Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Detalii traseu evacuare Dacia 1300
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
Executron
Salutari!

Am si eu o intrebare poate ma poate ajuta cineva.

Am achizionat o toba finala de inox de calitate foarte buna. Insa persoana care o sudase anterior a cam distrus-o la partea dinspre intermediara si acuma ma vad fortat s-o refac in acea directie.

Stie cineva care e diametrul tevii care "intra" in partea respectiva in toba?

Atasez poza cu toba si trebuie sa refac partea din dreapta ca sa intre pe traseul normal, fara sa fie nevoie de sudura!

Eventual daca stiti cat ar trebui lungimea tevii respective ca s-o fac ca in fabrica! smile.gif
ydaniel
42mm.
Executron
Multumesc frumos! biggrin.gif Vreo recomandare de un sudor bun de inox cunoaste cineva? smile.gif
ydaniel
In bucuresti te trimit la pilot power service voluntari.
Executron
Mai am o intrebare, va rog!

Am comandat traseul complet de evacuare si apoi observ urmatorul aspect:

Tubul de coborare (saxofon) are iesire mare. In acesta intra teava intermediara (intrare mica sau mare?) si apoi inspre teava de legatura. Problema e ca iesirea din intermediara este mare si teava de legatura are ambele capete mari.

Nu-mi dau seama cum le pot lega...

LE : Daca ma poate ajuta si pe mine cu niste cu modalitatea de conectare a traseului, v-as fi recunoscator!

Am pus o poza cu montajul pe care il consider corect. Din dreapta in stanga : tubul coborare intra in intermediara (cu partea lunga spre tub toborare), apoi partea scurta a tevii intermediare in teava de legatura apoi finala. E ok?
BN64FLO
Saxofonul intra in intermediara, intermediara in teava de legatura, care la randul el intra in toba finala...la fel ca orice instalatie cu tevi biggrin.gif
Executron
Multumesc, dar nu mi-era f. clar orientarea, inteleg principiul smile.gif) Adica partea lunga a tevii intermediarei e inspre saxofon nu?
Adrian Frigo
Intră una în alta,uite și un desen(nu prea artistic blush.gif )ca să-ți dai seama care ce și cum.
[attachmentid=1628070955]

La montare să ai grijă să le potrivești bine,să folosești coliere bune(de PASCO)și pasta de etanșare de la Bosal.

Baftă! smile.gif
DACIOTUL_97
QUOTE(Adrian Frigo @ 14 Sep 2017, 22:04)
[attachmentid=1628070955]
să folosești coliere bune(de PASCO)
*



Sau poti face o smecherie cu coliere de Logan,de 10 ori mai bune...asta pentru cei care nu tin prea mult la originalitate.
Executron
Multumesc prieteni! smile.gif

Calitatea lor este f. slaba, direct proportionala cu pretul f. mic, sincer, nu sunt de CONEX, ci sunt ”Producator de esapamente auto omologat RAR : Orizont SA Campulung Muscel”. (http://www.bestautovest.ro/tub-coborare-dacia-1300-1310-1410-pe-carburator-sau-saxafon.html)

Daca tot am toba spate din Inox, probabil pe viitor voi incerca sa achizitionez un traseu complet de inox. Dar nu cum am gasit momentan le-am luat pe acestea.

Coliere am luat ”clasice”.
Adrian Frigo
Alea de Câmpulung sunt chiar mai proaste decât Conex.... mad.gif Ce te costa să arunci o întrebare pe aici?

Pe viitor,dacă nu faci rost de traseu de inocs,caută tobe făcute de Prompter Cluj,sunt excelent lucrate,tablă groasă în carne și aluminizate pe deasupra!Și nici nu sunt scumpe!Eu de astea am și sunt foarte mulțumit! wink.gif
DACIOTUL_97
De Orizont Campulung am si eu tot traseul,in afara de saxofon care e NOS.Il am de doi ani si are doar cateva pete de rugina superficiala,nimic grav.
Solutia e tot un traseu cap-coada din inox.Costa o gramada de bani,dar stii ca nu mai ai griji sa-ti rupi spatele pe sub masina.
Executron
QUOTE(Adrian Frigo @ 14 Sep 2017, 22:06)
Alea de Câmpulung sunt chiar mai proaste decât Conex.... mad.gif Ce te costa să arunci o întrebare pe aici?

Pe viitor,dacă nu faci rost de traseu de inocs,caută tobe făcute de Prompter Cluj,sunt excelent lucrate,tablă groasă în carne și aluminizate pe deasupra!Și nici nu sunt scumpe!Eu de astea am și sunt foarte mulțumit! wink.gif
*



Aoleo eu chiar credeam ca sunt mai bune alea... sad.gif Atunci le voi returna..
Adrian Frigo
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 14 Sep 2017, 23:09)
De Orizont Campulung am si eu tot traseul.....Il am de doi ani si are doar cateva pete de rugina superficiala,nimic grav.
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 13 Sep 2017, 21:53:41)
Noutati nu prea sunt,masina e trasa pe dreapta de vreo 2 ani,din diverse probleme (nu intru in detalii),si daca tot am bagat-o la adapost,am zis ca ar fii cazul sa mai mesteresc cate ceva.


Andrei,una e când mașina stă,alta e când merge....eu am mers mai bine de un an jumate cu mașina,implicit folosit tobele indicate mai sus!Am băgat lanterna pe țeava de evacuare și nici măcar vreun punct de rugină,mai ales că am injecție și aici sunt mai chinuite tobele ca la carburație. smile.gif

La partea cu traseul de inox,ai perfecta dreptate!Păcat că nu mai face Borla,tare bune mai erau.....ferice de cei ce au apucat... sad.gif


@Executron-dacă ai posibilitatea să returnezi tobele,nu mai sta pe gânduri!
DACIOTUL_97
Repede m-ai citat din vecini tongue.gif

Cam ai dreptate,nu prea se pune la socoteala statul...am apucat sa fac cu ea in jur de 8000 km cu tobele alea.Ca sa le prelungesc viata,o sa incerc sa le spoiesc cu ceva rezistent la temperatura,sa vedem ce-o iesi...desi ele se mananca mai mult din interior spre exterior.
Executron
@ Adrian Frigo

Dap, din fericire pe pot returna, fiind comandate de pe net de la vanzatorul respectiv.

Sa inteleg ca acestea ar fi mai indicate?

1. http://www.ipercomp.ro/Esapamente/PRD06-Te...R--pID8278.html
2. http://www.ipercomp.ro/Esapamente/PRD02-To...R--pID8301.html
3. http://www.ipercomp.ro/Esapamente/PRD07-Tu...R--pID8748.html

Tot mi se par ingrijorator de ieftine.
Adrian Frigo
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 14 Sep 2017, 23:36)
Repede m-ai citat din vecini tongue.gif

tongue.gif biggrin.gif

Oare cât o costa o evacuare cap-coadă la ăștia de la Pilot?Am în cap o idee foarte interesantă(zic eu)cu saxofonul făcut din 2 țevi,ca la franțuzoaicele '69-'70.O fi fezabilă treaba? naughty.gif


L.E-@Executron-da,alea sunt!Stai liniștit în privința prețului,și eu am fost sceptic la început(câteodată dau chiar în paranoia cu piesele de dacie,nu mai am încredere în nimic din ce e făcut în ziua de azi blink.gif ) dar pe urmă mi-a trecut...
DACIOTUL_97
QUOTE(Adrian Frigo @ 14 Sep 2017, 23:42)
Am în cap o idee foarte interesantă(zic eu)cu saxofonul făcut din 2 țevi,ca la franțuzoaicele '69-'70.O fi fezabilă treaba? naughty.gif
*



Ma tu vrei serpisori custom ca la turbo engines LolLolLo.gif

Nu zici rau,dar cum am precizat mai sus,nu va fii ieftin.

Vorbeste cu userul STORMTROOPER,dansul si-a facut la ei (parca,sper sa nu confund firma),tot traseul in afara de sexofon (a precizat in topic ori ca era prea scump de realizat si ala,ori ca nu se bagau sa-l faca,nu mai stiu).
Executron
Revin!

Azi am restituit tobele Campulung si ma orientez spre achizitia celor Prompter.

As avea o intrebare. Chiar daca am toba finala de inox, as cumpara si o finala normala, ca sa am traseul complet prompter.

http://www.ipercomp.ro/Esapamente/PRD03-To...R--pID8277.html

Sistemul de prindere ("urechiusele") tobei spate sunt total diferite de sistemul clasic... Adica cea Prompter are acel orificiu alungit, iar nu cum era la toba clasica. Ce fel de tampon imi trebuie, prin urmare?
BN64FLO
Asta-i modelul de prindere pt astea mai noi...CN4..vine prinsa cu tampon ca cel de langa cutie...dar trebuie o tabla si sub masina ca sa ai de ce sa o prinzi
Adrian Frigo
Bravo!În legătură cu prinderea tobei finale,așa e,tobele de prompter vin numai cu prinderea de cn....dar nu e o tragedie!Fie se adoptă sistemul cu tampon și piesa în formă de L,fie se taie acea ureche dacă se dorește sistemul original.După ce am recuperat urechea de la toba veche(aia gen cârliguțe)cu două afturi de sudură am rezolvat problema.Eu la care am montat așa am făcut,am tobe puse de 2,3 ani și n-au nici pe naiba! wink.gif Păcat că nu mi-a dat prin cap să fac poze....
Executron
Azi am comandat toate, mai putin finala asupra careia nu sunt f. hotarat. Va tin la curent! smile.gif Multumesc colegi!
Executron
Azi am primit comanda!

Calitatea produselor este mult superioara celor de la Campulung. Tabla folosita, lucrarea efectiva, sudura, interesul acordat produselor este corespunzatoare. Sincer mi se pare greu de crezut ca sunt la preturi similare.

Atasez niste poze!

Multumesc colegilor pentru indrumari!

P.S. Feedback in general pozitiv pentru IPERCOMP, cu o mica exceptie ca eu comandasem si un set de pene de etrieri si am primit o singura pana smile.gif)
Adrian Frigo
QUOTE(Executron @ 21 Sep 2017, 16:57)
Multumesc colegilor pentru indrumari!

Mă bucur! cheers.gif

Totuși,trebuia să comanzi și finala,n-ai ce pierde....calitatea cred că ai văzut la ce nivel e. wink.gif


Executron
QUOTE(Adrian Frigo @ 21 Sep 2017, 16:19)
Mă bucur! cheers.gif

Totuși,trebuia să comanzi și finala,n-ai ce pierde....calitatea cred că ai văzut la ce nivel e. wink.gif
*



Dau o bere, Adrian! cheers.gif

Da, inca incerc sa sudez finala de mai sus, sa mi-o fac frumoasa si daca reusesc sunt multumit. O sa lustruiesc inox-ul ala si cred c-o sa iasa f. frumos.

Sunt surprins mai ales de calitatea intermediarei care chiar arata f. profesionist sudata, fata de cea Campulung care parca am facut-o eu (0 experienta) in spatele blocului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.