QUOTE(user123 @ 30 Apr 2017, 20:03)
Trebuie sa dai mai multe date
Din ce inteleg, la tine problema e doar la pornire....odata pornita merge bine, nu?
Practic iti porneste greu....cauzele pot fi multe :
- benzina proasta, veche, statuta....mers pe "rosu" cu benzina- ideal ar trebui sa incerci cu o benzina mai buna si sa mergi o perioada mai mare de timp ( timp ! nu km....adica cateva zile, de la GPL isi modifica adaptivii si cand trece pe benzina merge mai prost un timp...)
- senzor volanta uzat....ai putea sa incerci sa-l cureti; eventual masurat pt valori ( nu le stiu pe de rost, sunt in manual)....in final schimbat
- pompa benzina nu amorseaza circuitul- pierde presiune - asta mai ales daca dai chei lungi pana sa porneasca : ca sa verifici etanseitatea, procedezi asa :
- pui contactul - fara sa pornesti motorul !!!- pana se stinge led-ul, apoi il iei....procedezi de 3
ori asa succesiv.....apoi a 4-a oara o pornesti -daca iti porneste usor, atunci circuitul benzina
nu e amorsat, fie pompa pe duca, fie conducte crapate pe undeva, fie filtru de benzina
infundat ( daca solenza are)
Practic punctul 1 si 3 le poti face rapid, fara costuri suplimentare......abia apoi poti trece la punctul 2 care presupune un eventual cost (cumpararea senzorului)
Ca fapt divers, ai pus-o vreodata pe un tester?Reglaj GPL?
Nu a fost pusa pe un tester niciodata.Stiu ca proprietarul a setat-o sa treaca cat mai repede pe gaz chiar daca ea trecea pe benzina o dadea din nou pe gaz ...de doua trei ori pana ramanea pe gaz(ledul ramane verde).Alt ceva ce am constatat ... tiuitul pompei de benzina(ce denota faptul ca aceasta este in functiune )se aude si cand masina trece pe gaz.Intrebarea este ca ...pompa de benzina funcioneaza in continu si pe benzinna si pe gaz...?Din ce inteleg, la tine problema e doar la pornire....odata pornita merge bine, nu?
Practic iti porneste greu....cauzele pot fi multe :
- benzina proasta, veche, statuta....mers pe "rosu" cu benzina- ideal ar trebui sa incerci cu o benzina mai buna si sa mergi o perioada mai mare de timp ( timp ! nu km....adica cateva zile, de la GPL isi modifica adaptivii si cand trece pe benzina merge mai prost un timp...)
- senzor volanta uzat....ai putea sa incerci sa-l cureti; eventual masurat pt valori ( nu le stiu pe de rost, sunt in manual)....in final schimbat
- pompa benzina nu amorseaza circuitul- pierde presiune - asta mai ales daca dai chei lungi pana sa porneasca : ca sa verifici etanseitatea, procedezi asa :
- pui contactul - fara sa pornesti motorul !!!- pana se stinge led-ul, apoi il iei....procedezi de 3
ori asa succesiv.....apoi a 4-a oara o pornesti -daca iti porneste usor, atunci circuitul benzina
nu e amorsat, fie pompa pe duca, fie conducte crapate pe undeva, fie filtru de benzina
infundat ( daca solenza are)
Practic punctul 1 si 3 le poti face rapid, fara costuri suplimentare......abia apoi poti trece la punctul 2 care presupune un eventual cost (cumpararea senzorului)
Ca fapt divers, ai pus-o vreodata pe un tester?Reglaj GPL?