Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: "2-3 chei"pornire la rece si "20 -30 chei la cald"
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
damian10
Am o solenza din 2004 1,4 mpi care are montata si o instalatie de gaz multipunct BCR(porneste pe benzina dupa care trece automat pe gaz).Indicatorul de benzina (de la bord) arata ful desi i-am bagat 10 l de benzina in rezervor.Asa am cumparat-o.Buunn...problema este ca atunci cand este rece porneste mai usor ,adica la a2-a sau a 3-a cheie. Am circulat 3km am oprit motorul sa fac niste cumparaturi ... si dupa cca 3-5 minute cand sa pornesc nu a mai vrut sa porneasca. Abia a pornit dupa ce i-am dat 15-20 de chei " sau chiar mai mult .Alta data a pornit mai repede .(i-am dat 15-20 de chei dupa care am facut pauza crezand ca se ineaca si iar 15-20 de chei pana a pornit). Va rog spuneti-mi si mie ce ar putea sa fie ?Ma dispera cateodata ma astept sa plec remorcat ,ca nu stiu daca mai porneste..
user123


Trebuie sa dai mai multe date

Din ce inteleg, la tine problema e doar la pornire....odata pornita merge bine, nu?

Practic iti porneste greu....cauzele pot fi multe :



- benzina proasta, veche, statuta....mers pe "rosu" cu benzina- ideal ar trebui sa incerci cu o benzina mai buna si sa mergi o perioada mai mare de timp ( timp ! nu km....adica cateva zile, de la GPL isi modifica adaptivii si cand trece pe benzina merge mai prost un timp...)

- senzor volanta uzat....ai putea sa incerci sa-l cureti; eventual masurat pt valori ( nu le stiu pe de rost, sunt in manual)....in final schimbat


- pompa benzina nu amorseaza circuitul- pierde presiune - asta mai ales daca dai chei lungi pana sa porneasca : ca sa verifici etanseitatea, procedezi asa :

- pui contactul - fara sa pornesti motorul !!!- pana se stinge led-ul, apoi il iei....procedezi de 3
ori asa succesiv.....apoi a 4-a oara o pornesti -daca iti porneste usor, atunci circuitul benzina
nu e amorsat, fie pompa pe duca, fie conducte crapate pe undeva, fie filtru de benzina
infundat ( daca solenza are)


Practic punctul 1 si 3 le poti face rapid, fara costuri suplimentare......abia apoi poti trece la punctul 2 care presupune un eventual cost (cumpararea senzorului)

Ca fapt divers, ai pus-o vreodata pe un tester?Reglaj GPL?
Iulikk
Ce tester? La Solenza poa' sa ia foc masina si pe tester apare ok.

1) curata senzorul de turatie
2) as suspecta pompa de benzina.
BLUE R 19
Probabil o problema cu instalatia de gaz, verifica releele (cele puse suplimentar, ale instalatiei de gaz)...nu mai porneste pe benzina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.