Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Symbol 2009
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4
Vemanis
Va salut cu drag!

Vreau sa va prezint Symbolul pe care il detin de ceva vreme, fiind a 3-a masina in familie.

De la locul de munca am luat in primire acest model, undeva anul trecut prin martie daca nu ma insel. Avea in acel moment in jur de 81000 km.

Am observat ca nu functiona senzorul de viteza de la cutie, astfel ca am fost nevoit sa ma ghidez dupa turometru cateva zile.
Dupa ce a fost inlocuit, am facut aproximativ 20000 km impreuna, dupa care a ajuns in ograda mea, putand sa o achizitionez anul acesta prin luna mai.

Este vorba despre un Renault Symbol model 2009 (nu stiu varianta de echipare), motor 1.4 16v benzina, 100 cp, cu geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite, aer conditionat (pacat ca nu este clima), doar 1 airbag (pentru anul 2009 mi se pare incredibil acest aspect), interior curat fara rupturi sau descusaturi, jante de tabla si restul de doitari care mi se par normale in ziua de azi.

Din pacate nu detin foto cu masina in stadiul in care am primit-o, insa va pot arata cateva imagini cu ea de cand am achizitionat-o:

[attachmentid=1628092367] [attachmentid=1628092368] [attachmentid=1628092369][attachmentid=1628092367] [attachmentid=1628092369]


La cateva zile dupa ce am mers cu ea nu imi placea aspectul jantelor de tabla fara capace, astfel ca am cumparat un set aftermarket si le-am montat, schimband putin aspectul general.
De asemenea, am montat un set de paravanturi fata/spate de la Heko, iar apoi niste bavete de noroi aftermarket.

Am continuat cu leduri la numarul din spate si plafoniera, husa din piele pentru volan (era tocit in partea superioara de la soare si se curata pe maini).

Imediat dupa achizitie am dat colantul jos si am polishat putin caroseria, insa are destule urme de ,,buna purtare'', insa nu am pretentii, nu este noua. Am inlocuit si burduful de la planetara stangal, pierdea ulei din cutie.

Aveam initial de gand sa o vand, insa avand in vedere ca masina a avut caiet de service la zi si numai in reprezentante, distributia fiind inlocuita cu cateva mii de km inainte de a o cumpara, am decis sa o pastrez o perioada.
tatabobu
Ti se pare incredibil ca-n 2009 avea punga cu aer, sau ca avea doar una?
Vemanis
Saptamana trecuta am gasit pe internet un set de jante de aliaj pe 15, care veneau din fabrica pe modelul de top din cate stiu, cu tot cu anvelope. Dupa ce am negociat cu omul, am decis sa le cumpar. Zis si facut:

Inainte [attachmentid=1628092370]

Dupa [attachmentid=1628092371]

In plus, sunt fericitul posesor al unor ornamente de proiectoare, un pic mai deosebite, pe care nu le-am intalnit pe strada la alte Symboluri (desi sunt sute sau chiar mii)...
[attachmentid=1628092372]

Vor fi montate astazi mai tarziu, voi reveni cu foto.

In rest, sunt destul de multumit de cazan, nu mi-a facut probleme, mai putin o chestie ce apare cand motorul este rece si nu imi da voie sa merg tare cu ea, trebuie putin incalzit inainte. Acum nu stiu daca este un defect / problema sau este un mod de protejare al motorului din constructie. Cu alte cuvinte motorul da in nas daca doresc sa accelerez puternic iar asta indiferent de anotimp. Dupa cateva minute de functionare, rupe asfaltul.

Un alt minus ar fi scaunele oribile (lucru valabil pe mai multe modele Renault) si inconfortabile la drum lung.

Un mare plus al cazanului care m-a facut sa o si pastrez este portbagajul imens (500 l), destul de generos pentru clasa din care face parte . De asemenea, imi place silentiozitatea motorului si modul cum absoarbe gropile din carosabil. Per ansamblu o masina ok pentru banii dati pe ea.

Pe viitor necesita inlocuirea flanselor de la amortizoarele fata, nuca schimbatorului de viteze si probabil alte chestii neprevazute ce vor aparea.



<span class='edit'>29 Aug 2018, 17:08:</span>
QUOTE(tatabobu @ 29 Aug 2018, 17:00)
Ti se pare incredibil ca-n 2009 avea punga cu aer, sau ca avea doar una?
*




Ma refer la faptul ca are doar un (1) airbag, pe cand Calibra mea din 1997 avea deja 2! Insa nu poate fi vorba despre termeni de comparatie intre ele, desi le despart 11 ani.
tatabobu
Clase complet diferite.
Vemanis
Pe viitor am in plan cateva mici cosmetizari, pentru ca nu imi place pe alocuri cum arata.
Astfel, este nevoie de un parasolar la parbriz, folie pe faruri (nu stiu cat ar fi de legala treaba), pentru a acoperi o parte din ele (mi se par prea mari), o cotiera nu ar fi rea, (apropo exista din fabrica asa ceva pt ea?) si ce imi mai trece prin cap, insa nu vreau sa o tranform in rice. Este o masina simpla care te duce din punctul A in B si atat.

Sunt curios ce parere aveti de cazanul cu care ma dau aproape zi de zi.
Va astept cu opinii/critici sau sfaturi! Mentionez ca nu sunt fan Renault, insa a inceput sa imi intre la suflet masinuta asta.
SandelBS
Ca nivel de echipare cred ca e Expression, nu mai stiu sigur daca de la asta era si airbag pasager. Asa s-a ales versiunea, nr maxim era de 4.

Bicicleta galbena
Cotiera e foarte practica, cred ca toate masinile ar trebui sa aiba.
Ca aspect as lasa-o asa, curata. Orice i-ai face ai urati-o (nu ca acum ar fi vreo printesa, dar orisicat...).
Eu m-as interesa insa mai intai de ce da in nas, nu mi se pare deloc normal.


Vemanis
QUOTE(Bicicleta galbena @ 29 Aug 2018, 19:05)
Cotiera e foarte practica, cred ca toate masinile ar trebui sa aiba.
Ca aspect as lasa-o asa, curata. Orice i-ai face ai urati-o (nu ca acum ar fi vreo printesa, dar orisicat...).
Eu m-as interesa insa mai intai de ce da in nas, nu mi se pare deloc normal.
*




Inca mai caut una decenta la pret, insa ce vreau eu sa vina frumos, ca si cum ar fi din fabrica. Cele de vin cat de cat ok sunt destul de scumpe (Armster cred ca se numesc).
Cat priveste aspectul, nu este nici pe departe vreo printesa, mai degraba un broscoi la partea frontala.

Referitor la problema cu datul in nas, se intampla numai cand pun benzina de 95. Cu benzina 98 nu am aceasta problema, suspectez ceva mizeria la clapeta de acceleratie.

BTW, miercuri seara am montat ornamentele la proiectoare cu silicon de parbriz si acum arata cam asa:

[attachmentid=1628092521]

Urmeaza sa vopsesc si chestia aia cromata de la grila fata (nu sunt adeptul cromului pe masina) in culoarea caroseriei.
De joi dimineata, am plecat cu sotia si cu Vasilica (asa e botezat cazanul, de la fostul numar de inmatriculare) intr-o excursie prin tara.
Astfel, am parcurs fix 1100 km in 3 zile, fara probleme, la un consum mediu de 7% (conform BC), mers pe autostrazi (A1 si A2) cu 130 kmh si in rest menajata, cu AC aproape tot timpul, bagaje multe etc. Per ansamblu ma declar multumit de prestatiile ei pe traseu, mai putin, vechea problema cu scaunele fata, care mi-au rupt cocoasa...
Atasez si cateva foto de pe traseul nostru:


[attachmentid=1628092522] - Pauza de tigara, undeva pe langa Craiova


[attachmentid=1628092523] - La pensiunea unde ne-am cazat la Orsova

[attachmentid=1628092524] - La Portile de Fier 1

[attachmentid=1628092525] - In targu Jiu, langa parcul cu sculpturile lui Brancusi



Nu stiu ce are de nu apar fotografiile, mi se pare foarte greoi sistemul de atasament...

[attachmentid=1628092526] - In parcarea de la mallul din Pitesti.

Per ansamblu, este o masina ok, daca nu ai prea multe pretentii, insa scaunele alea....
Am gasit unele de Clio 2 RS, nu stiu cum m-as simti in ele, insa m-as risca sa le montez...
tatabobu
Curios cum si pensiunea din Orsova, si Portile de Fier si parcul arata fix la fel 04.gif
Vemanis
QUOTE(tatabobu @ 1 Sep 2018, 23:51)
Curios cum si pensiunea din Orsova, si Portile de Fier si parcul arata fix la fel 04.gif
*




Asta zic ca nu imi place cum adauga mizeria asta pozele... este o debandada totala aici cu atasatul. smile.gif
Vemanis
Astazi am procedat la polisharea farurilor, deoarece in zona superioara, langa capota se ingalbenisera.


Poze inainte:

[attachmentid=1628092731]

[attachmentid=1628092732]

Dupa:

[attachmentid=1628092733]

[attachmentid=1628092735]



<span class='edit'>7 Sep 2018, 23:51:</span>
Si o alta poza cu farurile in lumina soarelui...
[attachmentid=1628092739]

In rest, doar benzina, aer si talpa.
Am facut un drum rapid de Bucuresti pentru o achizitie proaspata, unde s-a comportat impecabil.
Asteapta in parcare noul drum mai lung.
tarzy
Sper ca nu esti vitezoman .... masina este instabila in curbe la viteze ceva mai mari ... acum 10 ani am avut masina de servici asa ceva si comparativ pana si cu loganul masina asta era instabila. a tot la viteza (peste 120 km / h ) se ridica la cer consumul.
Altfel apa paie si bataie ...
Vemanis
Am observat ca este instabila in curbe...insa este foarte usoara (aproximativ 900 kg) si ingusta pentru lungimea ei.
Sunt vitezoman doar cand sunt pe graba. In rest, circul regulamentar.
Banuiesc totusi ca problema de la pornirea la rece, se trage de la o bobina care nu lucreaza corect. Preventiv o sa iau una de rezerva sa o am in portbagaj. Se inlocuieste foarte usor.
Consumul creste mult cand o duc mult in turatii, peste 3500, iar peste 120 kmh...consum de Raba...smile.gif
einstein1984
ai roti de 14 si anvelope de 175 si visezi stabilitate....
Vemanis
QUOTE(einstein1984 @ 13 Sep 2018, 09:19)
ai roti de 14 si anvelope de 175 si visezi stabilitate....
*



Aveam roti de 14...acum sunt pe 15 (daca te uiti atent la poze si in descriere ), insa nu numai din dimensiunea rotilor se obtine stabilitatea unui cazan.
CT-05-DGP
QUOTE(Vemanis @ 29 Aug 2018, 15:55)
pentru anul 2009 mi se pare incredibil acest aspect
*


Ai dreptate, incredibil de urat. Uite aspect din 2004, una din fostele mele masini.
Vemanis
QUOTE(CT-05-DGP @ 15 Sep 2018, 00:51)
Ai dreptate, incredibil de urat. Uite aspect din 2004, una din fostele mele masini.
*




Nu inteleg ideea, insa am impresia ca nu ai inteles la ce ma refeream cand am scris in postul ala.

Ce legatura are masina ta din 2004 cu airbagul meu? ohmy.gif


Astazi am avut chef de treaba si am inceput sa demontez bara fata cu scopul de a monta un modul drl pe proiectoare si sa indepartez o vrabie care a ramas prinsa in radiatorul de AC.

Am inceput sa demontez bara si arata cam asa:

[attachmentid=1628093205]

[attachmentid=1628093206]

[attachmentid=1628093207]




<span class='edit'>16 Sep 2018, 21:34:</span>
Nu va arat vrabia (erau 2 si cam uscate), insa va arat cum lumineaza DRL-ul pe proiectoare (undeva la 50 % din intensitate):


[attachmentid=1628093211]

Cum arata cu proiectoarele aprinse (fara DRL, cu becul de pozitie st ars):

[attachmentid=1628093210]
Iulikk
De unde ai luat modulul?
MuciX
Desi la masinile care nu au avut din fabrica, mi se pare o idee buna sa folosesti proiectoarele pe post de DRL, sunt aproape convins ca vei avea probleme cu autoritatile. Pana la urma, legea este destul de clara, ca nu ai voie sa intervii asupra instalatiei si basta.
Mai degraba as fi pus un modul care sa imi permita sa las blocul de lumini pe faza scurta tot timpul si care sa le aprinda doar cu motorul pornit.
einstein1984
am fost pana la sovata cu un symbol din asta... nu mi s-a parut cu nimic inferior unui logan sau skoda octavia.
marksman
La VAG exista o setare pentru DRL pe proiectoare, nu se intervine la instalatia electrica.
MuciX
Ceva imi spune ca e mai spatioasa o octavia decat un symbol. Cel putin aia pe care am volanit-o eu e enorma in comparatie. Si ceva mai multa putere, insonorizare, etc. Cred ca ai vrut sa zici de rapid, sau fabia, nu?
einstein1984
e mai mare, dar ma refeream la "stabilitate". Nu ma alerga vantu pe drum.
MuciX
Stiu ca bucatzel nu a fost impresionat de cum sta pe drum, dar mie unul chiar mi-a placut. Se simte inchegata. Grea, dar inchegata.
bion
Octavia e deja ceva mai masina decat symbol.Parerea mea.
E voie ceata ca daylight? unsure.gif
Iulikk
QUOTE(MuciX @ 17 Sep 2018, 11:41)
Desi la masinile care nu au avut din fabrica, mi se pare o idee buna sa folosesti proiectoarele pe post de DRL, sunt aproape convins ca vei avea probleme cu autoritatile.
*



La Solenza, bec H4 cu 2 filamente, am DRL pe faza lunga. Aprinde la 60% din intensitate. Am trecut ITP cu brio. Controale RAR. Nu a zis nimeni nimic. Bine, am si un buton prin care il pot opri cand vreau. Daca folosesti becuri scumpe, e chiar util.
bion
Domnu cu barcazu. La itp nu ai lasat drl ala sa fct. Pariez biggrin.gif
Iulikk
Ah, ba da. Dar se stinge cand aprinzi luminine smile.gif . Cum poza a fost facuta cu farurile aprinse, nobody knows smile.gif
diesel_power
Si eu am DRL pe faza lungă la Skoda Octavia 1, aprinsă la 50% din putere. Cred ca asta e varianta optimă. Un proiector aprins poate deranja pe anumiti alti soferi, iar la putere redusă nu se observă ca e aprins, fiind si jos in bară.
Vemanis
Stiu foarte bine ca nu ai voie sa intervii asupra instalatiei electrice, pe partea de iluminare...Dar...
Acest modul este mai vechi (cred ca are vreo 4-5 ani de cand este la mine) si a fost pe Calibra mea pe faza lunga. A fost cumparat de la tipul care are tutoriale pt Logan, de la unul din Ungaria, daca imi amintesc corect. Sunt foarte multumit de acest modul, a functionat fara repros in toate conditiile meteo.

In alta ordine de idei, am montat atat de bine acest modul in interiorul carcasei de sigurante, iar firele sunt trase pe langa instalatia electrica originala.

La Calibra, am trecut cu brio de multe ITP-uri sau controale in trafic, fara sa am probleme.
Cand rotesc maneta pe pozitie se sting , deci nu cred ca voi avea probleme. Sunt dispus sa risc, desi nu cred ca vor observa modificarea. Mai degraba sunt interesati politistii de cei care au Xenoane pe faruri fara lupa si spalator.

Daca e sa te prinda cu ceva Politia, niciodata nu vei fi in regula, cu masina, asa ca despre ce vorbim? Iti gasesc ei nod in papura.
Voi sunteti in regula cu masinile voastre? Ma indoiesc! O folie, o toba, un led etc tot se gaseste pe acolo. Depinde si cum reactionezi cand iti spune Garcea ca e ,,infractiune''!

Pana la urma traim in Romania, iar deocamdata e ok DPDV legal fata de alte tari.



Cineva mai sus spunea ca nu a obsevat diferenta intre Octavia si Symbol?
Pe bune? In primul rand sunt clase diferite, mase diferite si preturi diferite!
Nu exista grad de comparatie, chiar si intre Octavia 1 si Symbol. Am condus multe masini de-a lungul celor 18 ani de soferie si cred ca am habar.
Mai confortabil este scaunul de Matiz, am avut asa ceva cateva luni si nu aveam probleme la drumuri mai lungi.
La insonorizare, Calibra este limuzina (la 120-140 nu se aude inauntru motorul sau curentul de aer ca la cazanul asta)...


Enjoy!

<span class='edit'>17 Sep 2018, 21:48:</span>
QUOTE(diesel_power @ 17 Sep 2018, 15:41)
Si eu am DRL pe faza lungă la Skoda Octavia 1, aprinsă la 50% din putere. Cred ca asta e varianta optimă. Un proiector aprins poate deranja pe anumiti alti soferi, iar la putere redusă nu se observă ca e aprins, fiind si jos in bară.
*




Ai dreptate ca nu se poate observa, il voi testa zile urmatoare sa vad daca este vizibil in trafic de la distanta sau in oglinda. Pe faza lunga nu imi convine, mai probabil pe faza scurta il voi remonta daca nu sunt multumit de proiectoare. Insa aici avem un dezavantaj. Utilizand mereu pe Drl faza scurta se vor uza mai repede filamentele pe faza scurta, iar cand vei avea nevoie noaptea pe un drum intunecat de ambele becuri, surpriza, unul se arde (cand iti e llumea mai draga).
Ai de ales din punctul meu de vedere:

- varianta pe faza lunga/ proiectoare - mai putin legal insa daca se arde nu e mare problema;
- varianta faza scurta - mai ,,legala'', insa daca se arde becul e mai nasol de schimbat (pe partea dreapta cel putin) si cam incomod sa il schimbi noaptea. Daca se arde proiectorul sau filamentul faza lunga e ok.

Parerea mea. Fiecare alege varianta care considera ca e mai potrivita pt el.

,,Succesuri''!
marksman
E legal pe proiectoare "daca masina are prevazut din fabrica". Totusi, tinand cont de ce specimene se perinda prin politia rutiera, in cazul meu am ales sa nu le activez. Am preferat corneringul pe proiectoare, mi se pare mai util. Plus ca din ce stiu eu, in cazul troacei subsemnatului cele doua optiuni (DRL pe proiectoare si cornering pe proiectoare) sunt incompatibile.
Vemanis
QUOTE(marksman @ 17 Sep 2018, 22:15)
E legal pe proiectoare "daca masina are prevazut din fabrica". Totusi, tinand cont de ce specimene se perinda prin politia rutiera, in cazul meu am ales sa nu le activez. Am preferat corneringul pe proiectoare, mi se pare mai util. Plus ca din ce stiu eu, in cazul troacei subsemnatului cele doua optiuni (DRL pe proiectoare si cornering pe proiectoare) sunt incompatibile.
*




Da, si cum crezi ca isi da seama retardul de ma opreste ca masina are sau nu din fabrica aceasta optiune?
Masinile din zonele nordice au optiunea de a avea aprinse farurile sau proiectoarele tot timpul, deoarece pe timpul zilei, este mai putina lumina decat prin partile noastre.
Cum isi da seama daca nu se vede nicio modificare? Unde scrie daca masina are din fabrica asa ceva sau nu?
Iulikk
QUOTE(marksman @ 17 Sep 2018, 21:15)
E legal pe proiectoare "daca masina are prevazut din fabrica". Totusi, tinand cont de ce specimene se perinda prin politia rutiera, in cazul meu am ales sa nu le activez. Am preferat corneringul pe proiectoare, mi se pare mai util. Plus ca din ce stiu eu, in cazul troacei subsemnatului cele doua optiuni (DRL pe proiectoare si cornering pe proiectoare) sunt incompatibile.
*



Taci ca acum cativa ani, un coleg de munca, a luat amenda ca circula cu proiectoarele aprinse. Omu avea Fabia / Octavia cu drl langa proiectoare radmasa.gif radmasa.gif
marksman
Nu stiu daca nu colegul tau discuta asta pe fauveforum fix acu' ceva ani. Omul se chinuia sa le explice ca alea-s DRL-uri, ca se aprind doar ele si ca se sting daca aprinde pozitiile. Organu' in schimb era de neclintit: sunt aprinse becurile in proiectoare deci circulati cu proiectoarele de ceata pe timp de zi, in oras, fara ceata, amenda.
einstein1984
Eu ma bucur ca se mai si dau amenzi pentru asa ceva totusi....
ca organu nu stie sa citeasca pe sticla farului numarul de omologare (ca sunt regulamente diferite pentru proiectoare de ceata, DRLuri si cornering ligths, fiecare cu cerinte de omologare specifice) nu e treaba lui
marksman
Nici nu trebuie sa stie numere de omologare. Se sting cand se aprinde pozitia? Sunt DRL-uri. Plus ca de la generatia de B7 in sus (2010) proiectorul si DRL-ul sunt corp comun, cu doua becuri distincte.

Astia care au dat amenda sunt ca si boii care m-au amendat pe mine cand am iesit din curtea unui service si in stanga si in dreapta pe trotuar era plin de masini parcate din cauza carora nu vedeam. A trebuit sa ies un pic mai mult ca sa ma pot asigura ca nu vine nimic. Aveam un colt de capota pe carosabil, prin urmare "nu a acordat prioritate autospecialei de politie care se afla in depasire". Cei parcati pe trotuar si impiedicand vizibilitatea celor care ieseau din curtea aia nu erau problema lor.
MuciX
Pai cam orice modul de DRL face la fel, cum isi da seama ca e OEM sau AM dupa comportament? Tot in numarul de omologare gaseste ce cauta.
bion
Aici vorbesc savantii. blush.gif Io am drl separat proiectoare separat faza lunga separat scurta separat.Are din aia pe dupa colt care e utila.
La slz decat sa fac tampenii improvizand, circul cu faza scurta cu nu pateste nimic.
Vemanis
Chiar ca savanti... huh.gif

Am deschis aici topic pt prezentarea cazanului meu si hopaaa, au sarit baietii pe mine...ca nu e lega aia, ca nu stiu ce nu e in regula, ca ma doare la Vasile...asa si?

Din cauza ca merg eu cu DRL pe proiectoare, uite ca nu merge bine in tara asta!
Eu sunt mai al dreaq si vreau sa experimentez!

Si cine a zis ca vreau eu tara ca in afara, Mucix??? Unde am scris eu asa ceva? Vrei ca in afara? Du-te baiatule acolo ca umbla cainii cu covrigi in coada! radmasa.gif

Stai calm si nu te mai impacienta pentru ce am zis mai sus...imi asum tot. Vad ca tu esti singurul care are mereu ceva de comentat. Care e problema ta?

Vrei sa mergi cu masina la RAR si crezi ca scapi fara observatii? Inseamna ca ai cazan nou, altfel, stai linistit ca pierzi! Iar cand am discutat de modul cum reactionezi, nu m-am referit la spaga...insa imi place cum ai gandit. Nu procedez in a-mi rezolva problemele dand bani sa scap basma curata. Insa fiecare intelege ce vrea si cum poate! Ma referam strict la modul cum pui problema. Daca esti retard, tipi la agent si incepi sa aduci injurii, asta e, o meriti. Insa de fiecare data cu vorba buna scapi mai usor. Cu spaga, mai nou, Mucix, faci puscarie. Asa ca ai grija cum si cui incerci sa dai!

Nu as fi asa increzut cand vine vorba despre cazan ca ar fi in regula , dar fiecare le stie pe ale lui.
Pana atunci, traim, vedem si discutam. Merg cu modulul pe proiectoare si asteptam Militia.

Daca cineva de aici se simte ofensat, nu asta a fost intentia mea, insa vad ca pe forumul asta toata lumea se ia de tine cand ai ceva de spus.
Atat zic: M.D.P.- Pt cunoscatori! Pentru restul, va salut cu stima! cool.gif
psychoo
Asta e ca prin 2003 cand ma oprea politia cu oltcitul si ma lua la control de acte, becuri, dimensiune roti, etc iar la final imi dadea actele si imi zicea drum bun.
Un prieten pasager cu ochii mari nu putea sa creada ca poti scapa fara amenda cand esti oprit.
O singura data am mers cu probleme, in sensul ca nu mai aveam ceramica in catalizator la solenza. Problema rezolvata dupa vreo 6 luni. Nu am gasit mai repede second, ca eu nu eram dispus sa dau peste 10% din valoarea masinii pe o toba euro2


Vemanis
QUOTE(psychoo @ 18 Sep 2018, 22:57)
Asta e ca prin 2003 cand ma oprea politia cu oltcitul si ma lua la control de acte, becuri, dimensiune roti, etc iar la final imi dadea actele si imi zicea drum bun.
Un prieten pasager cu ochii mari nu putea sa creada ca poti scapa fara amenda cand esti oprit.
O singura data am mers cu probleme, in sensul ca nu mai aveam ceramica in catalizator la solenza. Problema rezolvata dupa vreo 6 luni. Nu am gasit mai repede second, ca eu nu eram dispus sa  dau peste 10% din valoarea masinii pe o toba euro2
*






Eu am invatat inca din generala ca greseala recunoscuta este aproape iertata!
Am fost oprit de Politie de nu stiu cate ori pentru ca am intors pe linie continua sau alte rahaturi si am scapat cu o amenda de centura sau avertisment, pentru ca am stiut cum sa le vorbesc. Pe de alta parte, sunt si zmei care le vorbesc urat si mai mult isi agraveaza situatia. Asta e!
bion
"am intors pe linie continua sau alte rahaturi "
Matale esti cam pericol public.Faptu ca te dai smecher e alta bulina rosie. cool.gif
Vemanis
QUOTE(bion @ 19 Sep 2018, 12:43)
"am intors pe linie continua sau alte rahaturi "
Matale esti cam pericol public.Faptu ca te dai smecher e alta bulina rosie. cool.gif
*




Nu imi spune ca tu mergi corect 100 %! Asta ar fi o premiera!
Sa nu imi spui ca pe forumul asta toata lumea este ,,ca la carte'': Nu injura, nu trece pe galben, nu intoarce pe linie continua niciodata... blink.gif

Nu ma dau smecher in trafic, mai ales cu Symbolul...ar fi culmea. Insa sunt convins ca eu conduc mai bine decat multi de pe aici, dar si din trafic.

Smecheria este pentru aia cu cazane de Bulgaria sau volan la bordura.
b06fcn
Cu parere de rau pentru initiatorul topicului, il informez ca mai suntem cate unii care nu intoarcem si nu depasim pe linie continua...
bgdrenault
Drl pe proiectoare la grupul vag nu e cu bec separat? Ca eu asa am, am doua becuri in far, unul de intensitate mica, drl, si un H11 parca pentru ceata. Deci ai ce sa-i arati organului, se aprind la distanta de cativa cm.
marksman
Din 2010 incolo e cum zici tu. Pana in 2010 puteai bifa in setarile centralei electrice "Fog lights as Daytime Running Lights".
Vemanis
Printre altele, am facut rost de un filtru de aer ,,sport'' marca Simota, care se monteaza in carcasa filtrului original.
Arata cam asa:

[attachmentid=1628093504]

[attachmentid=1628093505]

[attachmentid=1628093506]

[attachmentid=1628093507]

L-am montat si....surpriza! Nu am castigat cai sau alte placeri, insa motorul se simte un pic mai vioi in turatii peste 4000 rpm. Asta si vroiam sa fie un pic mai elastic. De asemenea, scoate un sunet mai gros in turatii mari. Cu ocazia asta, am refacut tubulatura prin care intra aer in rezonator si apoi in filtu (incepuse sa se desfaca mansonul ala). L-am acoperit cu banta izolatoare termorezistenta si cred ca o voi inveli in altceva mai bun pe viitor.

De asemenea, am gasit asa ceva pe net si cred ca o voi procura, deoarece vreau sa montez o cotiera in zona respectiva si as vrea sa fie prinsa mai bine de ceva.

[attachmentid=1628093508]


[attachmentid=1628093509]

21 Sep 2018, 09:12:
QUOTE(b06fcn @ 20 Sep 2018, 09:23)
Cu parere de rau pentru initiatorul topicului, il informez ca mai suntem cate unii care nu intoarcem si nu depasim pe linie continua...
*



Felicitari! Ai o bere din partea mea! Sunt tot mai rari asemenea oameni! Respect!
b06fcn
Atentie la filtrul ala, ca mai trebuie facut ceva inainte, adica uleiat corespunzator...altfel in cateva mii de km o sa te intrebi de ce atarna segmentii de teava de esapament...
wolfin
daca l ai primit sa fie sanatos. dar pune oem...nu te inteleg..castigul e doar la nivel mental.



PS . sa o folosesti sanatos
Vemanis
QUOTE(b06fcn @ 21 Sep 2018, 09:34)
Atentie la filtrul ala, ca mai trebuie facut ceva inainte, adica uleiat corespunzator...altfel in cateva mii de km o sa te intrebi de ce atarna segmentii de teava de esapament...
*




Stiu de uleiul respectiv. Detin kit de intretinere si curatare K@N. Cat despre segmentii care atarna pe teava...sunt povesti. Am avut alte 2 autoturisme la care am mers cu filtrul ala fara niciun kit de curatare timp de ani buni. Surpriza, inca merg motoarele respective! (Pe vremea aia nu se prea gasea kitul de curatare). In schimb, le spalam si uscam periodic, mai des decat era nevoie.



wolfin, stiu ca pare placebo, insa nu este chiar asa.
Ai incercat vreodata un produs similar si nu ai fost multumit de rezultat?
Dupa cum am zis si mai sus, stiu cum se folosesc astea si am propriul mod de a testa sa vad daca se castiga ceva din asta.
Multumesc frumos de urare!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.