Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Megane Sedan nou cu defect de fabricație
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Legislatie
Criville
Salut, am decis sa expun pe forum, pe scurt, Iexperienta neplacuta cu firma Renault Commercial Roumanie si sa va cer sfaturi pentru rezolvarea situatiei.
Deci: la inceputul lunii aprilie am ridicat de la dealerul Serus Ploiești un Megane Sedan 1.5 dci achitat integral, prin programul "Rabla". A doua zi, dupa ce am circulat in jur de 20 km cand observat ca masina pierde ulei. Sperand ca e un defect minor am dus masina invservice ul dealerului. S a dovedit a nu fi asa. Dupa 11 zile de stat in service, cu mai multe interventii ( inclusiv desfacerea cutiei de viteze, desi le spus clar ca e ulei de motor-joja, mesaj pe bc "completati nivel de ulei"), am fost anuntat ca desi au schimbat un tub de ungere la turbina cu neetanseitate, persista pete de ulei.
In acel moment, am facut solicitare către vocea clientului Renault de inlocuirecu auto nou similar fara defect de fabricatie sau returnarea banilor. Ca prin minune, la 2 zile cei de la service m au anuntat ca s a întîmplat un miracol: masina fusese reparata, dar nu au realizat asra initial smile.gif. Cica au folosit spray uri curatitoare care, culmea... nu curatau, doar mutau uleiul, devaceeacau crezut ca petele persista. Dupa ce au folosit un degresant minune... surpriza, petele au dispărut siasina e ok. Le am spus ca nu mai accept masina si ca am solicitat Renault Romania inlocuirea cu auto nou fara defect de fabricatie, nemaiavand incredere ca astave o masona sigura.
La 12 zile de la prima solicitare Renault a catadicsit sa mi raspunda, evident telefonic, nu scris, ca masina a fost adusa la conformitate in service si ca nu imi vor inlocui auto.
Urmatorul pas este ANPC- luni merg la sediul din Bucuresti sa fac plangere, iau in calcul si o actiune in Instanta.
Daca mai stiti alte optiuni, va rog sa mi spuneti. Multumesc anticipat.
Mai multe detalii am pus si pe fb: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...7&ref=bookmarks
DragosP
Pierzi vremea aiurea.
Dacă au rezolvat-o, fii mulțumit cu ea și mulți kmp fără probleme.
E nasol, da' n-o să-ți dea nimeni dreptate niciodată, forțând Renault să-ți dea altă mașină.
espacern
A mai fost prezentat un caz asemanator in care s-a reusit rambursarea.....chiar daca nu a fost usoara procedura.
DragosP
Știu, dar acolo a fost altceva.
psychoo
De aia le merge.
Ca toata lumea considera ca pierde vremea degeaba si ii lasa sa scape cu magaria. Ghici ce vor face data viitoare? Exact: o magarie!
Eu nu as da nici o secunda inapoi si as merge pe toate caile posibile.
Care este cel mai rau scenariu? Ramai cu teapa: masina noua carpita...cam exact ce se asteapta ei sa faci. Barem sa apara prin presa seriozitatea lor
DragosP
Legal n-are ce le face nimeni, terminați cu prostiile și cu atitudinea asta de Robin Hood.
cj98czh
QUOTE(espacern @ 4 May 2018, 09:00)
A mai fost prezentat un caz asemanator in care s-a reusit rambursarea.....chiar daca nu a fost usoara procedura.
*




Am mai spus-o povestea aia mie mi se pare cusuta cu ata ... rau de tot ..



Criville - nu pui seria de sasiu a Meganului in cauza ?
psychoo
Serios?
Cu ce difera faptul ca tu comanzi si platesti la mine un telefon nou si eu iti dau unu cu procesoru carpit si cu ecran schimbat care are pete pe el si bateria tine 1 ora, apoi te trimit la plimbare cand comentezi?
DragosP
În cazul arătat de espacern a fost cum zici tu.
Dar în cazul de aici, nu prea. Aici e vorba de un produs nou care s-a defectat în perioada de garanție, rezolvat în perioada de garanție.
Perioadă de garanție care începe cu data semnării procesului verbal de recepție/ieșirea pe poarta dealer-ului.

Știu, e nasol, da' asta e, ghinion.
IRONICK
Problema este modul de tratare. Daca dilarul s-a comportat execrabil, asa cum multi o fac, este normal sa nu mai ai incredere intr-un produs. Si nici in firma.
Comporta-te profesionist in fata clientului, asuma-ti responsabilitatea defectului, castiga-i incrderea, da-i chiar si un bradulet la plecare.
psychoo
Asta e raspuns gen "bateria e consumabil, nu intra la garantie" chiar daca a picat in 5 minute de cand ai pornit telefonul. Apoi zici "ghinion".

Pana nu si-o iau peste bot nu or sa schimbe nimic in relationarea cu fraierul, pardon, clientul...
DragosP
QUOTE(IRONICK @ 4 May 2018, 10:18)
Daca dilarul s-a comportat execrabil, asa cum multi o fac, este normal sa nu mai ai incredere intr-un produs. Si nici in firma.
*


Poți să demonstrezi că s-a comportat cum zici? rolleyes.gif
myreno4me
Regretabil, ce sa zic, si eu am descoperit dupa 5 ani ca am cumparat o masina noua....pocnita , aripa era polizata si chituita. Macar au facut-o atat de bine incat nu mi-am dat seama decat cand am lovit-o eu pentru prima data !
einstein1984
QUOTE(IRONICK @ 4 May 2018, 10:18)
Problema este modul de tratare. Daca dilarul s-a comportat execrabil, asa cum multi o fac, este normal sa nu mai ai incredere intr-un produs. Si nici in firma.
Comporta-te profesionist in fata clientului, asuma-ti responsabilitatea defectului, castiga-i incrderea, da-i chiar si un bradulet la plecare.
*


deci faptu ca dilarul nu a predat clientului o masina care nu credea ca e reparata nu e de bine? trebuia sa i-o dea sa si sa-l lase pe fraier sa constate ca tot curge ulei cu degresnat de sub ea?
clientu nostru stapanau nostru, dar nu totu se rezolva in 5 minute.
RDK
Clientul nostru român.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.