Acum ceva timp troaca incepuse sa dea rateuri..Adica n-aveam forta nicicum desi bagam pedala la podea.Uneori voia sa ruleze alteori nu.Tremura toata.Ma duc la service spun problema,n-aveam martor aprins,si ei spun ca-i de la statia unde am alimentat benzina proasta..Intre timp alimentez de la alte 2 statii.Parea ca si-ar fi revenit.
Plecam marti pe A2 si pana la Fetesti si am zis ca-i dau foc masinii..Ajungeam in viteza 5 si atunci scadea puterea motorului si turatia se tot ducea in jos..Iar bagam in viteza 4 masina cerea pe-a 5-a si tot asa m-am umplut de nervi exact pana la pod.Nici un martor aprins.
Exact in rampa ,la ralanti,ma apropiam de cel din fata mea,ca urma trecerea prin aparatele de taxare,si moare motorul,apas frana care era teapana ,ca deh murise mororul,si trag repede frana de mana,c-asta a fost prima reactie a creierului,si masina se opreste in siguranta pt toata lumea.
Repornesc motorul si pana dincolo de granita masina imi ruleaza fara cusur.Dus intors.
Ieri dimineata dau contact,pornesc motorul si observ ca martorul care de obicei se stinge la 1-2 secunde dupa ce pornesti motorul,si are legatura cu gaze,noxe ceva de genul,ca m-am uitat in manual dar acum am uitat cum il cheama corect,ramane aprins.
Mers iar in service pus testerul pe ea si voila,i-a decedat senzorul care se ocupa cu masuratoarea gazelor,in fine ca n-am retinut bine..
Urasc ultratehnologizarea inutila a masinilor din ultimile decenii..