a zis si mihait, ai grija ce torni in rezervor.
Axll
?????????????????INTEBARE?????????????????

daca pun 1 buc. injector in galeria de admisie prin care sa arunc niste AVGAS 100 doar cind am "nevoie" credeti ca tine?
inca ceva de unde pot si eu o electrovalva?
mihait
As spune ca incerci sa te complici inutil.
1. Pe langa combustibilul pe care-l introduci cu injectorul , mai trebuie sa bagi in plus si niste AER pentru a profita la maxim de cantitatea suplimentara de combustibil introdusa.
2. Improvizatia ta se poate dovedii foarte periculoasa (pericol de incendiu) si daca te prinde si vreun control de la circulatie .....
einstein1984
Daca folosesti metanol (care e un alcool) ai nevoie de mai putin aer ca sa-l arzi (are si el niste Oxigen). La turatii mari oricum amestecul se saraceste (la carburatie) si injectorul va imbogati amestecul , imbunatatind arderea. Ideea nu e chiar rea , dar trebuie sa gasesti un dozaj optim, si o forma de a mari debitul de aer. Mustangurile aveau o admisie de tip shaker, care deschidea o clapeta la turatii mari care lasa aerul sa intre in carburatoare fara a mai trece prin filtrul de aer.
Ca e ilegala si neomologabila sper ca stiai.
B-34-SGM
QUOTE(mihait @ 21 Dec 2005, 18:58)
Posibil Off-Topic putintel, dar sa va povestesc cum m-am distrat cu un prieten. ( mai ales cum s-a distrat el biggrin.gif )

Deci, una bucata dacia set Borgo + cutie frantuzeasca in 4 trepte. Un tip ii da vreo 4 litri de combustibili folosit la avioanele care irigau pe camp. Omul i-a spus sa dilueze si el respectivul combustibil cu mai multa benzina, dar cum amicul meu nu prea avea de unde bani de mai multa benzina, a turnat cei 4 litri in rezervor. Sa mai fi avut vreo 5 litri prin rezervor. Eh. toate bune si frumoase. "Scarturi " cu a doua cat cuprinde , masina extrem de vioaie, parca nu era dacie.

Rezultat : cand sa-si mai dea seara in petec, cu o scartaiala, se aude odata TRONC sub masina si vitezometrul se duce la cap de scala ( 160 km/h) => planetara stanga rupta. Axul planetarei era rupt in doua si ruptura  extrem de fina ( parca era taiat cu "laser frate ").

Asa ca ai grija cu ce supra alimentezi.
*



Planetara aia a cedat din cauza celul care nu a stiut sa piloteze corespunzator masina.

Daca ii dai gaz cu rotile bracate la maxim, sau mergi cu rupere de aderenta, dublu ambreiaj repetat, socuri repetate, se duce dracu planetara.

Ca idee motorul masinii mele a avut spre 140 cp, si nu am reusit sa rup nici o planetara, si sunt de DACIE. La fel si cutia de viteze !

Chestia cu cresterea de putere in urma folosirii benzinei de aviatie, este un MIT !!! Motorul de dacie (in cazul tau 1300) este decomprimat (8.5:1) Poti sa folosesti si benzina de curse, si ce vrei tu, puterea va fi aceeasi. Cresterea de putere in urma folosirii unui combustibil de co mare este sesizata doar in cazul unui motor comprimat.Si cand spun comprimat, spun 13:1 -14:1, pana la limita de detonatie.

Ceea ce a-ti experimentat voi, se numeste efect PLACEBO.

Atentie a nu se confunda kerosenul cu benzina de aviatie. Kerosenul este un gaz lampant foarte pur care de abia se aprinde chiar si de la flacara deschisa.

Metanol sau alcool metilic amestecat direct cu benzina, alt mit. Am facut un amestec de 10 l benzina, 1 litru alcool metilic, nici o diferenta de putere.
einstein1984
Avgas 100 cred ca are si putere calorica ceva mai mare decat cea auto. Deci putere mai mare din acelasi volum de benzina. Nu sunt sigur dar parca asa era (avioanele au nevoie de un combustibil cu densitate mare de energie).
B-34-SGM
de acord cu tine, cifra octanica este mai mare, dar nu o sa fie crestere de putere la motorul de dacie standard.
einstein1984
Eu vorbeam de puterea calorica specifica, cata caldura obtii dintr-un kilogram de benzina. Cu cifra octanica ai dreptate, ea permite doar cresterea raportului de comprimare. C.O.=rezistenta la detonatie a combustibilului.
mihait
SGM , nu am spus ca amicul meu a avut vreun pic de mila cand omora masina aia. Ca si-a rupt bunatate de Glentzer, a fost ghinionul lui.
Masina era mult mai vioaie , dar nu racheta !!! ( nu e vorba de placebo, pur si simplu tragea mai bine )

PS : Pe mine m-a frapat ruperea axului planetarei . Atata tot ! Si probabil ca a avut el vreun defect de s-a rupt asa frumos de la jumatate. Am luat o jumatate de ax si am rotit-o in podul palmei , pe ruptura. Nu m-a zgariat deloc !

Bruscarea masinii s-a facut doar in linie dreapta, tot asa si ruperea.
Axll
deci daca am inteles eu bine ori ca bag 10 l de benzina ori 10 l de metanol masina nu se v-a misca mai repede?
nu stiu poate asa o fi.
incerc zilele astea sa fac rost de 2 l de metanol si sa il amestec cu 1 sau 2 l de benzina si sa vad cum se comporta.
promit sa va spun ce efecte (in special secundare) a avut.


P.S. dupa parerea mea daca 1 l de benzina are o putere X si 1 l de metanol o putere Y iar Y>X, atunci si performantele masinii ar trebui sa se inbunatateasca? zic si eu
einstein1984
Incearca mai intai cu 0.5 litri metanol in 2 l benzina. Dar ai grija ca amestecul va deveni bogat (aer mult, metanolul vine cu oxigenul lui), poate va trebui sa compensezi cu socul.
Vreau sa se mentioneze ca nu sunt in nici un fel rsponsabil pentru defectiunile pe care le poate suferi masina lui Axll daca va fi alimentata cu vreun alt combustibil decat cel recomandat de constructor.
Axll
dupa cum a spus si einstein1984, orice defectiuni survin la masina mea in urma acestor experimente,singurul responsabil voi fi EU (Axll), deci nu v-a faceti probleme. Este un risc pe care mi-l asum,deci daca mai aveti ceva ideei postatile.


einstein1984 multam de sfat smile.gif


P.S. poate ca ma considerati cam sarit de pe fix, dar pe mine ma intereseaza ffffff mult acest aspect deoarece instalatie de NOS nu se gaseste in tara si daca s-ar gasi nu cred ca rezista motorul de dacie la asa ceva.
B-34-SGM
Tare sunt curios de unde iei tu metanol pur. Gasesti combinat cu ulei de ricin, combustibil pentru aeromodele.E destul de scump.

einstein1984
Un magazin de reactivi de laborator poate............ tare sunt curios ce iese. Dar inainte de a incerca cred ca ar fi bine sa citesti asta.
De metanol cred ca s-a discutat si aici
Axll
acum mi-a adus un amic care lucreaza la service-ul unei firme de telefonie 1/2 kg de alcool izopropilic( cica il folosesc la curatat telefoane?) si miine fac proba sa vad ce iese. a zis ca daca mai am nevoie imi mai aduce(lui nu i-am spus la ce il folosesc)


einstein1984 din tot ce s-a discutat (acolo unde m-ai trimis) am sa mai fac un singur pas si anume loc de veci in zona sinucigasilor icon_mrgreen.gif GLUMEAM


B-34-SGM sa stii ca alcoolul izopropilic nu e f scump la amicul meu, unde lucreaza e apoximativ 60.000 lei vechi pe litru. iar metanol cam la 100.000 lei vechi. problema cum il scoti. el ma serveste pe gratis dar nu in cantitati mari.


tineti-mi pumnii blush.gif
Adrian xlz
aer , gasesti la toate colturile
einstein1984
Din pacate, aerul si oxidul de azot sunt oxidanti nu combustibili.
Axll
am incercat si mare chestie nu a fost.singurul efect a fost acela ca "sarea mai repede in ture. problema a foet ca am scapat cam multa benzina inamestec (la 1/2 l de alcool izopripilic 2,5 l de benzina). efecte secundare nu au aparut inca tinind cont ca dupa "experiment" am pus benzina si am facut cam 150 km in afara bucurestiului. Dupa Craciun incerc cu un amestec 50-50%.



smile.gif CRACIUN FERICIT LA TOATA LUMEA SI LA MULTI ANI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smile.gif

VESELITI-VA drunksinging.gif CA MIINE NU SE STIE.... popa.gif
ydaniel
interesant topic,injectia de apa a aparut prin anii ;50 da serveste la altceva!
Ciumonk
Eu cred ca a aparut in timpul WW2(al 2-lea raz-boi mondial).Si se folosea la motoarele de avioane pentru perioade scurte,cu cresteri destul de mari de putere.
einstein1984
ww2 s-a terminat acum 50 de ani si 6 luni. S-a vorbit de injectia de apa in pagina 1 a topicului.
Ciumonk
Omule stiu la ce se folosea dar ydaniel a spus ca a inceput sa se foloseasca in anii `50,nu acum 50 de ani.Daca spunea acum 50 de ani nu comentam.......

Mai bine tac.Nu mai spun nimic ca ma bag unde nu imi fierbe oala........
Axll
azi ma incercat un amestec de 0,5 l de alcool iso propilic + 1,5 l de benzina. lucrurile nu stau asa cum m-am asteptat eu. intradevar masina s-a comportat mai bine, urca mai repede in ture, e mai nervoasa, dar nu cu mult. de scirtiit scirtie pina in a 4-a, dar viteza de "top" nu a crescut proape de loc. intrdevar a atins mai repede viteza de "top".
mai e o problema, incercarile de pina acum au fost facute cu alcoolul amestecat in benzina, vreau sa incerc sa pun un "pulverizator" direct in galeria de admisie si sa tai aproape complet alimentarea cu benzina (adica 80% alcool - 20% benzina) icon_mrgreen.gif , sper sa nu imi cinte popa.gif .




smile.gif UN AN NOU FERICIT LA TOATA LUMEA SI SA IMPLINITI TOATE VISELE smile.gif
alex4ride
pai pentru asta ai putea face un mic injector, care sa fie alimentat de o pompa de benzina electrica de la o masina straine, faci un mic rezervor in care pi metanol, pui pompa sa traga de acolo, injecrotul in galeria de admisie, iar cand vrei un plus de putere apesi un buton care comanda pompa de benzina, care la randul ei face o presiune mare, care va pulveriza metanolul prin intermediul injectorului direct in galeria de admisie si de aici .......VVVRRMMM cred ca vei urca mult mai repede in ture dry.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.