Salut,
Sunt posesorul unui Duster 1.5 dci, ph1, 4x4, 110 CP cu care am parcurs deja cam 3000 km.
Sunt foarte multumit de masina si de aceea ma intereseaza sa o intretin cat mai bine ca sa ma pot folosi de ea in conditii cat mai bune si evident cat mai mult timp.
Ma macina o problema legata de filtrul de particule si asta mai mult din povestile auzite de la unii si altii care spun ca se infunda rapid filtrul, ca trebuie anulat, ca e inutil, ca se aprind martori in bord si alte zvonuri de acest gen.
Dat fiind ca eu nu am avut o asemenea problema si ca rulez in oras zilnic (Cluj aglomerat), dar la fiecare sfarsit de saptamana ies in afara orasului si parcurg intre 100 si 150 km depinde de drum; ce as putea face ca sa evit o eventuala infundare a filtrului de particule ? Trebuie intretinut in anume fel? Unii aditivi prezenti pe piata isi au rostul ? Mentionez ca mereu schimb viteza la 3.000 RPM, rar scad sub aceasta turatie.
As dori sfaturi de la voi; ce stil de condus aveti, intretineti in anume fel masina ca sa evitati infundarea DPF, folositi aditivi periodic, sau o exploatati normal lasand computerul sa faca regenerarile si e totul bine ? orice sfat e bine venit. Tin foarte mult la aceasta masina si nu as vrea sa am o reparatie asa costisitoare legata de DPF.
Multumesc..