Dupa vreo 300 km de mers continuu 3000-3500rpm, am tras pe dreapta si am observat in borcanul de antigel (g11 de focsani) un miros puternic de amoniac, cu spuma alba si mult mal gri, plus un nivel destul de mare al antigelului, fara bule. Antigelul era abia schimbat, radiatorul fiind nou de aluminiu, concentratia de antigel de -15. Atunci cand am oprit, am aerisit, era un pic de aer in instalatie, dupa care acul de la temperatura statea sub jumatate, desi era canicula si mergeam turat. Dupa cateva zile a urcat mai sus, dar sub ultima liniuta alba.
Astazi am schimbat doar din borcan antigelul, spalandu-l, si cu motorul rece am observat niste bule in borcan, iar dupa ce s-a incalzit, au disparut bulele. Am verificat compresia la motor, in jur de 13-14 bari, curatat buji, iar dupa ce s-a racit complet motorul am pornit din nou, si nu au mai aparut bule si nici spuma. Cand agit borcanul face iarasi acea spuma alba. Temperatura la apa a fost tot timpul in regula, baga caldura, merge bine masina, la fel si uleiul, presiune buna, culoare ok, vreo 1800km in total.
Poate fi totusi probleme cu garnitura, sau e de vina radiatorul din aluminu.