Salut, am decis sa expun pe forum, pe scurt, Iexperienta neplacuta cu firma Renault Commercial Roumanie si sa va cer sfaturi pentru rezolvarea situatiei.
Deci: la inceputul lunii aprilie am ridicat de la dealerul Serus Ploiești un Megane Sedan 1.5 dci achitat integral, prin programul "Rabla". A doua zi, dupa ce am circulat in jur de 20 km cand observat ca masina pierde ulei. Sperand ca e un defect minor am dus masina invservice ul dealerului. S a dovedit a nu fi asa. Dupa 11 zile de stat in service, cu mai multe interventii ( inclusiv desfacerea cutiei de viteze, desi le spus clar ca e ulei de motor-joja, mesaj pe bc "completati nivel de ulei"), am fost anuntat ca desi au schimbat un tub de ungere la turbina cu neetanseitate, persista pete de ulei.
In acel moment, am facut solicitare către vocea clientului Renault de inlocuirecu auto nou similar fara defect de fabricatie sau returnarea banilor. Ca prin minune, la 2 zile cei de la service m au anuntat ca s a întîmplat un miracol: masina fusese reparata, dar nu au realizat asra initial . Cica au folosit spray uri curatitoare care, culmea... nu curatau, doar mutau uleiul, devaceeacau crezut ca petele persista. Dupa ce au folosit un degresant minune... surpriza, petele au dispărut siasina e ok. Le am spus ca nu mai accept masina si ca am solicitat Renault Romania inlocuirea cu auto nou fara defect de fabricatie, nemaiavand incredere ca astave o masona sigura.
La 12 zile de la prima solicitare Renault a catadicsit sa mi raspunda, evident telefonic, nu scris, ca masina a fost adusa la conformitate in service si ca nu imi vor inlocui auto.
Urmatorul pas este ANPC- luni merg la sediul din Bucuresti sa fac plangere, iau in calcul si o actiune in Instanta.
Daca mai stiti alte optiuni, va rog sa mi spuneti. Multumesc anticipat.
Mai multe detalii am pus si pe fb: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...7&ref=bookmarks