centurion
10 Jul 2017, 07:21
Bun rezultat pentru Vettel (la piloti), prost pentru Ferrari (la constructori).
roland
10 Jul 2017, 08:54
Finalul a fost fain, a fost cat p-aci sa se intample doua depasiri.
Subscriu la parerea ta, vad ca Raikkonen nu reuseste sa tina pasul, sunt convins ca daca nu iesea Verstappen atunci ambele masini Red Bull erau in fata lui.
Vettel a fost iar amuzant:
Q: Valtteri’s reaction time: 0.201s.
SV: Don’t believe that.
Q: You were on the radio, talking about the start. You felt it was a bit keen, did you?
SV: No, I don’t think he… I was pretty sure he jumped it. Ask Daniel about it.
Q: Yeah, because Daniel was on the radio… I will do exactly that.
Vizual, a parut ca Bottas a furat start-ul, dar de aia verificarea se face electronic, asa ca e inutil sa sustii o chestie daca datele oficiale arata ca nu e asa.
centurion
10 Jul 2017, 09:30
'it looked like it from the inside of the car' (zice Vettel) - asa mi s-a parut si mie, privind la televizor. Asteptam din clipa in clipa penalizarea lui Bottas ... pana cand am vazut timpul lui de reactie. I-a iesit perfect.
Cursa insa nu a fost castigata la start. Diferenta mare de comportament [a masinii lui Vettel] cu pneuri supersoft fata de pneurile soft a facut ca Bottas sa se indeparteze in prima parte a cursei. Dupa schimbul de pneuri, lucrurile s-au inversat. Prea tarziu pentru Vettel.
R19/16v
10 Jul 2017, 09:31
O fi fost ceva baleguta pe langa mergedezu' lui si i-a luat motu' cand s-a suit in masina... si poc norocu'
centurion
11 Jul 2017, 09:25
Am uitat ieri sa pun aici cea mai tare declaratie (din punctul meu de vedere) de mult timp incoace. Vettel despre Bottas (si implicit Mercedes):
"I think I needed one more lap because he was really struggling to get up the hill but yeah, obviously (I) wanted to win but nevertheless it was a good result."
Blondu' iar incearca sa fie mai destept decat pare si se alege cu locul 3. Daca statea cuminte la start, cumulat cu bubu la Merci, acum era la 11 puncte in fata.
centurion
3 Jul 2018, 10:32
Foarte bune rezultate pentru Ferrari. Au revenit pe primul loc in ambele clasamente.
PS: Atmosfera excelenta la circuit.
Raduchu
3 Jul 2018, 16:04
Ferrari s-a tinut OK.
Imi pare rau pentru Bottas si Ricci, in schimb ma bucur pt Max si Alonso si pentru echipa Haas.
centurion
30 Jun 2019, 17:42
Ce cursa, ce final! Duelul viitorilor campioni, Verstappen (poate) chiar din sezonul urmator daca va merge la Mercedes.
Sper ca victoria sa-i ramana olandezului. A muncit enorm iar depasirea pe care a facut-o in detrimentul lui Leclerc a fost barbateasca, gen un 'umar la umar' in fotbalul britanic. De subliniat faptul ca el a terminat pe locul 1 iar coechipierul lui, pe masina egala, a terminat pe locul 7 ... la un tur diferenta.
Ferrari a parut in postura de a prinde locurile 1 - 3, dar au pierdut pe mana lor. Leclerc cred ca a schimbat prea devreme pneurile soft; mai mult, in antepenultimul tur, putea totusi sa stea pe interior iar Verstappen nu avea cum sa treaca de el. Vettel putea sa forteze cu pneurile soft si ar fi avut sanse mari la locul 3.
Alfa Romeo: rezultate bune pe un circuit rapid.
Andy_ACS
30 Jun 2019, 17:50
Da, un umar la umar in care il impingi pe adversar peste panourile publicitare

Verstappen a recuperat extraordinar, una peste alta a meritat, desi eu nu sunt fanul lui.
Cursa a fost destul de faina, m-a surpsins prestatia slaba Mercedes, la cum se mersese pana acum in acest sezon aveam alte asteptari.
centurion
30 Jun 2019, 18:07
Impingerea nu a fost chiar atat de tare (incat sa ajunga jucatorul in panourile publicitare), personal consider un incident de cursa. La fel, imi pastrez parerea (in acelasi sens) si pentru incidentul din Canada.
meganus_bicorpus
6 Jul 2020, 08:51
Vad ca e ingramadeala mare la comentat acest sezon de F1..incep eu

...in primul rand nu e corect ca titlul de Campion mondial sa fie acordat in acest an avand in vedere ca numarul de curse a fost drastic diminuat.
Cursa de ieri a fost destul de aiurea, masinile si pilotii au suferit atat din cauza caldurii cat si din cauza problemelor aparute dupa 6 luni de stat pe bara, f multe balbaieli.Ferrari se bate cu Alfa, mercii defileaza fara probleme, Renault a mers binisor dar doar cu o masina, Sainz a facut ce a putut cu o masina mai slaba decat pilotul ei.Grosjean ...e Grosjean si probabil ca nu se va schimba vreodata, felicitari lui Lando Norris pentru primul podium obtinut!
sb-55-dan
6 Jul 2020, 10:58
Se pare ca Mercedes are si anul acesta o masina capabila sa ia titlul
Hamilton o sa aiba probleme cu Botas daca o mai da de gard ca ieri.
In rest lupii tineri au inceput sa-si faca prezenta, Lando a mers bine.
centurion
6 Jul 2020, 11:45
Incep prin a felicita pe Leclerc, Verstappen, Raikkonen, Kvyat, Sainz si Giovinazzi pentru verticalitate!
Ferrari si Alfa Romeo sunt la pamant si asta cred ca vine de la motor (de la intelegerea pe care a incheiat-o Ferrari cu FIA).
Ferrari pare acum de mijlocul clasamentului (locul 2 de ieri este strict de conjunctura) iar Alfa Romeo se indreapta catre ... Williams.
ProfiBv
6 Jul 2020, 15:55
QUOTE(meganus_bicorpus @ 6 Jul 2020, 09:51)
...in primul rand nu e corect ca titlul de Campion mondial sa fie acordat in acest an avand in vedere ca numarul de curse a fost drastic diminuat.
Sunt conditi egale pentru toti , nu vad care e problema ?!
Poate penalizarea lui Hamilton a fost prea mica , dupa parerea mea sa creat precedent la comportament mai putin sportiv si periculos .... .
Campion MONDIAL, cf regulament, inseamna curse pe minim 3 continente.
Sa vedem...
Albon podium matters!
sb-55-dan
13 Jul 2020, 07:43
O cursa perfecta pentru Mercedes si Hamilton, in ritmul actual nimeni nu se apropie de ei.
Ferrari cred ca are cea mai proasta masina de 10 ani incoace si pe langa asta se mai si lovesc intre ei.
ProfiBv
13 Jul 2020, 23:40
Dupa era Summy & Jean Todt , Ferrari se duce tot in jos.
meganus_bicorpus
14 Jul 2020, 05:51
Daca o tine tot așa, Ferrari să zică mersi daca prin un loc 3, deși motoarele sunt că pt locurile 4-5...cursa a fost destul de insipidă, fara prea multe chestii spectaculoase...cu 15 minute înainte de final am adormit așa că nu am mai prins și minunata decernare a trofeelor cu acel robotel chinezesc
eboda2021
29 Jun 2021, 19:41
Umbla vorba unui nou tatuaj pt RIC: 13-15, locurile unde sta el.
vallixx
30 Jun 2021, 08:38
Cica a avut probleme cu masina....zice el.
Mie imi place sa vad cum fara o masina dominanta, Mercedes si Lewis incep sa isi arate limitarile.
Ma intreb cate din titlurile modiale ale lor ar mai fi existat, daca ar fi fost o concurenta reala intre ehipele din top 3 - 4 macar.
Nu ca Mercedes nu ar fi o masina excelenta, nu ca Lewis nu e un pilot extrem de bun.....dar cand nu te alearga nimeni e usor sa termini pe primul loc.
Față de sezoanele trecute, la Mercedes s-au mai schimbat membrii echipei. Se poate observa ușor că anii trecuți le mergeau strategiile ceas. Anul acesta nu a mai fost așa. S-a întâmplat de câteva ori să întrebe echipa ce-s cu ăștia din fața mea? Cum/când au ajuns acolo? Oricum, mai sunt multe curse, să vedem dacă vor fi în stare să-și revină. S-a mai întâmplat ca în a doua parte a sezonului să revină și să câștige (aproape) tot.
sb-55-dan
1 Jul 2021, 07:54
QUOTE(vallixx @ 30 Jun 2021, 09:38)
Cica a avut probleme cu masina....zice el.
Mie imi place sa vad cum fara o masina dominanta, Mercedes si Lewis incep sa isi arate limitarile.
Ma intreb cate din titlurile modiale ale lor ar mai fi existat, daca ar fi fost o concurenta reala intre ehipele din top 3 - 4 macar.
Nu ca Mercedes nu ar fi o masina excelenta, nu ca Lewis nu e un pilot extrem de bun.....dar cand nu te alearga nimeni e usor sa termini pe primul loc.
Acelasi lucru s-a intamplat si cu Schumi in anii 2000 si Vettel 2010, aveau indiscutabil cea mai buna masina de pe grila. La Schumi a intervenit Alonso cu Renault (2004-2005 daca nu ma insel) iar la Vettel au intervenit Mercii cu Lewis. Acuma se pare ca Red Bull au facut o masina capabila sa se bata la titlu, cu piloti pe masura. E bine ca avem asa ceva, vedem pilotii cu se zbat pentru victorie.
Bună cursa făcută de Lando Norris. Păcat de penalizare, ar fi putut termina pe locul 2.
Și Verstappen s-a dus...
vallixx
5 Jul 2021, 14:36
Lando da, buna treaba ieri.
Sainz a mai facut cursa ok, Ricciardo parca si-a mai revenit un pic dar tot nu e ce trebuie. Bottas mai bun ca Lewis ieri,....Perez destul de dezamagitor, iar pe Max nu-l mai prinde nimeni daca totul va merge ca si pana acum.
Lewis a mai semnat pentru 2 ani, sunt curios sa vad cu cine va fi coleg. Interesant de vazut cata influenta are in echipa. El a declarat ca l-ar vrea tot pe Bottas, Toto parca l-ar vrea pe Russell.....e interesant cum se va scrie istoria.
Ar fi fost interesant un alt scenariu.....cel putin pentru mine. Lewis retragere si Bottas cu Russell colegi la Merc.
Incep calificarile in 30 min. Predictii?
Probabil ca va castiga Verstappen daca nu are probleme sau apare ceva neasteptat.
După cum ziceam
QUOTE(maho @ 4 Jul 2022, 13:48)
Cam plangaret Leclerc cand trebuie sa depaseasca si nu poate.
Acu' in calificări.
Am uitat sa mă uit cine mai e pe 2 din piloti la general (pt. expertii care ziceau că Perez e slab).
Slab nu e, dar nici top.
Drept urmare nu a putut sa faca in Q2 un timp de top 10 fara sa forteze incat a depasit track limits si pleaca de pe 13 in loc de 4.
vallixx
10 Jul 2022, 08:21
QUOTE(St @ 8 Jul 2022, 16:36)
Pentru cursa, presupunand ca nu face vreunul vreo nefacuta urmata de DNF...si presupunand ca nu se fac nici greseli grave de strategie (aviz Ferrari), atunci vad asa:
Max primul si daca Ferrari nu stabileste niste reguli destul de stricte privind proprii soferi si ii lasa in continuare sa se bata intre ei....atunci Perez pe 2 si Ferrari 3-4, probabil Russell pe 5.
Altfel as vedea Max pe 1, Leclerc 2.....3-ul ori Checo ori Sainz dar la bataie mai bine sta Checo.
Treaba e ca la Ferrari nu exista un nr. 1 clar. Parerile sunt destul de impartite. Eu il vad le Leclerc un pic peste, nu cu mult insa peste. Am amici cu care urmaresc curslee si dintre ei, cativa zic ca Sainz e mai bun..... Dar ambii vor sa-si arate valoare, echipa ii "negociaza" greu.....si treaba asta se vede.
La concurenta e mai simplu. In mos clar Max e pilotul nr. 1 chiar daca Perez este foarte bun, rapid, bataios.....etc.
Mercedes ar putea avea aceeasi problema ca Ferrari, Lewis este pilotul titrat, Russell insa confirma cursa dupa cursa. E drept ca nici nu concureaza la titlu si in felul asta cumva e mai usor, insa in caz de "urgenta" cred ca inca tot Lewis ar fi vioara 1.
Pai ar trebui sa vedem lucrurile si din alt punct de vedere:
- Ce vor echipele? Sa vanda o marfa: Ferrari, Merc, McL., au motoare, masini. Ar trebui sa fie interesati (mai mult) de castigarea titlului pe echipa, ca asta aduce si vanzare mai mare masinilor de serie. Red Bull n-au (inca) motor sau masini, deci vand si ei ce au, sa iasa banu': Energizante, pilot castigator, ce-o fi.
- Ce vor pilotii? Glorie, recorduri, salariu baban (preferabil cat mai sigur in timp), sponsori, gagici, etc.
- Ce vrea publicul? Spectacol si sa aiba pe ce-si da cu parerea. Io n-o sa-mi cumpar nici Ferrari, nici RedBull. Am pregatit o bere ieftina la rece pt. 16:00 h.
Howgh!

L.e.: acu' nu-mi mai iau Ferrari nici atât. Dacii clasice cărora să le explodeze motorul n-am văzut 😁. Păcat de Sainz.
La incidentul lui Perez (identic cu al lui Vettel de mai încolo) n-aș fi găsit un vinovat.
bucatzel
10 Jul 2022, 20:52
QUOTE(maho @ 10 Jul 2022, 14:02)
Dacii clasice cărora să le explodeze motorul n-am văzut 😁.
N-ai mers tu cum trebuie, de-aia
Pe de alta parte, acceleratia aia blocata, parca din lista de defectiuni de dacie ii scoasa.
Mi-a placut la nebunie cum a mers Schumacheru' ala mic wk asta, daca l-a prins pe vreunul din urma, l-a si depasit,
Aia de la digi au fost foarte amuzanti, nu intelegeau de ce atatea accidente in Turn 4, desi observasera deja ca ala e un loc foarte bun de depasiri.
sb-55-dan
11 Jul 2022, 07:37
Astia de la Ferrari cand nimeresc strategia, ii lasa masina. Max era clar pe locul 3 daca nu-l lasa masina pe Sainz, au mers ceas ambii piloti Ferrari pana in acel moment. Mi-a placut maxim de Russel care nu s-a lasat intimidat de Perez desi s-a considerat ca el a provocat incidentul. Daca Ferrari o mai da in gard de cateva ori o sa piarda locul 2 la constructori, Mercedes e in revenire.
QUOTE(St @ 8 Jul 2022, 17:36)
Incep calificarile in 30 min. Predictii?
Voi ati auzit ce melodie se auzea pe pista dupa ce Merci au iesit din calificari? Era "Let's Twist Again"!!!
vallixx
11 Jul 2022, 09:08
QUOTE(sb-55-dan @ 11 Jul 2022, 07:37)
Mi-a placut maxim de Russel care nu s-a lasat intimidat de Perez desi s-a considerat ca el a provocat incidentul.
S-a considerat asa, in mod corect dupa parerea mea, pentru ca in momentul contactului intre masini, Perez era cu jumatate de masina in fata deci cam avea intaietete la trasa.
Incidentele de genul asta mi se par pedepsite prea putin sever, 5 secunde e nimic in conditiile in care celuilalt i-ai f.... toata cursa. Idem cu incidentul Lewis-Max de anul trecut de la engleji. Il scoti pe ala de pe circuit, aproape ca-l trimit in spital....si tu primesti niste secunde usor recuperabile in cursa. In fine....
Frustrant la Ferrari. Ceva scartaie. Dupa ce de 3 curse incoace se balbaie strategia, acum sunt bang on cu ea....pilotii au o zi buna, masina zboara...dar ...cedeaza ambele masini. Nedrept pentru Sainz...care a mers chiar bine.
Noroc ca macar una dintre masini a mai putut fi condusa, insa daca faza cu pedala se inatampla cu 2 ture mai devreme il manca Max cu paine pe Leclerc. Nu poti avea pretentii la CM asa....si nu cred ca se va intampla. RB va iesi campioana si la piloti si la constructori...si pe merit.
Sper Ferrari sa prinda macar locul 2, pentru ca da, Mercedes vine din urma rapid.
Altfel o cursa mare pentru ambele Haas-uri, mai ales Schumi ala mic, Alpine iar au punctat cu ambele masini, McLaren si ei....a dat Domnul sa mearga si Ricciardo cat de cat decent, desi totusi locul 9....nu e chiar excelent....dar na, e in puncte.
Ce faci cand te fugareste unul cu o masina mai buna? Revii la manevrele jegoase care ti-au fost trecute cu vederea in trecut si daca nu-ti iese te plagi ca prostituata neprihanita.
Sincer nu ma asteptam ca McLaren sa fie aia care sa reuseasca o masina la nivelul RB, dar se pare ca anul asta sunt pe acolo. Mai trebuie doar un pilot mai retard decat Max, si gasim, dar nu la echipe "de top".
bucatzel
1 Jul 2024, 09:29
Sper ca nu de Ocon vorbesti. Eu am ajuns sa sper ca-l concediaza inainte sa se gate sezonul
vallixx
1 Jul 2024, 10:02
Ocon se pare ca paraseste F1 la final de sezon, umbla vorba ca Toto i-a aranjat in Indy.
A incercat o manevra cu Williams dar a fost refuzat politicos, pentru ca acolo inca se spera la Sainz.
La Haas a fost confirmat Beraman in locul lui Hulk, plecat la Sauber, iar despre KMag inca nu se stie nimic, deci teoretic, nu e loc nici acolo pt. Ocon.
Sauber il are deja pe Hulk si are si variante...Bottas de exemplu ar mai vrea contract daca i se ofera....si daca ai avea de ales intre el si Ocon, e usor de ales.
Cu cursa de ieri e un cumul de factori, toti tampiti.
1. RB da fail la pit stop si ii fura secundele de avantaj lui Max, pe care il aduc in raza de atac a lui Lando
2. FIA intarzie sa dea penalizare la Lando pentru track limits. Cu 5 secunde penalizare, pe care e greu spre imposibil sa le recuperezi in aprox 10 tururi contra lui Max, poate nu am fi vazut duelul atat de incrancenat.
3. FIA intarzie sa dea macar avertisment, daca nu chiar si penalizare la Max pentru serpuire in zona de franare
4. Manevrele disperate dar in afara regulamentului ale lui Max
5. Prea multa exuberanta si lipsa de experienta la Lando.
A gresit si el, cateva dive-uri disperate cu ratarea trasei.....plus, trebuie sa stii si pe cine ai in fata. Unii te lasa, lasa loc...uneori prea mult (hapciu, Leclerc), in timp ce cu altii stii ca dificil. Max, Magnussen....cu alde d'astia trebuie sa ai rabdare si sa pregatesti manevrele din timp incat sa le faci fara risc....asa la "intimidare", cu alde d'astia, nu merge. Sau Alonso....de obicei joaca fair, dar daca are el un motiv temeinic sa te tina in spate....ai cam pus-o.
bucatzel
1 Jul 2024, 10:25
QUOTE(vallixx @ 1 Jul 2024, 10:02)
Ocon se pare ca paraseste F1 la final de sezon, umbla vorba ca Toto i-a aranjat in Indy.
A incercat o manevra cu Williams dar a fost refuzat politicos, pentru ca acolo inca se spera la Sainz.
L-au refuzat ca e bou, si conceptul lui de competitie e sa-si bage coechipierul in zid. Nu m-am uitat cura de cursa in ultimii ani, da' cred ca am avut magnet cand ma uitam, ca in jumate din canzuri il vedeam bagandu-i rotile in coaste coechipierului...
mircea_aq
1 Jul 2024, 10:43
Eu il vreau pe Ocon in locul lui Perez.
vallixx
1 Jul 2024, 11:21
Da, pai la ce iubire e intre el si Max....

Imi tot apar prin feed, site-uri mai mult sau mai putin legit "de presa", unde subiectul principal e daca se strica prietenia intre Max si Lando. PLM, sa le zica cineva astora ca intre victorii si rezultate bune versus prietenia cu alt pilot, oricare dintre ei va alege rezultatele.
In duelurile de pe pista, prietenia dintre doi piloti intotdeauna va conta prea putin, iar in majoritatea covarsitoare a cazurilor.....deloc. Ei sunt adusi acolo, platiti, se performeze nu sa isi faca prieteni.
QUOTE(bucatzel @ 1 Jul 2024, 09:29)
Sper ca nu de Ocon vorbesti. Eu am ajuns sa sper ca-l concediaza inainte sa se gate sezonul

Magnussen e omul

Doar ca n-are masina
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.