Galatan Radu
9 Oct 2017, 11:02
Bună ziua,
Astăzi am observat că lumina de mers înapoi din blocul de lumini de pe partea stângă nu se mai aprinde. Am demontat blocul de lumini și becul nu are filamentul întrerupt. Am încercat și cu un bec nou și tot nu se aprinde. Soclul e curat, fără oxidare sau coroziune. Aveți idee de unde ar putea proveni problema?
Mulțumesc anticipat.
torquemada
9 Oct 2017, 16:06
Duster I are doar un bec de marșarier pe DReapta și un singur bec de ceață pe STânga
BLUE R 19
9 Oct 2017, 19:16
Traficul este tot mai aglomerat, acccidente sunt tot mai multe...ei montezaza in continuare o lumina de marsarier si una de ceata...masina moderna, adaptata conditiilor de trafic
, as zice si de RAR, dar nu are rost, ei urmeaza trendul, nu ratiunea...
1310 berlina indeplinea niste norme de...bun simt.
torquemada
9 Oct 2017, 21:01
Toate mașinile noi au un singur bec de ceață pe partea volanului, deci pică...
sorin1983
9 Oct 2017, 21:29
eu zic ca e doar vorba de economie...bineinteles cu minima respectare a legii
BLUE R 19
10 Oct 2017, 00:27
Daca este generalizata, o practica proasta, nu trebuie sa-si imagineze cineva ca asa este cel mai bine.
Necesitatea de vizibilitate in trafic a crecut la nivel global, masinile...culmea, mai ales lampile de ceata, sunt atatea accidente pe autostrazi, in conditii nefavorabile, strica a doua lampa ?
Unde sunt masinile ale inteligente (Dacia, altele...) care detecteaza slaba vizibilitate si aprind automat niste amarate de lampi suplimentare (cele de ceata...de), mai intese ca cele de pozitie. E asa greu, e vreo tehnologie sf ? in schimb opereaza "n" alte gadgeturi cvasiinutile...
Sau semnalizarile albe cu sticla clara, la multe masini sunt ...de o vizibilitate dee doi bani, ziua pe lumina puternica sau noaptea in zone luminate.
Normele internationale sunt, de foarte mult timp, de cel putin un bec de marsarier, sunt foarte putini producatori care pun doua (in general cei premium).
Si in al doilea rand, la masinilea astea mai noi sunt niste dotari care suplinesc cu brio lipsa celui de-al doilea bec, cum ar fi camerele de marsarier, de exemplu, care sunt de departe mai eficiente decat un al doilea bec.
Ori cand un producator monteaza o camera de marsarieir in locul unui bec suplimentar, mie nu mi se pare ca e vorba de economie.
Evident, cand nu aparausera camerele video de marsarier era mai bine pe berlina cu doua becuri. Doar ca intre timp tehnologia a evoluat, sunt solutii mult mai eficiente, chiar daca ... mai scumpe...
bucatzel
10 Oct 2017, 10:37
Cred ca se plangea de fapt de lipsa celui de-al doilea bec de ceata, nu de marsarier.
In situatia in care nu se mai aprinde un bec (cam de orice fel) din blocurile de lumini spate (triple spate) si nu se rezolva cu inlocuirea becului, problema trebuie cautata la mase. E o problema prezenta cam la toata gama renault, se intrerup contactele fizice ale circuitului de masa.
sorin1983
10 Oct 2017, 11:33
problema e de la masa mai ales cand nu e prevazut cu bec...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.