Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault depaseste Volkswagen
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Modus
De ani de zile asteptam stirea asta https://www.forbes.com/sites/bertelschmitt/...n/#31c20eaf2b97

speedman
Foarte tare...
OVIDIUS
Pe primele trei luni 2017. Sa vedem ce va fi. Oricum, bravo lor.
Diac
Acuma o sa vine cineva sa spuna ca e irelevant deoarece Nissan si Mitsubishi nu sunt ai Renault.
Bicicleta galbena
Interesant, sunt numarate bucatile produse si nu cele vandute, pentru o mai mare acuratete.


sorin1983
zici ca e la noi la vot... in 2018 o sa se vada ierarhia pe 2017... deocamdata reno e pe 3 conform vanzarilor pe 2016 dupa vw si gm
BLUE R 19
Oricum...singurul VW bun e broasca radmasa.gif
OVIDIUS
QUOTE(BLUE R 19 @ 28 Apr 2017, 11:25)
Oricum...singurul VW bun e broasca radmasa.gif
*



Aia din balta.... icon_mrgreen.gif
medelin
Nu, aia de la usa.
mars
Reno über alles in der Welt smile.gif!
MoneyTalks
Interesant e ca am vazut mai multe renault-uri in Singapore decit vw. Si aici ma refer numai la Renault, nu la nissan sau mitsubishi
mars
Lasa, ca si in Guinnessland erau destule smile.gif.
4x4
QUOTE(mars @ 28 Apr 2017, 16:42)
Reno über alles in der Welt smile.gif!
*



De fapt e ceva de genu: Renault, tous les jours un bruit nouveau.
ursul_bipolar
QUOTE(Diac @ 28 Apr 2017, 11:49)
Acuma o sa vine cineva sa spuna ca e irelevant deoarece Nissan si Mitsubishi nu sunt ai Renault.
*



Chiar nu sunt!
mars
Oare Toyota e pe primul loc cu tot Lexus smile.gif?
MoneyTalks
QUOTE(mars @ 29 Apr 2017, 09:09)
Oare Toyota e pe primul loc cu tot Lexus smile.gif?
*


Nu are nevoie de asa ceva tongue.gif Se pare ca doar renault are nevoie de alte firme ca sa fie sus. La fel cum si vw are nevoie de toti din grup, ca altfel... laugh.gif
m3st_tce
QUOTE(Bicicleta galbena @ 28 Apr 2017, 11:01)
Interesant, sunt numarate bucatile produse si nu cele vandute, pentru o mai mare acuratete.

Corect! Si avand in vedere ca cei din VWAG produc mult pe stoc, cred ca Renault (& Dacia)-Nissan(&Infinity)-Mitsu ies mai bine rolleyes.gif
pcs
+Samsung

29 Apr 2017, 15:01:
am uitat : + Lada + Mahinda .....
ncristi
Merita. Ultimele lor mașini te fac sa zâmbești...în sensul bun al cuvântulu smile.gif. Sper sa o tina tot asa.
Fanez
QUOTE(pcs @ 29 Apr 2017, 14:52)
+Samsung

*


Samsung e un fel de Dacia cu pret de Renault+ sau Logan Ambiance la pret de VW pansat.
cristic1982
Fanica mai documenteaza-te inainte sa scrii, nu e ca pe topicele politice. Ia cauta matale sa vezi ce vehicule sunt in gama samsung motors si abia pe urma scrie.
Modus
pe luna martie este numarul 1 in lume!!! https://www.forbes.com/sites/bertelschmitt/...e/#295360345d57

VladSoare
OK, dar prin ce se traduce asta pentru noi? Vom vedea mașini mai bune de-acum încolo? Mai ieftine? Mai fiabile? Sau doar mai mulți bani în buzunarele lui Ghosn?
Modus
Mai bune cu siguranta. Mai ieftine nu prea cred.
clio4edc12
Faptul ca acele masini se vand atat de bine, inseamna ca au cateva avantaje competitive fata de concurenta. In functie de nevoile tale de la o masina, pot sa reprezinte si pentru tine niste avantaje. Sau nu. Simplu smile.gif

Avantaje pot exista: devenind primul grup din lume poti avea putere mai mare de negociere cu furnizorii sa obtii piese la un pret mai bun (posibil pret mai mic de achizitie) sau piese mai bune la acelasi pret (masina mai buna pentru tine). Masini mai multe vandute inseamna o acoperire mai mare mondiala in ceea ce priveste reteaua de service-uri, care poate fi un avantaj. Cresterea grupului inseamna de asemenea si potential de buget mai mare pentru RD, adica masini mai bune. De asemenea, masini mai multe vandute inseamna sanse mai mari sa se descopere mai repede eventualele deefecte de fabriatie si sa fie remediate, rezultand masini mai fiabile. Mai multe masini vandute poate insemna de asemenea buget mai mare de dezvoltare al modelelor existente, care pot fi mai bune. De asemenea, masini mai multe, venituri mai mari pot relaxa conditiile de garantie, avand un buget mai mare dedicat poate cei de la Renault vor fi mai permisivi cu acordarea garantiilor.

Sunt multe potentiale beneficii. Putem sa alegem sa credem ca aceste beneficii vor putea ajunge intr-o forma sau alta si la clientul final sau sa aplicam mentalitatea mioritica de ”patronii astia sunt niste hoti care isi tin tot profitul pentru ei”. Alegeri, alegeri smile.gif
VladSoare
Mentalitatea asta mioritică n-a apărut degeaba. A apărut după un deceniu și mai bine în care Ghosn s-a îmbogățit încontinuu tăind costurile fără milă. Iar acele reduceri de costuri au însemnat profit gras pentru el, respectiv cabluri rupte și greierași pentru noi. smile.gif
Cinismul mioritic nu-i întotdeauna nejustificat. Vorba aia, "chiar dacă sînt paranoic, asta nu înseamnă că n-am dușmani". biggrin.gif
În rest, ai dreptate. Teoria sună bine.
clio4edc12
Deci Ghosn a facut o groaza de profit pacalind timp de 10 ani zeci de milioane de fraieri cu niste ciurucuri petarde. Ori Ghosn asta e cel mai mare magician din lume ori iti cam da cu vigula in argumentatie smile.gif
VladSoare
Păi în branșa lui cam este un mare magician, nimic de zis, iar faptul că sub el Renault a prosperat nesperat de bine nu-i de colo. Ce-i al lui e-al lui.
Doar că prosperitatea aia nu s-a bazat întotdeauna pe calitate și respect față de clienți, ci adesea pe costuri reduse acolo unde n-ar fi trebuit (cabluri prea scurte, macarale de geam din plastilină, etc.) și pe servicii proaste post-vînzare.
Bine, din cîte înțeleg în ultimul timp lucrurile par să se mai fi schimbat. Înțeleg că modelele mai noi sînt mai bine făcute. Sper s-o țină tot așa în continuare. Vom vedea...
dethave
@vladsoare
Iluzii....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.