QUOTE(vav @ 3 Mar 2008, 17:26)
Domnu' ITP-ist, merci pt. indemnuri ... atunci o sa ma prezint cu incredere la Meridian Sud vara asta pt. verificare. Cei care ati mai fost pe str.TurnuMagurele dati-va cu parerea ... am mai avut probleme cu maimutele de acolo!
Draga vav,daca ai fost nemultumit de calitatea servirii dintr-o anumita statie de ce sa te mai duci acolo??Ai vre-un contract cu ei?Sau esti masochist?Mai omule bun tu esti CLIENT si pe banii tai faci ce vrei(vorba lu' nea' Jiji
)!!!!Intereseaza-te si tu pe la prieteni,neamuri,cunostinte,etc pe unde cred ei ca au fosti serviti mai omeneste si du-te si tu frate acolo!Am inteles ca sunt peste 100 de statii itp in Bucuresti!Deci slava Domnului ai de unde alege!Si daca statia ce te-a nemultumit va continua sa-si piarda clientii din cauza atitudinii inspectorilor crezi ca mai are vre-o sansa sa supravietuiasca in conditiile in care are o concureta atat de numeroasa?Ori devine nerentabila si se inchide de la sine ori vor fi nevoiti sa "schimbe macazul" si sa incerce sa-si spele obrazul pentru a nu mai lasa impresia de "maimuțoi".Parerea mea!
Draga mariann,stai frate linistit ca nu-s chiar asa de suparacios!Acuma ca ne-am precizat pozitiile eu zic ca putem sta de vorba mult mai relaxati nu-i asa?Spui ca fac parte dintre cei corecti.Hmm..Sa nu-ti imaginezi acuma ca asi fi sfantul-sfintilor!Am si eu belelele mele insa incerc sa fiu cat pot eu de corect cu cel ce-mi solicita serviciile.Spui ca se poate lua itp-ul pe spaga.Eu sunt de parere(strict din punctul meu de vedere!) ca SE PUTEA!!Sa zicem ca tu vii la mine,imi"decartezi" sa-ti dau itp-ul fiindca masina are defectiuni,eu accept si in loc sa primesc de la serverul central din Bucuresti codul de tranzactie si seria foliei de secretizare ce trebuie sa ti-o aplic obligatoriu pe anexa la certificatul de inmatriculare primim AMANDOI mesajul urmator:"vehicul blocat pt.reinspectie"??Ce se intampla?Pai iti spun eu ce se intampla!
1.Monitorul ce vine la reinspectie iti va gasi,cu siguranta, defectiunile,vei fi respins pentru ele si vei putea primii verificarea doar dupa ce vei remedia toate problemele mentionate,de data aceasta,de monitor pe raportul de inspectie.Ori tu tocmai asta nu voiai,nu?
2.Eu,pe langa stampila pe autorizatie,(btw 2 stampile si bye-bye autorizatia!) o sa mai primesc si niste "șuturi in...tur" de la cei de la RAR de au sa-mi ajunga hemoroizii pana la mandule.Monitorii sunt mult mai mai asprii cu noi astia "caii batrani" ce suntem de mai multa vreme in sistem decat cu noii veniti!
Voi inverca sa atasez o poza cu primul meu ecran"blocat".Era sa fac infarct atunci,chit ca masina era beton,insa chiar si acuma desi vad aproape zilnic acel ecran,tot am o strangere de inima cand vad acest mesaj!
Draga Ciprian,foarte interesanta chestia cu "revolta impotriva
" si mai apoi "utilizarea" celor corupti.Nu am privit nici o data lucrurile in acest fel.Asta-mi aminteste de un banc,vechi decand lumea, cu niste rusi si o singura rusoaica ce naufragiaza pe o insula pustie.Baietii o regulau toata saptamana pe biata muiere si Duminica faceau sedinta de partid si o declarau cur...(ups!!
) prostituata!
Nici mie nu-mi convine ca trebuie sa ma leg de toate căcățișurile,insa naiba se le duca,daca sunt cuprinse in planul de operatii nu am incotro!Te rog sa ma crezi ca-mi crapa obrazul de fiecare data cand le cer clientilor sa-mi arate trusa medicala!Ma simt total penibil!
Pe de alta parte eu ti-asi propune sa fii mai atent totusi la "aspectul exterior" deoarece ti-am spus ca se fac poze(neaparat pe fluxul itp!!) la fiecare masina in parte precum si la "noxe" deoarece la fiecare raport itp se anexeaza buletinul de gaze.Deci cel putin la aceste doua capitole nu prea "e loc de intors"!
Inchei prin a-mi cere scuze de la cei ce mi-au citit postarile de pe forumul reno pentru repetari precum si tuturor pentru lungimea postarii!Sa auzim numa' de bine!Ciao!M.
4 Mar 2008, 12:29:[attachmentid=1627436864]