Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Eroare ADDITIONAL FUEL CIRCUIT SOLENOID VALVE
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
gastorro
La un Sandero de 1,6 8v HiFlex (benzinar dar merge si cu Flex Fuel, adica E85), apare
eroarea asta pe CAN CLiP: DF894 = ADDITIONAL FUEL CIRCUIT SOLENOID VALVE

Voi ce intelegeti ca este "aditional" ?
- o extra valva pe unica teava de alimentare ?
sau
- o a doua teava de alimentare pe care e si valva asta ?

Eu n-am remarcat nici o extra-valva sau extra-teava...
Si nu cred ca e vorba despre valva aia care elibereaza vaporiii de benzina acumulati in canistra
cu carbuni in admisie/ardere, caci toate Renault-urile o au chiar daca's doar pe benzina.

Asta-i tot ce am gasit pe net user posted image
torquemada
E alimentarea valvei de pe circuitul secundar de carburant aka etanol care nu existã pe mașina aia
einstein1984
. Hi flexurile aveau rezervor de benzina separat de ala principal, ca sa poata porni pe benzina daca era prea frig si nu se evapora etanolul apoi trecand pe etanol cu motorul cald. daca nu exista pe masina adr ai defectul o fi din cauza ca un dastept a facut o configuratie proasta in ecu si ala crede ca are valva desi nu exosta pe masina.
Dar de unde naiba ai masina din aia in europa, ca doar brazilienii le foloseau.
bion
De la Dragnea.
gastorro
Ati explicat foarte clar. Va multumesc.
Masina este "suedeza" (aici traiesc) si trage incredibil de bine !
Valva asta nu exista printre putinii parametri setabili oferiti de CLiP v172
pentru injectia asta SIRIUS .
Adica nu cred ca-i doar un paramentru prost setat, ci mai degraba versiunea
originala Braziliana (aia facuta de programatorii Brazilieni), pe care Europenii
n-au mai modificat-o ca sa se potriveasca cu 'un singur rezervor' .

Acum inteleg de ce Dacia asta este altfel, adica trage mai bine decat alte Dacii...

Este posibil ca la inceputul freneziei E85 in Europa, Renault sa nu fi avut un
model gata de livrare si probabil au adus catva sute de Dacii facute in Brazilia.

Eu am vazut un videoclip (asta) cu Dacia braziliana si va spun ca motorul facut
de inginerii lor (K7M 800) este superior celui mesterit in Franta.

Am vazut si cum le repara prin service-urile lor braziliene si am ramas
cu impresia ca sunt mai ordonati, curati, meticulosi si SERIOSI decat noi !
einstein1984
Hi flex aveau rezervor separat e benzina pentru demaraj (si un injector in corpul clapeta daca nu ma insel adica fix valva aia) si mergeau cu trascau pur, E100. Si trage tare pentru ca am o vaga impresie ca are raport de comprimare 11:1.
Flex fuel, alea de europa, estimau procentul de etanol din rezervor cu sondele lambda si faceau amestecul corespunzator. dar alea mergeau cu E85 pana la E0.
Sper sa nu fi fost gresit inteles, nu am desconsiderat cu nimic brazilienii, lucrez cu ei mereu (am unul in birou dealtfel) si sunt oameni de treaba in general.
Esti amabil sa dai un VIN al masinii? sunt curios ce motor e si unde e facut.

<span class='edit'>17 Jul 2018, 13:47:</span>
QUOTE(gastorro @ 9 Feb 2017, 16:02)
Multumesc espacern

Nu mai stiu ce sa cred despre motorul asta ! ( UU1BSDBHH41395858 )

Pe haionul ei scrie Hi-Flex si eco2 iar asta inseamna ca merge si cu E85 (Etanol cu 15% benzina),
Dar in pliantul asta scrie ca motorul ar fi  K4M 696 cu 8 valve (desi in capul aceluiasi tabel scrie Motorversion 1,6 16V HI-FLEX)



[attachmentid=1628054312]
Eu o alimentez acum numai cu bezina de 95 (si pare ca-i ok).

Intrebare: Ce anume este diferit la motorul asta fata de unul care merge doar pe benzina?
*


K7M732, motor de curitiba, masina de pitesti (asta e raritate, cand face 35 de ani o sa fie scumpa). e facuta pentru suedia. Porneste pe frig cu etanol?

<span class='edit'>17 Jul 2018, 13:57:</span>
pentru motorul tau ai MR426 unde zice
Electrovanne de réservoir de carburant additionnel (moteurs Flex Fuel uniquement) :
Cette électrovanne est destinée à injecter de l'essence " traditionnelle " provenant du réservoir additionnel (1L) afin
d'éviter le probleme de mauvais démarrage à froid.
Relais de pompe à essence additionnelle (moteurs Flex Fuel uniquement) :
Le relais alimente en puissance la pompe à essence additionnelle

in poze ai rezervorul si electrovana dar alea nu sunt pentru codul tau motor din ce vad.
gastorro
Inca n-am bagat E85 in ea, doar benzina si a pornit la sfert chiar si la -20°C
Ma duc la pompa sa vad cat mai costa E85 si eventual o sa bag 20L peste bezina de pe fund..
Va multumesc pentru informatii ! Foarte precise. (sincer, speram sa fie "brazilianca" ca prea e focoasa..)
Revin cu poze la pretul benzinei si E85 in suedia.. (va dau pe spate!)

---------------------

UPDATE <span class='edit'>17 Jul 2018, 21:03:</span>

La 0,45169 Lei pentru o Coroana suedeza (Kr sau SEK) in Iulie 2018,
pretul in Lei a benzinei in Suedia este:

Benzina95 ~ 15,41 Kr ~ 6,96 Lei ~ ( aproximativ 7 Lei )
Motorina ~ 15,38 Kr ~ 6,94 Lei ~ ( aproximativ 7 Lei )
Ethanol E85 ~ 10,18 Kr ~ 4,59 Lei ~ ( aproximativ 4,6 Lei )
user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image
user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image

Aud ca ecologistii astia care "vor sa salveze planeta" au emanat o alta lege "Europeana"
(pe langa legea aia.. cu taxa pe respirat..) ca sa interzica motoarele diesel in toata Europa ...
Doar ultimul vulcan care a explodat (asta din Hawaii) a aruncat mai mult CO2 si alte mizerii
in atmosfera decat toate motoarele care au functionat in ultimii 300 de ani !
einstein1984
mda, problema nu e de CO2, e de Nox si particule, iar vulcanu le arunca acolo in mijlocul oceanului, masinile le arunca in oras sub nasul nostru...;
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.