Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme dacia 1310 Carburator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3
Al3x3t
Salut forum, sunt nou pe aici dar am cautat peste tot dar nu am gasit nimic sad.gif sad.gif . De curand am luat permisu cool.gif si am o pasiune pentru Dacia 1310 dar totusi parinti mei nu au fost deacord sa imi cumpar o dacie , dar totusi am strans timp de 2 luni banii pentru o dacie, bun sa trecem la probleme acum ,cand am ajuns la vanzator nu am putut porni masina doar inpinsa nici de cum la cheie totusi am pornito am ajuns acasa cu ea cu chin cu vai , a doua zi am curatat carburator am reglat avansul am schimbat pinion de la delcou am reglat relanti 900 RPM , totul bune si frumoase dupa am zis ia sa vedem cum merge la drum intins. Am plecat cu ea dar nu tragea parca murea tot in suturi mergea cu mine ( am uitat sa precizez a consumat 2 litri de benzina la 1,5km) am dat bujii jos erau negre si aveau urme de ulei si ude pe ele le-am curatat frumos am pornit masina am dat avansul mai mare am reglat dinou carburator si am plecat mergea de rupe zici ca manca asfaltul bun am ajuns cu ea acasa am oprito si dupa nu a vrut sa mai porneasca am dat avansul mai mic a pornit dar dadea rateuri in filtru si toba dupa ce sa incalzit motoru nu mai dadea rateuri dar nu tragea dinou dau avansu mai mare trage de rupe. Acum de la ce poate fii problemele cu avansul bujii negre etc... ce sa ii fac un mic ajutor din partea voastra icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif Va multumesc. wub.gif wub.gif wub.gif

EDIT: am observat ca uleiul in baie est mult mai mare si are miros a benzina.

Adrian Frigo
QUOTE(Al3x3t @ 8 Jun 2017, 19:29)
EDIT: am observat ca uleiul in baie est mult mai mare si are miros a benzina.

Membrana pompei de benzină spartă!
Al3x3t
QUOTE(Adrian Frigo @ 8 Jun 2017, 20:36)
Membrana pompei de benzină spartă!
*




Maine am sa verific membrana pompei de benzina.

Mai am o intrebare unde gasesc diuza aceea care merge la galerie nu o gasesc nicaieri...
BLUE R 19
QUOTE(Adrian Frigo @ 8 Jun 2017, 21:36)
Membrana pompei de benzină spartă!


Nici nu trebuie sa fie sparta...ajunge sa fie de "Armcomp"
Al3x3t
QUOTE(BLUE R 19 @ 8 Jun 2017, 21:53)
Nici nu trebuie sa fie sparta...ajunge sa fie de "Armcomp"
*



Nu inteleg nimic.. . "armcomp"
Adrian Frigo
Armcomp este un s.r.l-u ordinar din ghetourile Piteștiului ce produce gunoaie pe post de piese de schimb pentru dacia 1300/1310! wink.gif

sobolan
QUOTE(Adrian Frigo @ 8 Jun 2017, 23:26)
Armcomp este un s.r.l-u ordinar
*



up.gif
Al3x3t
QUOTE(Adrian Frigo @ 8 Jun 2017, 22:26)
Armcomp este un s.r.l-u ordinar din ghetourile Piteștiului ce produce gunoaie pe post de piese de schimb pentru dacia 1300/1310! wink.gif
*



Am inteles!!! Acum problema e cum îmi dau seama ca e armcomp are ceva aparte si m-am gândit la o aprindere eletronica dar nu cred ca e asa fiabila si totusi cu bujiile negre si cu pete de ulei... Din cate am citit pe aici pe colo am inteles ca e de la aprindere dar nu are cum pentru ca masina porneste merge la relantiu dar mai îmi da niste rateuri aia am inteles ca e normal când e motorul rece. Apai consumul de combustibil lasa de dorit 2 litri in 1,5km..
pcostica
QUOTE(Al3x3t @ 8 Jun 2017, 19:29)
Salut forum, sunt nou pe aici dar am cautat peste tot dar nu am gasit nimic ...
*


https://www.daciaclub.ro/Probleme-des-intalnite-t218260.html Înarmează-te cu răbdare că aci găsești răspunsuri la toate problemele tale!
Baftă!
Al3x3t
QUOTE(pcostica @ 8 Jun 2017, 22:52)
https://www.daciaclub.ro/Probleme-des-intalnite-t218260.html  Înarmează-te cu răbdare că aci găsești răspunsuri la toate problemele tale!
Baftă!
*



am căutat peste tot dar nu am gasit nicăieri cu pete de ulei la bujii de aceea am deschis un topic nou. excl.gif excl.gif sad.gif sad.gif
pcostica
Ia vezi găsești ceva?
https://cse.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...c.q=bujii%20ude
Baftă!
sobolan
QUOTE(Al3x3t @ 8 Jun 2017, 23:55)
pete de ulei la bujii
*



segmenti uzati sau ghiduri valve uzate smile.gif
Al3x3t
QUOTE(sobolan @ 9 Jun 2017, 23:26)
segmenti uzati sau ghiduri valve uzate smile.gif
*



Nu ate cum daca dau avansul Mai mare merge de manaca asfaltul acum am rezolvat problems era de la pompa de benzina am nivelu prea mare SI deaceea apareau Pete de ulei PE bujii Dar acum alte probleme rateuri cand pornesc motoru dimineata doar pana se incalzeste motoru CE Sa II Mai fac.. Bujiile sunt rosiatice am reglat avansu cu stroboscop Dar tot imi da rateuri la rece. Help plizzz wub.gif wub.gif


Edit: SI cu consumul nu am rezolvat Mia mancat 4 litri de benzina doar cat am reglat la ea SI am facut un drum de 1km
bygy007
verifica returul sa nu fie infundat
Al3x3t
QUOTE(bygy007 @ 11 Jun 2017, 05:39)
verifica returul sa nu fie infundat
*



Nu Este infundat..
maho
QUOTE(Al3x3t @ 10 Jun 2017, 23:39)
la pompa de benzina am nivelu prea mare SI deaceea apareau Pete de ulei PE bujii Dar acum alte probleme rateuri cand pornesc motoru dimineata doar pana se incalzeste motoru CE Sa II Mai fac.. Bujiile sunt rosiatice am reglat avansu cu stroboscop Dar tot imi da rateuri la rece. Help plizzz  wub.gif  wub.gif
Edit: SI cu consumul nu am rezolvat Mia mancat 4 litri de benzina doar cat am reglat la ea SI am facut un drum de 1km
*


Pompa nu-ti da nivel "prea mare", eventual cuiul pointeau din carburator nu inchide, de acolo consumul mare. Cred ca ai dereglat complet carburatorul, du-l la cineva priceput sa ti-l regleze. Daca esti din Bv da-mi un semn, ca te rezolv.
Al3x3t
QUOTE(maho @ 11 Jun 2017, 09:52)
Pompa nu-ti da nivel "prea mare", eventual cuiul pointeau din carburator nu inchide, de acolo consumul mare. Cred ca ai dereglat complet carburatorul, du-l la cineva priceput sa ti-l regleze. Daca esti din Bv da-mi un semn, ca te rezolv.
*



Nu e dereglat e cuiul pontou pentru ca imi intra un chistoc de tigara intre plutitor si carcasa de la capacul de la carburator cea de aluminiu nu stiu sigur daca e reglat cum trebuie dar maine ma duc dimineata la un mecanic sa ma conving daca e reglat cum trebuie.. Si cu rateurile la rece ce pot rezolva tot din carburator e?
BLUE R 19
chiar daca este reglata distanta, se poate sa nu etanseze poantoul sau sa fie plutitorul spart.
Al3x3t
QUOTE(BLUE R 19 @ 11 Jun 2017, 14:47)
chiar daca este reglata distanta, se poate sa nu etanseze poantoul sau sa fie plutitorul spart.
*



Plutitorul nu e spart o Sa fac Maine o poza Sa vedeti SI voi daca e bine aau nu
BLUE R 19
Plutitorul spart (fisurat) nu se vede, se observa daca are benzina in el dupa functionare, asa devine greu, nu se mai ridica si poantoul este deschis mereu.
Al3x3t
QUOTE(BLUE R 19 @ 11 Jun 2017, 18:58)
Plutitorul spart (fisurat) nu se vede, se observa daca are  benzina in el dupa functionare, asa devine greu, nu se mai ridica si poantoul este deschis mereu.
*



Da stiu ca nu se vede totusi am rezolvat problema tragea aer fals PE la pompa de benzina Mai am o singura problema pornire grea cu motoru la rece SI nu se acelereaza pana nu se incalzeste 2-3 min motoru dupa nu Mai am probleme cu pornirea SI rateurile

Edit: In aceasta dimineata nu a pornit deloc la automat cu motoru rece socu tras la maxim mimic... Am inpinso 2-3 metri cu socu tras a pornit CE Sa II Mai fac nu ma deranjeaza daca stau unpic Sa se incalzeasca Dar nu porneste la rece..

P.S avansu e reglat cu stroboscop plutitoru SI jiglere corect curatate SI reglate.
maho
QUOTE(Al3x3t @ 12 Jun 2017, 22:56)
am rezolvat problema tragea aer fals PE la pompa de benzina Mai am o singura problema pornire grea cu motoru la rece SI nu se acelereaza pana nu se incalzeste 2-3 min motoru dupa nu Mai am probleme cu pornirea SI rateurile

Edit: In aceasta dimineata nu a pornit deloc la automat cu motoru rece socu tras la maxim mimic... Am inpinso 2-3 metri cu socu tras a pornit CE Sa II Mai fac nu ma deranjeaza daca stau unpic Sa se incalzeasca Dar nu porneste la rece..

Aer fals pe la pompa de benzina? blink.gif
Cu consumul imens inteleg ca s-a rezolvat? Nu cred, zic totusi ca ai carburatorul fwtut.
Oi fi innecat-o, incearca sa tragi socul doar pe jumate, sau mai putin, la rece, verifica si bujiile, ca presupun ca nu "stranuta" nimic cand dai la demaror la inceput.
Al3x3t
QUOTE(maho @ 13 Jun 2017, 19:40)
Aer fals pe la pompa de benzina? blink.gif 
Cu consumul imens inteleg ca s-a rezolvat? Nu cred, zic totusi ca ai carburatorul fwtut.
Oi fi innecat-o, incearca sa tragi socul doar pe jumate, sau mai putin, la rece, verifica si bujiile, ca presupun ca nu "stranuta" nimic cand dai la demaror la inceput.
*



Da adica membrana aceea tragea aer..

Rezolvat si cu pornirea grea.. problema de la sprit acum ii dau 2-3 pedale de acceleratie si porneste la sfert!!

Astazi am schimbat ulei la motor Castrol 10w40 si filtru de ulei acum imi iese aburi pe la capacul pe unde bagi ulei am tras furtun de la culbutori pe sub masina dar tot scoate aburi? Aceasta e ultima problema pe care o mai am smile.gif biggrin.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Al3x3t
Am alta problema acum porneste greu la cald.. nu stiu ce sa ii fac azi dimineata a pornit la sfert la cheie am mers 40km cu ea si nu a vrut sa porneasca la cald am inpinso unpic si a pornit ... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif ce sa ii fac?
maho
Dupa ce-ai oprit motorul, la cat timp ai vrut s-o pornesti iar? Daca imediat (sau in maxim 5-10 min.), atunci posibil sa ai probleme la bobina (o fi fost f. fierbinte, uita-te data viitoare); daca ai incercat sa-l pornesti dupa 20-30 min., probabil a apucat sa se evapore benzina din cnc-ul carburatorului, s-au facut vapori de benzina ("vapour lock") care au impiedicat alimentarea normala cu benzina. Ar fi trebuit in cazul asta sa pornesti asa cum e recomandata pornirea la cald, cu acceleratia apasata inainte de a da la demaror (si tinuta apasat in timpul pornirii). Altceva n-are ce sa fie.
Al3x3t
QUOTE(maho @ 17 Jun 2017, 11:17)
Dupa ce-ai oprit motorul, la cat timp ai vrut s-o pornesti iar? Daca imediat (sau in maxim 5-10 min.), atunci posibil sa ai probleme la bobina (o fi fost f. fierbinte, uita-te data viitoare); daca ai incercat sa-l pornesti dupa 20-30 min., probabil a apucat sa se evapore benzina din cnc-ul carburatorului, s-au facut vapori de benzina ("vapour lock") care au impiedicat alimentarea normala cu benzina. Ar fi trebuit in cazul asta sa pornesti asa cum e recomandata pornirea la cald, cu acceleratia apasata inainte de a da la demaror (si tinuta apasat in timpul pornirii). Altceva n-are ce sa fie.
*



Am fost cu ea la revizie dupa CE am scos Masina am lasato in parcare am mers la birou dupa acte SI cand Sa plec nu a Mai pornit.. A trebuit Sa o porneac inpinsa Bobina cred ca imi face ceva figuri am obesrvat ca turometru de la 2500 de RP scadea la 0 SI is revenea ASA o fractiune de secunda scanteia trebuie Sa fie albastra? Amea e Mai galbena spre portocaliu (ASA am descriso cel Mai bine)

Edit: Si daca iti moare motoru in intersectie asa cum am patit azi SI nu Mai porneste deloc nu iti vine Sa ii Dai foc? radmasa.gif radmasa.gif
Al3x3t
Bun deci am facut urmatoarele. Bobina se incalzeste nu am schimbato bujii schimbate fise Noi platini bune 0.5mm carburator curatat spalat suflat schimbat electromotor avansu lam reglat la stroboscop ( Dar am Mai umblat EU la el ) motoru merge bine porneste la cheie la rece cu 2-3 pedale inainte cand temperatura e Peste patratu negru porneste la sfert pompa de benzina o schimb Maine capsula vacumatica am observat ca daca Scot furtunu de la carburator modifica foarte Putin ruratia motorului SI merge motoru in sarcina perfect fara furtunul acela probleme urmataoarele pornire grea la cald SI rateuri PE filtru la frana de motor CE Sa II Mai fac help plizz
maho
Incearca cu alta bobina.
bucatzel
Pai platina se regleaza la 0.3-0.4
Al3x3t
QUOTE(maho @ 19 Jun 2017, 09:35)
Incearca cu alta bobina.
*


Am incercat tot se incalzeste si cealalta.

QUOTE(bucatzel @ 19 Jun 2017, 10:00)
Pai platina se regleaza la 0.3-0.4
*


stiu Dar motoru meu e Mai uzat am obtinut performance Mai bune cu 0,5mm am atins cu ea 140km/h.

Am ramas in pana de ideei.. Alceva? Maine primul plan aprindere electronics de Deva schimb capsula vacumatica pompa de benzina.. In rest nu am CE Sa II Mai fac doar daca schimb motoru smile.gif) radmasa.gif radmasa.gif
bygy007
ce rezistenta are primarul bobinei?
sobolan
QUOTE(Al3x3t @ 19 Jun 2017, 11:06)

.... am atins cu ea 140km/h.

*



radmasa.gif
bygy007
la vale
Al3x3t
QUOTE(bygy007 @ 19 Jun 2017, 22:06)
ce rezistenta are primarul bobinei?
*



Nu stiu Sa iti spun exact cum verific cu multimetru?
Totusi azi Mia pornit destul de bine la cald.

QUOTE(sobolan @ 19 Jun 2017, 22:50)
radmasa.gif
*


Da am prins cu ea 140km/h SI nu la vale...
sobolan
QUOTE(Al3x3t @ 20 Jun 2017, 18:17)
Da am prins cu ea 140km/h SI nu la vale...
*



Fereasca Dumnezeu radmasa.gif asa testezi tu masina ? adica "setup-ul" de la carbelitor ? eu stiam ca se face pe un banc,apoi ca se iau noxele ,etc....
Al3x3t
QUOTE(sobolan @ 20 Jun 2017, 20:48)
Fereasca Dumnezeu radmasa.gif asa testezi tu masina ? adica "setup-ul" de la carbelitor ? eu stiam ca se face pe un banc,apoi ca se iau noxele ,etc....
*



Noxele au fost testate la revizie SI au fost perfecte ardere complecta a benzinei etc... Despre carburator curatat etc.. A fost cumparat nou inainte de a trage Masina PE dreapta carburator de brasov am rezolvat toate problemele cu ea doar pornirea la cald imi da batai de cap am Maine daca am timp cumpar aprindere electronics (29 lei) in rest merge brici SI chiar am fost curios Sa vad daca imi face figuri de aceea am mers cu viiteza aceea smile.gif
sobolan
de aia se duce dracu' tot de peste tot biggrin.gif
Al3x3t
QUOTE(sobolan @ 21 Jun 2017, 01:11)
de aia se duce dracu' tot de peste tot biggrin.gif
*



Adevarat , dar astazi nu a vrut sa porneasca deloc la cald am cumparat aprinderea electronica deseara o montez si sa vedem diferenta si totusi cum masor impulsurile la bobina poate aia e toata vina.
sobolan
ai dacia 1310 T ? aia e pe 1600 cu dublucorp ,nu ? ai trecut-o pe simplu ?

Aprinderea electronica nu repara defecte,poate doar le "mascheaza" temporar...
La cald se porneste cu pedala de acceleratie apasata,cand a luat-o lasi si pedala wink.gif ,asta ca sa eviti vapour-lock....desi daca totul e pus bine la punct nu prea se produce acel fenomen,mie mi-a luat o luna sa-mi dau seama ce dracu are si iote ca nu mai are,merge ok ! biggrin.gif
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 21 Jun 2017, 23:49)
...mie mi-a luat o luna sa-mi dau seama ce dracu are si iote ca nu mai are,merge ok ! biggrin.gif

Să înțeleg că a scăpat verzitura din fălcile rematului? rolleyes.gif
Pop George
Ce capac de delcou ai?
Al3x3t
QUOTE(sobolan @ 21 Jun 2017, 22:49)
ai dacia 1310 T ? aia e pe 1600 cu dublucorp ,nu ? ai trecut-o pe simplu ?

Aprinderea electronica nu repara defecte,poate doar le "mascheaza" temporar...
La cald se porneste cu pedala de acceleratie apasata,cand a luat-o lasi si pedala wink.gif ,asta ca sa eviti vapour-lock....desi daca totul e pus bine la punct nu prea se produce acel fenomen,mie mi-a luat o luna sa-mi dau seama ce dracu are si iote ca nu mai are,merge ok ! biggrin.gif
*




Am scris gresit cand am facut contul dacia 1310 L SI am pus aprindere electronica am fost cu ea la un mos iam dat PE urma de cap a fost electromotoru fura curent Mia daat el un electromotor fie Sanatos porneste la sfert la cald. Acum apar. Problemele la rece Mia umblat mosu PE la platini delcou avans reglaje carburator SI cand e rece porneste dupa 1 sec da moare motoru daca nu Il tin accelerat why? CE Mia facut mosu asta? radmasa.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
sobolan
QUOTE(Adrian Frigo @ 22 Jun 2017, 00:28)
Să înțeleg că a scăpat verzitura din fălcile rematului? rolleyes.gif
*



momentan da,incerc s-o vand. smile.gif
Al3x3t
Jur ca Ii dau foc astazi am mers cu ea 4km SI cand dadeam a3-a a-4-a o apuca tremuratu parca nu se alimenta cum trebuie SI la plecare de PE loc daca nu o turam la 3500rpm murea motoru a mers tot in suturi cu mine ASA ca cand am cumparato CE Sa II Mai fac...
sobolan
verifica jocul la culbutoare......la rece ! .15pe admisie si .20 pe evacuare sau cu +.05 !
Al3x3t
QUOTE(sobolan @ 23 Jun 2017, 23:42)
verifica jocul la culbutoare......la rece ! .15pe admisie si .20 pe evacuare sau cu +.05 !
*



Am verificat la rece e mai mare jocu ca la cald dar nu cred ca poate sa vina de acolo
sobolan
QUOTE(Al3x3t @ 24 Jun 2017, 09:39)
Am verificat la rece e mai mare jocu ca la cald
*



n-are cum.....e invers de fapt ! wink.gif mai verifica odata !
Al3x3t
QUOTE(sobolan @ 24 Jun 2017, 23:44)
n-are cum.....e invers de fapt ! wink.gif  mai verifica odata !
*




o Sa ii fac reglajele la culbutori dar poti sa imi spui si mie cum se fac la un motor mai uzat la rece/cald ca sa fiu sigur ca nu o fwt mai rau acum merge bine iar dar totusi am rateuri in frana de motor atat tot..

asa am gasito cand am cumparato


si asa e acum smile.gif <3
bygy007
bobina aia de inductie are 3,5-4 ohmi sau mai mica?
Al3x3t
QUOTE(bygy007 @ 25 Jun 2017, 20:14)
bobina aia de inductie are 3,5-4 ohmi sau mai mica?
*




are 4,6 ohmi e bine sa fie asa sau nu?

EDIT: astazi a mers foarte bine dacia mea nu am avut probleme deloc cu ea a mers super frumos am facut aproximativ 150km SI nu a avut doar rateuri in frana de motor in rest a mers perfect CE ziceti Sa dau avansu unpic Mai MIC se rezolva rateurile?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.