Odysim… sau Odiosimpex…?
Negustor de piese din Vitan - seriozitate maxima
Cautam mai deunazi piese de Dacia, am ajuns si in Vitan. Chiar in statia de autobuz de langa targul auto, un afis mare, Piese auto Logan, etc, Odysim srl. Intru, discut cu vanzatorul, pare cumsecade, la vreo 50 de ani; ii spun ce caut, vibrochen, axa came, set motor, toate de origine. Pune mana pe telefon, discuta cu furnizorul stil cumetrie veche, imi zice ca il stie de demult, ca respectivul are un engros de piese in Pitesti, scoate calculatorul, isi calculeaza grijuliu profitul, si imi scrie oferta: V 430, ax 120, Set 410. Ramane sa vorbim. Il sun dupa cateva zile, ii spun ca e ok pentru piesele mentionate, si am un amic care vrea si el niste piese. Il intreb daca furnizorul face cumva o reducere la un lot mai mare. Zice ca o sa se intereseze si ma suna el. Dupa doua saptamani, niciun semn. Dau telefon, inca nu vorbise. Dupa ce vorbeste, aflu lucruri noi. Ca nu are decat vibrochen, pretul e 450, nu 430, ala era “pret orientativ”, si vrea si 50-70 lei avans nerambursabil, ca trebuie sa se duca dupa el la Pitesti, ca daca sunam eu mai din timp era altceva, venea piesa cu camioneta cu livrarea, si ca de fapt, nici furnizorul nu il are, si trebuie sa-l cumpere si el de altundeva. Ca “nu ne cunoastem, daca nu mai veniti sa-l luati” (adica, dupa ce umblu dupa el cu saptamanile in timp ce dlui i se rupe, tot eu sunt cel neserios…!) Cam lungi si dubioase explicatiile, ca sa nu imi dau seama ca de fapt voia sa ingroase factura (a se citi jumuli clientul). Ii zic: Bun, treaca de la mine, ca nu repar motorul zilnic, si am nevoie de o piesa buna; dar macar sa verifice bine vibrochenul, sa nu fie lovit, decalibrat, sau de asam in cutie de origine, ca le cunosc. Si, daca e un rebut, lovit, decalibrat, sau nu iese la cota pe ceasul comparator, nu-l voi cumpara. Vrea bani mai multi, bun - dar sa garanteze piesa, doar e in obligatiile meseriei. Moment in care incepe sa isi dea arama pe fata, devenind agresiv, ca “ce, n-are el mare afacere din treaba asta, 20 de lei acolo (ei, na…!), ca si-asa il doare capul, ca a facut chef aseara” (adica e mahmur…), si ca “nu garanteaza el nimic”, “nu se mai ocupa”, etc..
Rezultat: Furnizorul cu piesa nevanduta, clientul lasat cu buza umflata, si dl comerciant se fleortaie la clienti pe jumatate chiaun, ca a tras-o binisor la masea in ajun…
In concluzie: profesionalism deosebit, amabilitate si onestitate la cote maxime. NU ca altii, spertar, neserios, bisnitar… Nu e pacat ca astfel de oameni sa dea faliment…?
Recomand cu caldura…tropicala… Doar vine iarna.
Magazinul respectiv, cu ditamai firma... In afară vopsit gardul... Înăuntru isteț ca gardul
[attachmentid=1628073218]
Oferta dlui comerciant, în condiții grafice de excepție. Bine măcar că si-a respectat-o...
[attachmentid=1628073219]
Vai și amar...