Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bloc Motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
adyta
in primul rand salut , va rog ajutati-ma shi pe mine .sad.gif ma poate ajuta cineva ? cred ca mi sa crapat blocul motor sad.gif ce pot face ? mai pot merge cu ea asa ?







Nu mai pune bold la titlu' că pui degeaba! Mesaj modificat de dragOn!
costi
Nasol daca-i asa. Sau nu ?



Baga si tu amanunte sa ne lamurim (unde, cit, curge, etc)
paulp
QUOTE


mai pot merge cu ea asa ?


Da, pina la mecanic, cel mai bine tractat icon_twisted.gif
Slider
Exact! sau daca nu tractat, impins!

Adyta de ce spui cred? de unde pleaca banuiala ta ca ar fi blocul crapat? Da ceva amanunte...
marius-gabriel
Nu neaparat...

depinde unde e fisura si cat de mare e...

Mie dupa ce mi+a fisurat un prost de mecanic blocul,mi+a bagat apa in ulei de abia dupa vreo 400 de km.

Adytza depinde unde e fisura.La mine din pacate a fost chiar deasupra axului cu came prin interior.

In 50% din cazuri merge lipit.

Sper sa nu patesti ca mine si poate chiar sa nu fie blocul fisurat.Incearca sa schimbi garnitura de chiulasa.
FiveThreeFive
Si eu am avut un bloc motor (1400) fisurat in zona peretelui dintre culbutori (CORECTIE 14 dec: peretele dintre TACHETI) si cilindri. L-am sudat la un nene (sudura cu fonta pe partea dinspre cilindri si cu alama pe partea dinspre tacheti) si a mers apoi inca vreo 100.000 Km fara probleme. Si inca mai merge.

Faza trista este ca a trebuit sa desfac practic complet motorul. Pe de alta parte, e o ocazie excelenta pentru o revizie generala.

Dar, verifica. Nu trage concluzia ca e blocul fisurat fara sa fii 100% convins de asta. In cazul meu, am dat jos baia de ulei, am urcat masina pe rampa si am privit in sus, cu o lanterna, cum trece apa prin peretele fisurat din bloc...
gmatei
Eu l-am avut spart delungul cilindrilor in exterior pe partea cu carburatorul si in consecinta imi curgea lichidul de racire din motor. Puteam mere cu pt ca daca blocul motorul se incalzea se dilata si spartura se inchidea. Deci am putu sa ma fatai 2-3 zile prin oras cu ea in cautare de alt bloc si etc....



Ai grija
lucian_v
Salut!

Daca e fisurat se poate lipi de catre un meseriash care a mai facut asta.Am facut asta la fosta mea dacie si m-a tinut fara probleme inca vreo 30k km pana am vandut-o si nici acum actualul proprietar nu are probleme cu asta.
marius-gabriel
depinde unde e fisura

nu intotdeauna se poate lipi

depinde si de meserias...dar in principiu depinde unde e fisura
neostar
Salut!

Tocmai am fost ieri la un magazin de piese auto si am vazut pe raft de vanzare un fel de chit, marca 2+2, bazat pe ceva rasini epoxy (???), care zicea pe eticheta ca poate lipi orice: rezervoare, bloc motor, baie de ulei, etc. dupa lipire in 20 de minute se usca si apoi poate fi slefuit, gaurit, etc. Scrie ca rezista pana la 600 gradeC. Intrigat am intrebat de vanzator si el zicea ca este f. bun - ca a avut cativa clienti f. multumiti.... A testat cineva asa ceva? Ce parere aveti? :!:
paulp
Neo, eu cu solutiile minune m-am cam lamurit de cind cu Poxipol, care zice ca face si drege si e o TEAPA.

Am vazut si eu solutii dintr-astea dar chiar n-am vazut inghesuidu-se mecanicii sa le cumpere ca sa nu mai schimbe blocuri motor icon_evil.gif .
SGN_1310
Mai pai poxipolul lipeste cazmale shi lemne laugh.gif , dar nu se lipeste de plastice gen alea de la masca de frana de mana de ex.....insa e bun shi el la anumite materiale, de exemplu am lacoperit cateva gauri facute de rugina in zona pedalierului shi tzinea betooon....insa calitatea Ro lasa de doritos!
costi
"lipirea" de care vorbiti este de fapt o "cusatura" la rece. Exista o tehnologie pt asa ceva care consta in darea de gauri de-al lungul fisurii, intr-o anumita formatie, in care se introduc niste suruburi din aliaj special si in final sint "stemuite". Toata jmecheria consta in materialul suruburilor.

Procedeul se aplica in general la motoare mari care nu lucreaza in variatii mari de sarcina. La motoare auto cred ca mai bine merge sudura.



Eu zic sa nu va bazati pe solutii de lipit, decit poate pina la service.
marius-gabriel
Se insaileaza cumva spartura....E ca o cusatura
adyta
of ,of ,of .Am verificat blocul shi ... am puso .Chiiar e spart ,am lipit cu poxipol , shi sa vad care e reactia acestui produs asa zis " minunat " Spuneti-mi shi mie cum se numeste adezivul ala de lipit . Sper sa tina macar ..... sa o pot vinde...
paulp
dupa cum vezi declaratia ta ca vrei sa-l lipesti ca sa vinzi masina nu ti-a adus raspunsuri la problema :wink:
neostar
Moshule foloseste chitul ala 2+2 de care ti-am pomenit mai sus ca poxipolul cred ca suge in situatia asta critca a ta. Asta de la magazin o zis ca virgula chitul asta chiar functioneaza.... costa cam 180.000lei
marius-gabriel
adyta unde e spart?
adyta
ok. mercic pentru sfat . Omule chiar trebuie sa o vand ,nu o mai pot tine asa . Bine inteles numai dupa ce o fac . Si la cat mecanica stiu eu .... E spart pe parte adreapta dar nu stiu exact cum sa iti explic. :cry:
marius-gabriel
Adyta poate il faci.

Cred ca acum vreo 2 sapt l-am inlocuit si eu. sad.gif De-aia stiu....

Eu am avut norocul ca m-am dus peste mecanicul care doar ce-mi facuse motorul si mi-a dat altul,dar chiar si-asa.....

Problema naspa daca il schimbi sunt seriile.Ca trebuie sa le pui tot pe-alea vechi.

Incearca sa te duci la un mecanic mai istet si poate ti-l lipeste.

Sper sa reusesti s-o vinzi!
fradu
Salutare!! Fratilor am o intrebare. Eliminand cazul in care datorita faptului ca blocul motor se poate fisura pentru ca nu a scos ala apa din orificii cand a strans chiuloasa, in ce situatii se mai poate fisura blocul motor??
Bunicutzu
Daca Doamne fereste trebuie sa schimbi blocul motor si serii si alte alea, cauta la dezmembrari bloc motor de Renault 12(bun). Asta tine o viata. Daca dai banii, da-i cu folos. Asta in cazul in care vrei sa o mai ti pt tine.
cei7pitici
Un bloc motor renault e mult mai bun, dar ce faci cu omologarea ca la dezmembrari nu-ti da acte de provenienta ca sa modifici seria in talon si te trezesti cu talonu' ridicat.
SYL
QUOTE


Un bloc motor renault e mult mai bun, dar ce faci cu omologarea ca la dezmembrari nu-ti da acte de provenienta ca sa modifici seria in talon si te trezesti cu talonu' ridicat


Ce serie in talon ??? In talon nu e trecuta seria motorului !!
marius-gabriel
SYL, dar in cartea de identitate?
SYL
Da, in CIV apare si seria motorului, dar asta poete sa creeze pb doar cand vinde maisna....
tyka
chitul ala din comert ,e o sudare provizorie.Nu este dilatabil ,deci dupa cateva contractari curge iar.Cel mai sigur sudeazal an argonsau fonta.[electric] laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
whitesorcerer12
acolo sigur e!!
OCEBE
din cati stiu eu c-au avut astfel de probleme, dupa ce s-au chinuit cu lipiri, suduri in argon sau suduri fonta (cu tot balamucul de demontare/remontare motor pe care-l presupune astfel de operatie) dupa un timp, toti si-au inlocuit blocul motor.

cat priveate blocul de R12 fara acte, rezolvarea o vad cam asa:

- mers la RAR pentru trimitere la Politie la "furturi";

- cu actul de la Politie inapoi la RAR;

- poansonarea unui numar (daca cumva nu-la are deja) pe bloc;

- mentiune in CIV (tot la RAR);

totusi, daca te bate gandul sa-ti inlocuiesti in acest fel blocul, du-te intai la RAR si te intereseaza ca sa fii mai sigur.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.