Hi flex aveau rezervor separat e benzina pentru demaraj (si un injector in corpul clapeta daca nu ma insel adica fix valva aia) si mergeau cu trascau pur, E100. Si trage tare pentru ca am o vaga impresie ca are raport de comprimare 11:1.
Flex fuel, alea de europa, estimau procentul de etanol din rezervor cu sondele lambda si faceau amestecul corespunzator. dar alea mergeau cu E85 pana la E0.
Sper sa nu fi fost gresit inteles, nu am desconsiderat cu nimic brazilienii, lucrez cu ei mereu (am unul in birou dealtfel) si sunt oameni de treaba in general.
Esti amabil sa dai un VIN al masinii? sunt curios ce motor e si unde e facut.
<span class='edit'>17 Jul 2018, 13:47:</span>
QUOTE(gastorro @ 9 Feb 2017, 16:02)
Multumesc espacern
Nu mai stiu ce sa cred despre motorul asta ! ( UU1BSDBHH41395858 )
Pe haionul ei scrie
Hi-Flex si
eco2 iar asta inseamna ca merge si cu
E85 (Etanol cu 15% benzina),
Dar in pliantul
asta scrie ca motorul ar fi
K4M 696 cu 8 valve (desi in capul aceluiasi tabel scrie Motorversion 1,6
16V HI-FLEX)
[attachmentid=1628054312]
Eu o alimentez acum numai cu bezina de 95 (si pare ca-i ok).
Intrebare: Ce anume este diferit la motorul asta fata de unul care merge doar pe benzina?
K7M732, motor de curitiba, masina de pitesti (asta e raritate, cand face 35 de ani o sa fie scumpa). e facuta pentru suedia. Porneste pe frig cu etanol?
<span class='edit'>17 Jul 2018, 13:57:</span>
pentru motorul tau ai MR426 unde zice
Electrovanne de réservoir de carburant additionnel (moteurs Flex Fuel uniquement) :
Cette électrovanne est destinée à injecter de l'essence " traditionnelle " provenant du réservoir additionnel (1L) afin
d'éviter le probleme de mauvais démarrage à froid.
Relais de pompe à essence additionnelle (moteurs Flex Fuel uniquement) :
Le relais alimente en puissance la pompe à essence additionnelle
in poze ai rezervorul si electrovana dar alea nu sunt pentru codul tau motor din ce vad.