Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault relanseaza brandul Alpine
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
74r12
Renault relansează brandul de vehicule sport Alpine, investind într-o fabrică cu o capacitate de 6.000 de unități pe an

https://www.news.ro/economic/renault-relans...017120817481638
mircea_aq
in sfarsit.

https://www.youtube.com/watch?v=LG60AX2g5f8
mihai2005
Superba, ambianta serioasa de cockpit sport, minimalista exact asa cum trebuie. Design legendar.
Mare minus pentru mine, lipsa unei cutii manuale. Am inteles ca acelasi motor ceva mai puternic va echipa Megane RS cu optiunea de cutie manuala. Pacat, oferind doar automata au indepartat destui potentiali cumparatori. Mai ales ca masina cred eu ca se adreseaza categoriei entuziastilor. Nu manageri fond de investitii care vor sa se sparga in figuri.

- sta usor mai bine ca raport putere/greutate decat Porsche 718 (300cp 1400 kg). Accelereaza la 100 cu vreo 0.3 sec mai lent 718.
- fiind mai usor e mai jucaus Alpine pare mai dinamic asta e chiar tare
- prefer interiorul Alpine sportiv interpretare moderna. Cel de la 718 e sport dar mai clasic, simplu iar ambianta, calitatea materialelor, fabricatia sunt top. Fara sa fie ostentative precum Merc sau alte interioare premium.
- am testat un 718 (suspensie adaptiva, diferential) si e sublim. Ambianta interioara, control (grip lateral, feedback de la roti, suspensie ferma dar in acelasi timp atenueaza cumva denivelarile). Plus ca poti sa pui dynamic engine mounts(motorul e prins de sasiu prin niste amortizoare controlate electronic).
- sunt un pic sceptic in privinta rezistentei la impact a sasiului de aluminiu comparat cu solutiile traditionale
- nefiind o masina de serie mare banuiesc ca nu au investit in testarea ei asa de mult, pb vor aparea probleme la inceput.
- daca-mi iau vreodata 2 usi cu motor central pb o sa fie 718.

Interesant Apline, il asteptam, dar la faza cu lipsa cutiei manuale m-au piedut.
Mi se pare putina infatuare la fel ca si la Talisman. Te adresezi cumparatorilor atenti la buget si vii exclusiv cu solutii scumpe/sofisticate. Nu esti Bmw G30 sau Mercedes E-klasse.
stolniceanulucian
Cei de la WhatCar au scris un review foarte bun ptr. Renault Alpine A110.

In opinia lor:
"The Alpine A110 is one of the most entertaining and rewarding sports cars you can buy, regardless of price"
+ Involving and entertaining handling
+ Forgiving ride
+ Rapid performance with surprising economy

Seria "Première Edition" este deja vanduta complet.
Ramane de vazut daca Renault va reusi sa faca bani cu acest model pe termen lung, Renault neavand nici pe departe imaginea de marca a Porsche sau Jaguar.
meganus_bicorpus
Sincer, mie mi place muuult mai mult prima versiune de Alpine
cj98czh
A110 sau A310 ?
meganus_bicorpus
Alpine A110 construit intre 1961-1977 mi se pare mult mai frumoasa si mai sportiva decat versiunea actula..dar asta e doar parerea mea!
cj98czh
Eram curios smile.gif Mie mi-a placut si imi place si acum si A310 smile.gif
Ov
mai sportiva? smile.gif))
60 si ceva de cai pana la vreo 100 de cai (intr-adevar la vreo 700 de kile) inseamna mai sportiv decat 250 de cai la 1100 kile?

si in plus nu cred ca ati stat vreunul in asa ceva sa vedeti despre ce e vorba. Va povestesc eu ca am avut ocazia anul asta si pe langa faptul ca abia am incaput senzatia din interior era absolut infioratoare, masina este FOARTE FOARTE mica. In poze ne imaginam noi ca-i mare si confortabila, dar nu e deloc asa.

si niste poze:

[attachmentid=1628077923] [attachmentid=1628077924] [attachmentid=1628077925] [attachmentid=1628077926]

nu e alpine autentic, ci alpine facuta la bulgari, mult mai rara decat un alpine autentic icon_mrgreen.gif
cj98czh
In A110 am stat doar la competia de la Angouleme ... insa A310 am condus in Fr ... masina unui coleg si un pasionat de babaciuni ... sublima masina ..
Ov
pai A310 e SF (dpdv tehnic) pe langa A110 smile.gif
mihai2005
QUOTE(stolniceanulucian @ 18 Dec 2017, 11:20)
Cei de la WhatCar au scris un review foarte bun ptr. Renault Alpine A110.

In opinia lor:
"The Alpine A110 is one of the most entertaining and rewarding sports cars you can buy, regardless of price"
+ Involving and entertaining handling
+ Forgiving ride
+ Rapid performance with surprising economy

Seria "Première Edition" este deja vanduta complet.
Ramane de vazut daca Renault va reusi sa faca bani cu acest model pe termen lung, Renault neavand nici pe departe imaginea de marca a Porsche sau Jaguar.
*


Da majoritatea review-urilor lauda in special dinamica de exceptie datorata greutatii reduse. Totusi sa conduci asa ceva in viata reala nu se rezuma doar la calitatile de pe circuit. Mai conteaza:
- siguranta pasiva: cum se comporta structura de AL(aluminiul) la impact? cum acum majoritatea masinilor de pe drumuri au cu 200-500 kg mai mult, la un impact incasezi mai mult in masina mai usoara (legea conservarii energiei).
- siguranta activa: ma intereseaza sa fie o masina controlabila in modul default, in conditii de aderenta slaba
- lucrul cu AL este scump. Sudura f complicata, vopsirea la fel. Nu-ti face orice nea Jean, ai nevoie de personal special calificat pentru asta. Pun pariu ca vom numara pe deget reprezentante certificate pt a repara Alpine. Sa vezi costuri de reparatii.
- fiabilitate, racire motor...

Prefer sa astept vreo 2 ani pt a vedea parerile directe ale posesorilor alea sunt edificatoare. Plus ca in 2-3 ani vor aparea noile Cayman/Boxster. Pb Porsche vor lua atitudine.
Oricum pana atunci sa dau 58k euro pe o masina pe care nu o pot configura cu lucruri esentiale pt mine(ex: cutie manuala) mi se pare obscen de mult. 60k ma costa un 718 Cayman cu manuala, PASM, Chrono package, roti 20", diferential optional, vopsea metalica, navigatie. Si ca principiu, am incredere mai multa in ingineria Porsche, care asta fac de ani buni.
BLUE R 19
Cine a zis ca nu este spatiu in A 110 ? radmasa.gif
mihai2005
QUOTE(BLUE R 19 @ 26 Dec 2017, 20:29)
Cine a zis ca nu este spatiu in A 110 ? radmasa.gif
*


woww uimitor biggrin.gif
merci de poze


26 Dec 2017, 22:31:
QUOTE(Ov @ 20 Dec 2017, 14:55)

nu e alpine autentic, ci alpine facuta la bulgari, mult mai rara decat un alpine autentic  icon_mrgreen.gif
*


scuze de off-topic, poti detalia putin?
papa_mulo
Vezi ca e articol pe wikipedia...in perioada 67-70 au au colaborat si ei cu renault si alpine.
AndreiMR
Sa intre si Alpine in clubul select al masinilor care iau foc fara vreun motiv anume, alaturi de Ferrari sau Lamborghini?

https://drivetribe.com/p/top-gears-chris-ha...URAewnv5oPZEyPg
speedman
http://m.adevarul.ro/entertainment/celebri...7afb/index.html
sa inteleaga tot romanu sad.gif
henrywallace
QUOTE(AndreiMR @ 4 Feb 2018, 14:28)
Sa intre si Alpine in clubul select al masinilor care iau foc fara vreun motiv anume, alaturi de Ferrari sau Lamborghini?

https://drivetribe.com/p/top-gears-chris-ha...URAewnv5oPZEyPg
*




Cred ca ti-a scapat detaliul asta, anume ca a ars o ora fara sa vina pompierii:

http://www.thedrive.com/sheetmetal/18221/c...ng-car-unharmed

While emergency equipment would have been ready to arrive on the scene within minutes during the Monte Carlo Rally, it took an hour for them to get there, by which time the car had burned to the ground.

Si cred ca ti-a scapat si stirea asta pozitiva, nu?

http://www.autoconception.com/alpine-a110-...ul-car-of-2017/
Agrig
"De asemenea, un purtător de cuvânt al Alpine a confirmat că „un incident tehnic“ s-a produs în timpul filmărilor, însă cauza incendiului nu a fost încă identificată: „Alpine și Renault investighează cauzele acestui incident. Ca măsură preventivă, am stopat temporar toate activitățile de testare pentru mașinile aflate în pre-producție.“

Masina de preserie, s`a intimplat si la altii mai galonati cu masini de serie...
Vasea30
Hotter Alpine A110 making its debut at the 24 Hours of Le Mans

https://leftlanenews.com/2019/06/09/hotter-...urs-of-le-mans/
einstein1984
QUOTE(mihai2005 @ 26 Dec 2017, 02:02)
Da majoritatea review-urilor lauda in special dinamica de exceptie datorata greutatii reduse. Totusi sa conduci asa ceva in viata reala nu se rezuma doar la calitatile de pe circuit. Mai conteaza:
- siguranta pasiva: cum se comporta structura de AL(aluminiul) la impact? cum acum majoritatea masinilor de pe drumuri au cu 200-500 kg mai mult, la un impact incasezi mai mult in masina mai usoara (legea conservarii energiei).
- siguranta activa: ma intereseaza sa fie o masina controlabila in modul default, in conditii de aderenta slaba
- lucrul cu AL este scump. Sudura f complicata, vopsirea la fel. Nu-ti face orice nea Jean, ai nevoie de personal special calificat pentru asta. Pun pariu ca vom numara pe deget reprezentante certificate pt a repara Alpine. Sa vezi costuri de reparatii.
- fiabilitate, racire motor...

Prefer sa astept vreo 2 ani pt a vedea parerile directe ale posesorilor alea sunt edificatoare. Plus ca in 2-3 ani vor aparea noile Cayman/Boxster. Pb Porsche vor lua atitudine.
Oricum pana atunci sa dau 58k euro pe o masina pe care nu o pot configura cu lucruri esentiale pt mine(ex: cutie manuala) mi se pare obscen de mult. 60k ma costa un 718 Cayman cu manuala, PASM, Chrono package, roti 20", diferential optional, vopsea metalica, navigatie. Si ca principiu, am incredere mai multa in ingineria Porsche, care asta fac de ani buni.
*


iti imaginezi ca aia de la renault cam stiu sa faca si crash teste, nu? Sau ca au facut vreo 20 000 in ultimii 30 de ani?
fiabilitate nu e problema, motorul e nissan si folosit de mult timp....
eu zic ca sunt acrii strugurii dar nah, ia porsche.
Agrig
Alu se comporta bine la absorbit energia in urma impactului, sint destule aliaje de la care obtii ce vrei cind proiectezi o masina.
Sudura nu`i complicata deloc.
Se sudeza MIG sau WIG in atmosfera de gaz inert, Ar.
Mai complicat este aparatul pentru sudura WIG, trebuie sa functioneze in alternativ nu in curent continuu.
Totusi, un aparat de virf este pina`n 4000E deci nu e ceva inabordabil pentru un service.
Asa arata sudura in alu la un Ferrari...
[attachmentid=1628105634]
[attachmentid=1628105635]
Asta este masina
[attachmentid=1628105636]

Par a fi facute cu MIG, despre cum arata...
einstein1984
adezivi si nituri ca la lotus elise, maisna de 20 de ani.... Si imbinarle erau mai solide ca lonjeroanele
Agrig
Solutie revolutionara, se foloseste la scara industriala dar parca tot sudura e de preferat, marii constructori la fel, sudura o prefera.
Adevarat, calificarea necesara unui sudor in alu este sensibil mai ridicata decit la restul materialelor uzuale, ma reder la fier si otel.
Procedeul MIG merge si robotizat la scara mare, pentru serii mici tot manual se merge.
Vasea30
Alpine pregătește o surpriză pentru fani: o nouă versiune a modelului A110 va debuta cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans

https://www.automarket.ro/stiri/alpine-preg...a110-91909.html
einstein1984
avioanele au aripile lipite de fuselaj smile.gif dar ca sa inchizi un lonjeron nu ai sum sa scapi de sudura.
Vasea30
Primele teasere foto care anunță o nouă versiune a modelului Alpine A110: francezii oferă câteva detalii cu interiorul

https://www.automarket.ro/stiri/primele-tea...a110-91931.html
Vasea30
Alpine A110S Debuts With 288 HP And Optional Carbon Fiber Roof

https://www.carscoops.com/2019/06/alpine-a1...bon-fiber-roof/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.