bogdan B-14-FNF
25 Dec 2005, 23:56
Salutare , ce arcuri imi puteti recomanda pt break , mai tari dar vreau de la una straina ca astea alae ei sunt prastie , si vreau sa am o stabilitate mai mare in curbe sa nu mai faca pe vaporu ??? Ajutati-ma !!
Ciumonk
26 Dec 2005, 02:10
Lamelare de Raba.Sau de Trabant.
hadrian_
26 Dec 2005, 07:27
Salut
Eu zic intai sa cauti sa iei de noi ori reconditionate niste amortizoare ca lumea.
De noi nu stiu ce se gaseste cu reglaj sport pt dacia.Eu personal am facut rost d ela dezmembrari de amortizoare vechi demontabile,si apoi poti sa reglezi cum vrei tu legea de amortizare.Arcurile mai tari sunt bune cand ai greutate mai multa,in rest nu sunt necesare.Eu caut sa pun ceva usor de tot mai tari,max 20% si mai joase,atat pe spate cat si pe fata.Fara sa tai din astea existente.Dar inca nu am gasit,probabil doar prin probe.
anamana
26 Dec 2005, 08:35
Bogdan:
Niste butuci de stejar ... o sa ai suspensie ca de skateboard
Cand am avut Break-ul, eu n-am reusit sa-i gasesc nicicum niste arcuri originale care sa fie ceva mai tari. Statea blegita pe spate, si n-am reusit sa-i dau de capat.
Cu niste arcuri de renault 18 (parca), am rezolvat problema la un moment dat.
Oricum, amortizoarele
noi vor ajuta mult la stabilitate.
Idea e ca ---> eu nu te-as sfatui sa cumperi amortizoare reconditionate, ca acelea sunt niste petarde. (e prea mica sansa sa fie bune).
Dreamer
26 Dec 2005, 08:54
Arcuri si amortizoare noi ... si ai rezolvat problema ... + ... cauciucurui bune.
Daca pui prea tari, cu masina fara incarcatura o sa-ti salte curu' si o sa ai stabilitate mai mica..sa nu mai vorbim de confort, care se duce dracului, o sa fie ca o caruta, cum ti s-a recomaddat anterior, niste arcuri clasice de break, cu amortizoare bune si nu o sa ai nici o problema cu stabilitatea.
Arcuri + amortizoare de dacia Nova + cate bara antiruliu pe fata si una pe spate ...
bogdan B-14-FNF
26 Dec 2005, 19:55
Credeti voi ca daca imi cumpar amortizoare noi nu o sa se mai legene in curbe ca o balena ?? Pe spate am inaltatoare la arcuri . Cat despre cocoseala este ok , nu este lasata de spate si nici botul nu atinge pamantul . Inaltimea este ok dar problema mea este in curbe si la franare parca da cu botul de asfalt . Va multumesc!
anamana
26 Dec 2005, 20:56
Pai, acuma sa ne intelegem:
Rezultatul maxim posibil ce-l poti obtine prin schimbarea telescoapelor, arcurilor si eventual cauciucurilor este : UN COMPORTAMENT NORMAL DE BREAK.
Deci .... nu se vor intampla minuni.
Doar atat ---> niste parametri normali.
Iar daca zici ca e inaltata de spate, eu ma astept la o stabilitate mai proasta ca inainte.
Normal, inaltimea centrului de greutate este un parametru decisiv cand vine vorba de comportamentul in curbe (nici nu mai are rost sa-ti amintesc).
ydaniel
26 Dec 2005, 21:07
de trabi?=))))))) am un arc nou de fata de berlina,in cutie!daca va intereseaza dati un mp
Ciumonk
26 Dec 2005, 22:04
Da,de Trabant...............
sau multe arcuri de pix.
StefanT
26 Dec 2005, 22:27
QUOTE(Ciumonk @ 27 Dec 2005, 00:04)
Dar alea nu au diametrul prea mic?
Dreamer
26 Dec 2005, 22:37
Daca arcurile pe spate sunt prea tari, cand masina este goala va "sari de cenzurat" ... pierzi stabilitatea foarte usor. Iar in momentul cand o sa pui o frana mai brusca vei "trage" spatele dupa tine, care va sari peste fiecare damb ... creste distanta de franare, frana va fi mai ineficienta ...
Ciumonk
27 Dec 2005, 01:28
Pai se pun multe in paralel si in serie,intr-un tub de exemlu
in mod normal,la masini normale se coreleaza arcurile si amortizoarele si au niste caracteristici bine stabilite......si in functie de datele masinii!!!
cum poti sa pui arcuri mai tari sau de alt tip daca ai tot amortizoare si bara stabilizatoare de dacia???cine face asa o vrea si rezultate!!!si apoi se mira ca tot nu merge
exista kituri speciale pe piata (scumpe cat jumate de dacia) o gramada de varietati de sisteme arc-amortizor-bara!
carute inaltate sunt destule pe strazi, poate mai vine altcineva cu niste idei mai originale
vis-a-vis
27 Dec 2005, 20:28
Doua arcuri concentrice, cel din mijloc sa atinga de talerul puntii doar cand se incarca portbagajul.
gattoman
28 Dec 2005, 01:23
anamana
28 Dec 2005, 01:47
QUOTE(vis-a-vis @ 27 Dec 2005, 20:28)
Doua arcuri concentrice, cel din mijloc sa atinga de talerul puntii doar cand se incarca portbagajul.
Bine bine, dar unde mai incape telescopul ?
Sau ala nu-l mai pui ...
QUOTE(anamana @ 28 Dec 2005, 03:47)
Bine bine, dar unde mai incape telescopul ?
Sau ala nu-l mai pui ...
Mai informeaza-te inainte sa razi haotic; Dacia Sport a avut asemenea arcuri din fabrica
PS: cauta bine pe forum ca s-a mai discutat foarte mult pe tema cresterii stabilitatii
anamana
28 Dec 2005, 02:54
OK, scuze.
N-am stiut de solutia asta constructiva.
De altfel era vorba de un break, dar probabil poate sa-si puna si suspensie de Dacia sport.
( Sau de Lamborghini.
)
einstein1984
28 Dec 2005, 13:45
Inaltatoare de cauciuc folosesc samsarii pentru a ridica masinile cu arcuri mai obosite. Vreo 200 de mii costa si se gasesc pe toate drumurile.
parpanel
28 Dec 2005, 13:57
Cu panarame din astea am rupt filetul la un amortizor. Nu le recomand.
vis-a-vis
28 Dec 2005, 14:49
Se pot folosi urmatoarele tipuri de arc:
Arcuri progresive:
Arcuri duale:
Sau o combinatie de arcuri normale:
montate in prelungire.
parerea mea e sa o cobori de spate si sa pui niste amortizoare noi si niste arcuri ceva mai tari. arcurile putin mai mici decit cele standard
anamana
29 Dec 2005, 00:54
vis-a-vis: Burduful acela de pe planetara ... ce rol are ?
Ciumonk
29 Dec 2005, 03:03
Daca te uiti bine o sa observi ca punctele de prindere ale bratelor nu sunt la accelasi nivel cu articulatiile planetarelor.Asa ca planetara trebuie sa gliseze,si se pare ca burduful acopera partile mobile.
anamana
29 Dec 2005, 03:43
Aha. OK. M-am luminat.
Trebuie sa fie "telescopica". Am inteles.
Mersi.
ravenclaw
29 Dec 2005, 14:27
....aaa..... question: Mai are careva o dacie sport cu arcuri duble???? eu una sport dar alea au disparut de mult.... saraca a avut si arcuri de locomotiva.... dar din pacate si alea au disparut de ceva vreme (masina nu era inca in "gestiunea" mea). Aaaa.... s-ar putea monta niste arcuri normale "legate" ca sa fie mai scurte => scade garda la sol ????.... presupun ca ar trebui sa fie si ceva mai tari ....ar mai trebui rezolvata si problema amortizoarelor.
decat sa dai bani aiurea pe arcuri mai bine te-ai interesa pe acolo pe la tine prin bucuresti sa gasesti pe cineva care sa iti faca niste amortizoare sport ca mesteri cred ca sunt destui la voi si eu am asa ceva pe masina si iti spun sunt foarte multumit arcurile le-am lasat tot alea de dacia numai ca le-am scurtat atata tot
Ciumonk
29 Dec 2005, 20:53
Voi discutati discutii aici......discutii discutate si ras-discutate........
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.