Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Se infraneaza dupa 3500rpm
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
qestro
La peste 3500rpm, in viteza a 5-a, cu pedala la blana incepe sa dea in nas, iar daca o calc mai usor se duce mai sus, dar tot parca nu e in mintile ei. Stiu ca v-ati gandi prima oara la nivelul cnc, filtru benzina infundat, sau probleme la pompa de benzina, insa eu as vrea sa stiu daca ar putea avea si o problema de la aprindere, mai exact de la bobina.

Fisele sunt cu zero rezistenta si am prins cu ele viteze mult mai mari, capacul delcou e curatat frecvent, avansul l-am dat in toate partile deci nu e de la el, am aprindere tranzistoriala, cu distanta la bujii la 1mm, si rezistenta interna de 5-6 ohmi, bobina frige si are ca valori de 4,2 cu 9 ohmi, si cam orice bobina as pune tot timpul frige. Mai am o bobina noua cu aceleasi valori, iar anterioarele tot cam la fel erau, toate frigeau de noi, aceleasi valori, iar la un moment dat se vedeau scantei intre - si +. Platina e reglata la 0.3.

Observ ca de la un timp cand o calc pe la 3000 in deal, masina parca are un mic dans/leganat specific problemelor la bujii, si banuiesc ca bobina nu reuseste sa dea scanteie in regimuri de turatii mari in sarcina mare, cu bujiile la 1mm. Consumul de benzina e bun, bujiile aveau ceva calamina, dar le-am curatat si dupa 3-400km aratau bine, fara depuneri.


La turatii mari poate sa dea in nas din cauza unei probleme la aprindere? Intre 100 si 120km/h urca repede, dar imediat dupa 120 o da in balbaieli.

Va multumesc pentru rabdare si orice ajutor e bun venit!
sobolan
Presupunand ca pompa de benzina are debitul corect si ca nivelul la cnc este peste jumatea planului inclinat de jos m-as lega de delcou,verifica-l minutios mai ales la arcurile contragreutatilor....
qestro
M-am uitat si la plutitor, pe el scrie 6, e din plastic, si la 6mm pare a fi bun nivelul, insa cealalta cota era pe la 14mm, si pe care am reglat-o la 12mm.

Arcurile din delcou sunt ambele cele groase, si tensionate la maxim. Am motorul de 1.6, comprimat si desi folosesc doar benzina de 99, greu am reusit sa scap de bataia avansului.

Pe sambata sper sa o scot putin la plimbare, ca e mai lejer traficul, si sper sa am unde sa-i dau un pic de blana, sa vad daca era de la plutitor.

Un alt lucru care l-am mai facut e sa scurtez limba de la lulea cu 0.59 mm, pentru ca imi oxida contactele de la capacul delcoului. Constat o pornire mai usoara si un plus de putere, deloc neglijabila. Interesant este ca daca pun un capac de doduco pe care il am de rezerva, imi merge mai prost, decat cu cel de metaplast, dupa aceasta modificare, iar urma care o lasa carbunele nu e pe centrul pipei in cazul doduco. Cu capacul metaplast de 10 lei mi-a mers si inainte mai bine decat cu cel doduco, de 3 ori mai scump, desi e mai greu si pare mai bine lucrat, dar probabil nu respecta niste cote.
sobolan
QUOTE(qestro @ 19 May 2017, 16:12)
M-am uitat si la plutitor, pe el scrie 6, e din plastic, si la 6mm pare a fi bun nivelul,
*




e clar.....pare dar nu e ! iti repet : jumatea planului inclinat sau un pic mai sus wink.gif
qestro
Era de la plutitor.

Reglajul care trebuia sa fie de 12-13mm, era de 14mm, si se lasa prea tare in jos. Celalalt reglaj era bun. I-am dat 140 la 4000rpm, si cum se spunea pe timpuri,... mai aveam pedala, dar se termina strada. N-au mai fost probleme cu datul in nas.

Interesant e ca facusem reglajul cu vreo cateva luni in urma, si niciodata nu am mai avut problema asta, dar ma gandesc ca o fi slabita acea tablita de la plutitor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.