Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan cumparat din alt tara (de export)
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
kodrix
Ieri m-am inrtalnit cu vecinul meu, si ce sa vezi, si-a luat Logan 1.4 MPI. Cand l-am intrebat ce echipare a ales, a spus ca Loganul lui este unul special, pt. export.
Am analizat si eu masina si am observat ca are anvelope Continental, geamuri electrice fata, computer de bord, insa nu are airbag pasager precum si casetofon.De asemenea cica masina lui e dotata cu ABS.
A spus ca l-a luat de la Adras, Bucursti.
Intrebarea este: se poate cumparta asa ceva si in Romania, si cat ar costa?
M-ar interesa un 1.5 dci, care are 70cp la export.
Daca nu se poate raspunde aici dati un PM.
Daca s-a mai postat despre acest subiect dati-mi va rog un link si stergeti tpic-ul.
DFA
QUOTE(kodrix @ 3 Jan 2006, 23:13)
.....Loganul lui este unul special, pt. export.
Am analizat si eu masina si am observat ca are anvelope Continental, geamuri electrice fata, computer de bord, insa nu are airbag pasager precum si casetofon.De asemenea cica masina lui e dotata cu ABS.........
*


Tu chiar crezi că nu este un Ambiance neaoș modificat? Iar cu ABS-ul...

Poți verifica dacă are ABS la pornirea motorului, martorul special de ABS din bord trebuie să se aprindă și să se stingă în aprox. 3 secunde.
SUPERCAR
Asa cum inainte puteai sa iti cumperi dacie 1310 care se ducea catre export asa si acuma iti poti lua una care e facuta pentru export ce e asa mare minune...doar traim in Romania...pile si relatii sa aveti.
naturall
QUOTE(kodrix @ 4 Jan 2006, 00:13)
Ieri m-am inrtalnit cu vecinul meu, si ce sa vezi, si-a luat Logan 1.4 MPI. Cand l-am intrebat ce echipare a ales, a spus ca Loganul lui este unul special, pt. export.
Am analizat si eu masina si am observat ca are anvelope Continental, geamuri electrice fata, computer de bord, insa nu are airbag pasager precum si casetofon.De asemenea cica masina lui e dotata cu ABS.
A spus ca l-a luat de la Adras, Bucursti.
Intrebarea este: se poate cumparta asa ceva si in Romania, si cat ar costa?
*



Pai de ce nu il intrebi tu pe vecinul tau cat l-a costat masina? Sincer sunt si eu curios.

Comp de bord se poate pune pe orice logan sunt modif destul de simple dar se tin secret pe aici. Cine stie cunoaste despre ce vb...
GABI_
LOGAN CU ABS
INTERESANT, NU??????
IRONICK
Eu as vrea un "Ambition Plus".

PS. Astia nici sa faca copy/paste nu sunt in stare.
GABI_
"plus" de la love plus radmasa.gif
ga!nusha
eu am preference si am computer de bord....iar pe jenti..dau 5 mil daca vreau si imi fac si io logan de export "preference plus (new)"
wink.gif

si era sa uit 2mil pe cdplayer smile.gif
si 500 de "hactzipildu" de pe praguri
kodrix
Am studiat mai atent masina si are si proiectoare ceata precum si trei tetiere la locurile din spate. Proiectoarele se pot pune, dar cele trei tetiere nu prea cred. Am verificat si chiar are ABS. Masina e cum am spus adusa de la Bucuresti, de la ADRAS. Insa tipul e foarte secretos si nu vrea sa spuna cat a dat pe ea. Cica ar fi numa` vreo 5 masini ca a lui vandute in tara (aici parca nu l-as crede).
Aaa..., era sa uit masca e in culoarea caroseriei.
bomicabomic
Da, e o masina de export...birjarita de aia de la Dacia si vinduta SH de cei de la Adras.biggrin.gif E drept ca-i da si garantie la ea, dar nu va sti niciodata citi km reali are si prin ce hirtoape a umblat
Ce naiba mai, voi inca mai credeti in povesti d'astea, gen masina la comanda, masina de export, special pentru X sau Y.
radian
Fi convins ca vecinul tau a cumparat un SH asa cum se spune mai sus. De aceea este asa de secretos legat de pretul de achizitie.
ionutctn
QUOTE(bomicabomic @ 4 Jan 2006, 23:51)
Da, e o masina de export...birjarita de aia de la Dacia si vinduta SH de cei de la Adras.biggrin.gif E drept ca-i da si garantie la ea, dar nu va sti niciodata citi km reali are si prin ce hirtoape a umblat
Ce naiba mai, voi inca mai credeti in povesti d'astea, gen masina la comanda, masina de export, special pentru X sau Y.
*



Bineinteles ca se poate masina la comanda. Iti trebuie relatii si eventual o mica spaga. Ce ai impresia ca s-a terminat industria relatiilor peste noapte? Ca nu merita sa te apuci sa faci chestii din astea e altceva.
Cat despre numarul de km parcursi acum nu mai poti "manari" nimic. De ce? Simplu. Pentru ca daca masina iti afiseaza km parcursi digital pe un display, la ala nu se poate umbla; sau se poate umbla dar dintr-un laptop si avand un soft adecvat, dar cand va cumpara cineva masina aia tot acelasi soft adecvat va arata ca a fost resetat kilometrajul sau s-a umblat la el.
DFA
QUOTE(ionutctn @ 5 Jan 2006, 10:12)
.....Cat despre numarul de km parcursi acum nu mai poti "manari" nimic. De ce? Simplu. Pentru ca daca masina iti afiseaza km parcursi digital pe un display, la ala nu se poate umbla; sau se poate umbla dar dintr-un laptop si avand un soft adecvat, dar cand va cumpara cineva masina aia tot acelasi soft adecvat va arata ca a fost resetat kilometrajul sau s-a umblat la el.
*


Nu e deloc așa cum spui tu. Kilometrajul este stocat în calculatorul de bord (indiferent dacă are interfață cu șoferul (Laureate/Ambition) sau nu (Ambiance/Preference), iar schimbarea bordului duce la resetarea la ZERO a datelor și nimeni nu va mai putea afla câți Km a parcurs acea mașină!
IRONICK
QUOTE(DFA @ 5 Jan 2006, 09:17)
schimbarea bordului duce la resetarea la ZERO a datelor și nimeni nu va mai putea afla câți Km a parcurs acea mașină!
*

Asta vroiam sa spun si eu. Si cum pretul nu este chiar asa de mare . . . .
dRg
QUOTE(ionutctn @ 5 Jan 2006, 10:12)
Cat despre numarul de km parcursi acum nu mai poti "manari" nimic. De ce? Simplu. Pentru ca daca masina iti afiseaza km parcursi digital pe un display, la ala nu se poate umbla; sau se poate umbla dar dintr-un laptop si avand un soft adecvat, dar cand va cumpara cineva masina aia tot acelasi soft adecvat va arata ca a fost resetat kilometrajul sau s-a umblat la el.
*


He he he , dragii mosului! Astea se pot manari cel mai usor. Cu o mufa speciala si un laptop bine dotat o faci sa arate zero fara sa se opuna deloc.
Si asta e valabil pentru toate masinile cu afisaj electronic. Repet TOATE!
bomicabomic
QUOTE(ionutctn @ 5 Jan 2006, 09:12)
Ce ai impresia ca s-a terminat industria relatiilor peste noapte?
*


Mergi la Dacia, ca stau francezii la poarta, cum stateau romanasii acum 7-10 ani si te intreaba, "mon chef, est-ce que tu veux, une voiture sur commande, personalisee, avec des oeufs Kinder, eclairage du reservoir, des CD sur les vitres...?". radmasa.gif radmasa.gif

S-au dus bre, vremurile alea...
ionutctn
@DFA
Asa e schimbarea bordului duce la resetarea la ZERO dar nu cred ca va cumpara cineva masina aia ca se cunoaste ca a fost schimbat.
@DRG
Se "manaresc" foarte usor dar la fel de usor tot cu acelasi laptop inainte sa o cumperi si cu mufa verifici daca a fost resetat sau umblat in el. Asa ca se poate verifica nu vad unde e problema. Parerea mea ca in momentul in care iti iei o masina din asta te duci si verifici daca s-a umblat la calculatorul masinii.
@bomicabomic
Cumva nu stiu eu si la Pitesti lucreaza numai nemti si francezi si au disparut romanii de acolo? Nu lucreaza aceeasi oameni? Nu vad unde e problema. Sau sunt romanii cinstiti peste noapte? Dupa parerea mea nu merita sa te complici cu asa ceva dar daca vrei orice se poate.
IRONICK
QUOTE(ionutctn @ 5 Jan 2006, 12:18)
Asa e schimbarea bordului duce la resetarea la ZERO dar nu cred ca va cumpara cineva masina aia ca se cunoaste ca a fost schimbat.
*


Ba nu se vede deloc ca a fost schimbat. Poate doar sa bata la ochi daca ai prea putini km.
dRg
@IONUTCTN
Te inseli! Nu se cunoaste, si un lasa urme.
Acolo unde softul poate ajunge sa puna mana (ma refer la soft special scris pt. resetat km) nu lasa urme. Daca nu ma crezi du-te la orice firma gen BMW, AUDI sau VW si ai sa vezi ca nu iti pot confirma daca km sunt reali.
Eventual tre sa deduci tu daca de la ultima revizie tehnica nu sunt cumva exagerati de multi km in plus , fata de medie.
ionutctn
QUOTE(dRg @ 5 Jan 2006, 12:46)
@IONUTCTN
Te inseli! Nu se cunoaste, si un lasa urme.
Acolo unde softul poate ajunge sa puna mana (ma refer la soft special scris pt. resetat km) nu lasa urme. Daca nu ma crezi du-te la orice firma gen BMW, AUDI sau VW si ai sa vezi ca nu iti pot confirma daca km sunt reali.
Eventual tre sa deduci tu daca de la ultima revizie tehnica nu sunt cumva exagerati de multi km in plus , fata de medie.
*



Se prea poate sa ma insel. Mie asa mi-a spus cineva care le are in domeniu. Ca exista softuri care vad daca s-a umblat la calculatorul masinii sau nu. Acum nu stiu daca aia de la reprezentanta le au sau nu dar tipul mi-a spus ca se poate verifica asta bineinteles cu un soft adecvat.
Subliniez ce mi-a spus persoana: ORICE umblare in calculatorul masinii se poate vedea daca ai un soft adecvat. Nu stiu despre ce soft vb el.
DFA
QUOTE(ionutctn @ 5 Jan 2006, 13:51)
.......Subliniez ce mi-a spus persoana: ORICE umblare in calculatorul masinii se poate vedea daca ai un soft adecvat. Nu stiu despre ce soft vb el.
*


Sunt multe "calculatoare" ce funcționează într-o mașină modernă, inclusiv Logan: ECU, UCH, odometrul (așa zis-ul "calculator de bord"), ABS, airbag, etc., care sunt relativ separate unul de altul (dar de exemplu ECU comunică direct cu odometrul).
Așa că nu orice "umblare" poate fi detectată. Pentru a fi detectată, trebuie să existe fie un sistem de jurnalizare a schimbărilor, fie prin comparație a setărilor/conținuturilor memoriilor cu unele de referință.

Probabil că "persoana" se referea la datele din ECU (tabele de injecție, etc.), unde se pot detecta diferențe prin comparație, în caz de suspectare de tuning neautorizat.
ionutctn
Persoana se referea la kilometraj. Intentionat l-am intrebat asta pentru ca eram mai multi prieteni si a venit vorba de masini straine sh vs la acelasi ppret masini noi si tipul sustinea ca "sa nu ne facem nici o problema" ca "se vede" daca s-a umblat la kilometrii parcursi prin intermediul unui soft.
dRg
Credema cand iti spun ca: daca exista o legatura intre un pc si un o componenta care poate fi parametrizata, todeauna va exista cineva destul de destept ca sa ocoleasca masurile de logare-securitate.
Si iarasi: todeauna va exista cineva care sa faca sa scrie ce vrea el in parametrii respectivi. Deci si sa scrie ca s-a umblat de zero ori in aceea componenta.
Am intalnit samsari de masini care la intrebarea cati km are masina el raspundea ceva de genu : cati vrei tu!
radian
QUOTE(ionutctn @ 5 Jan 2006, 12:51)
Se prea poate sa ma insel. Mie asa mi-a spus cineva care le are in domeniu. Ca exista softuri care vad daca s-a umblat la calculatorul masinii sau nu. Acum nu stiu daca aia de la reprezentanta le au sau nu dar tipul mi-a spus ca se poate verifica asta bineinteles cu un soft adecvat.
Subliniez ce mi-a spus persoana: ORICE umblare in calculatorul masinii se poate vedea daca ai un soft adecvat. Nu stiu despre ce soft vb el.
*




Eu am la bord 2550 km si de fapt am parcurs aproape 43000 km. Si nu am facut nici o magarie. Pur si simplu s-a dus afisajul la computerul de bord si mi-au inlocuit intreg blocul de ceasuri de la bord.
ga!nusha
Din cate stiu eu NU SE POATE MODIFICA numarul de km parcursi doar prin interfata...eu stiu ca trebuie dezlipit cipul unde sunt memorati km...dar poate ma insel...
ne poate lamuri nenea klaus?


later edit: sau evident inlocuirea plansei de bord...
klaus
ga!nusha are dreptate.
Calculatorul de bord din logan nu e chiar atat de comunicativ prin bus-ul de comunicatie.
Cel putin din cate stiu eu.
Adica nu are nici un fir de comunicatie efectiva cu circuitul de bus.
adisan
Buna

Nu ma bag in amanunte referitor la "modificarea" km reali , deoarece mintea omului e brici si cum omul a facut calculatorul asa poate sa faca si n! de soft-uri.
Si un ultim amanunt, in Romania la reprezentante nu au decit un soft "usor" care detecteaza doar daca s-a umblat la nr de km.
"Specialistii" in masini au si cite un Hacker in zona.

Regat de Logan pt export. Am vazut Logan-urile pt Ungaria si pot spune ca sint deosebiri legate de dotari si legate de GENTI.Gentile pentru Ungaria sint Cromate si nu au capac.
La dotari, parca retin ca la comanda unui Logan se cam pune in fata clientului atit paleta de culori cit si o LISTA cu OPTIUNI legate de dotare.
ga!nusha
parerea mea e ca daca s-ar face si la noi asa toata lumea ar cumpara loganu ccel mai ieftin cu 2 dotari in plus
ac si abs


ps: nu cred ca se zice geanta 090.gif sau tu te referi la cea care se pune pe umar? ph34r.gif
marafetu_80
Accesati site-ul dacia si o sa observati inca doua modele noi de LGN
Laureate Plus 1.4MPI + ABS la pretul de 8200 EURO(cam piperat)
Ambition 1.5DCI la pretul de 9570 EURO
Si masinile astea sunt la vanzare la dealer.
Numa' bine.
adisan
Buna
Acum ca s-a facut public si prin mass-media, ce parere aveti despre Logan cumparat din strainatate.

E un cistig pentru mici intreprinzatori si liber profesionisti.

La dotare e cam sarac (genti de 14, airbag pt sofer doar, aparatoarea fata si spate e din plastic de culoare neagra, genti pline si vopsite argintiu)insa la pret cam se cistiga 1000 de euro, insa pierzi garantia dar cistigi TVA-ul care este 18 % si nu platesti taxe vamale.
Pret cam 4.800-5.000 euro dar e nou.

In Oradea se cam aduc 2-3 pe saptamina, si se folosesc ca si Taxi.
Cr|sTy
daca e luat pentru taxi e bine...sa zicem...ca oricum lor li se ofera garantie redusa...si oricum...nu cred ca se fac reparatii de 1000 de euro pe garantie...rar se intampla sa aiba o defectiune grava...
ViperRS
QUOTE(adisan @ 25 Feb 2006, 22:33)
Buna
  Acum ca s-a facut public si prin mass-media, ce parere aveti despre Logan cumparat din strainatate.

    E un cistig pentru mici intreprinzatori si liber profesionisti.

  La dotare e cam sarac (genti de 14, airbag pt sofer doar, aparatoarea fata si spate e din plastic de culoare neagra,  genti pline si vopsite argintiu)insa la pret cam se cistiga 1000 de euro, insa pierzi garantia dar cistigi TVA-ul care este 18 % si nu platesti taxe vamale.
  Pret cam 4.800-5.000 euro dar e nou.

  In Oradea se cam aduc 2-3 pe saptamina, si se folosesc ca si Taxi.
*



explica un pic mai detaliat ca nu prea inteleg cum nu platesti taxe vamale si cum recuperezi tva
J o h n n y


Nu platesti taxe vamale pt ca e vorba de o masina fabricata in Romania, adica de un produs romanesc. Doar ca e cumparat din afara tarii. Prin definitie taxele vamale sa aplica bunurilor de import produse in afara tarii pt a proteja productia interna.
bobo77
Am vazut si eu reportajul la tv.Este interesanta gaselnita romanilor. apropo TVA=19%.Era interesant daca se aducea Renault logan si nu se plateau taxe.
adisan
deci, sa revin cu amanunte.
Cu drum si alte cheltuieli iesi la total 5.300 euro.

adisan
Logan pentru Spania
Noua versiune este echipată cu un motor de 1,5 litri și 70 CP ce se fabrică în localitatea Valladolid. Loganul pe motorină, care atinge o viteză maximă de 155 km/h și are un consum mediu de 4,1 litri, este comercializat în Spania la prețuri între 10.200 de euro și 10.500 de euro.
ViperRS
foarte interesanta manevra... oare in ungaria trebuie sa te inscri sau merge sa iei de pe stoc? ca m-ar tenta decat o solenza second la banii aia.
adisan
Pai, la Solenza nu stiu, cert este ca Logan-ul se poate lua in 2 zile.

DECI nu e cu programare, ci pe stoc.
Trebuie facute niste acte si trebuie primite numere de la Politie, nu se primesc numere de la dealer.
Deci, daca se merge luni, miercuri ai masina.
Sincer, acum stocurile s-au cam imputinat ca au navalit romanii de dicolo de Cris tongue.gif si au cam luat tot.
Concluzia : masina o cumperi fara TVA nu se mai complica, pretul e in euro si e cam 4.800 insa cu drum (carte verde,benzina), hirtii si alte taxe iesi la 5.300 euro. DAR e modelul simplu de Logan: inchidere centralizata, jenti de 14', are 3 tetiere spate, spoiler in culoarea caroseriei dar fara scrumierea ph34r.gif .

Observatie : difera de varianta de 6300 euro din Romania prin cele mentionate mai sus, dar e mai ieftina cu 1000 de euro in sus.
Problema cu garantia? Din cite am auzit cica s-ar recunoste si la noi, normal asa ar fi...insa trebuie discutat cu un dealer din Romania. cool.gif
Octav
STIATI CA Loganul venit din Ungaria este EURO 4?
ViperRS
pai sincer nu ma deranjeaza e numa bine ca pe jantele de 14 o sa imi pun pneuri de iarna si o sa imi iau jante de aliaj pe 15 sau 16 deci pentru mine e convenabil ca nu sunt curios de scrumiera si roti de 15 de tabla.
trahanache
QUOTE(adisan @ 28 Feb 2006, 13:15)
Pai, la Solenza nu stiu, cert este ca Logan-ul se poate lua in 2 zile.

        DECI nu e cu programare, ci pe stoc.
Trebuie facute niste acte si trebuie primite numere de la Politie, nu se primesc numere de la dealer.
    Deci, daca se merge luni, miercuri ai masina.
Sincer, acum stocurile s-au cam imputinat ca au navalit romanii de dicolo de Cris tongue.gif si au cam luat tot.
  Concluzia : masina o cumperi fara TVA nu se mai complica, pretul e in euro si e cam 4.800 insa cu drum (carte verde,benzina), hirtii si alte taxe iesi la 5.300 euro.


Si TVA-ul cine il plateste? Inteleg ca nu sunt taxe vamale, dar de TVA nu ai cum sa scapi cand introduci masina in tara.
G.R.
Fiind marfa de origine RO, nu se plateste TVA. De aici ieftinirea. Daca ai aduce o masina romaneasca care a fost inscrisa in circulatie in HU peste 3 ani, deja platesti TVA, fiindca se va considera de origine HU. Asa se plateste doar 0.5% comision vamal, calculat la valoarea facturata.
bonzai
eu nu inteleg un lucru, exista numai o singura varianta de logan in ungaria ?de ce se poate cumpara doar cea mai slaba echipat?
mariuscond
QUOTE(bonzai @ 1 Mar 2006, 14:15)
eu nu inteleg un lucru, exista numai o singura varianta de logan in ungaria ?de ce se poate cumpara doar cea mai slaba echipat?
*



Poate te ajuta cu ceva...
http://www.dacia.hu/hu/DaciaSITe/logan/equ...ents/index.html
JORJ
Ciudat este ca si eu am cumparat un Logan, si ma fraierira astia, pt. ca o buna parte din banii de pe factura sunt TVA, desi masina e de origine romaneasca.

Mai fratilor, nu mai induceti lumea in eroare!

TVA se plateste pentru orice produs indiferent de originea lui, la fel si accizele pentru masini. Cu taxele vamale e o poveste legata de origine, nu cu TVA-ul.
Daca atunci cand treci frontiera nu o sa platesti pentru un aparat sau doua foto si nu mai stiu ce lucruri care sunt considerate bunuri personale (incluse intr-o lista reglementata de altfel) si pentru care nu o sa faca nici dracu la vame baze de date sa iti innumere tie cu cati chiloti vii si cu cati te intorci, in schimb pentru orice bun care are un minim de valoare cat sa nu treaca neobservat, si mai ales pentru care mai ai si proceduri de inmatriculare ulterioare (ca vorbim de masini in fond), nu se poate fara sa platesti TVA.

Eu imi aduc aminte ce bataie de cap am avut cand am luat o Octavie la firma, cu factura cu TVA si toate cele, pt ca nu voiau baietii de la Udriste sa o inmatriculeze pana ce nu mai aducem nu mai stiu ce fituica de la importatorul oficial Skoda in Romania, care era altul decat dealerul (parca Porsche Romania e importatorul daca imi aduc bine aminte). Asa ca nu vad cum o sa inmatriculati o masina din Ungaria la care sa nu ai TVA si accize platite. Taxele vamale sunt zero pentru produse romanesti, e logic, dar nu si restul.

La RAR cand se face identificarea masinii se cere si factura ei, la inmatriculare la fel. Va trebuie si carte de identitate ca s-o inmatriculati. Nu puteti parcurge procedurile astea doar cu o eventuala factura in limba maghiara si gata.

Asa ca eu zic sa nu va mai ganditi ca daca va inapoiaza ungurii TVA-ul lor o sa scapati sa il platiti pe cel al nostru, decat eventual prin vreo ilegalitate sau o eventuala lipsa de competenta a vreunui functionar, lucruri care si daca se intampla au insa sanse mici sa ramana fara urmari pe termen lung. Daca reusiti sa ii pacaliti cumva, poate va treziti mai apoi chemati la fisc sa platiti o mie si ceva de coco cine stie cand, poate cand v-o fi bugetul mai firav.
adisan
Stimate JORJ

Omul care si-a adus masina a spus ca primesti factura , tot , dar nu mai platesti TVA-ul.
In Ungaria daca platesti TVA-ul il primesti inapoi la vama, cu alt drum pe care-l faci. Daca nu faci cerere nu primesti TVA-ul inapoi. Este o optiune.
Probabil este o simplificare a birocartiei si astfel fieacre e in cistig.
Deci nu mai trebuie sa faci inca un drum in Ungaria pt a primi TVA-ul inapoi ci platesti simplu factura.
Probabil pe factura apare suma +TVA dar, tu platesti doar suma.

Mie mi se pare corect.

De cistigat are de cistigat Dealer-ul la vinzari de nr masini.
trahanache
QUOTE(adisan @ 1 Mar 2006, 16:11)
Stimate JORJ

  Omul care si-a adus masina a spus ca primesti factura , tot , dar nu mai platesti TVA-ul.
    In Ungaria daca platesti TVA-ul il primesti inapoi la vama, cu alt drum pe care-l faci. Daca nu faci cerere nu primesti TVA-ul inapoi. Este o optiune.
  Probabil este o simplificare a birocartiei si astfel fieacre e in cistig.
      Deci nu mai trebuie sa faci inca un drum in Ungaria pt a primi TVA-ul inapoi ci platesti simplu factura.
    Probabil pe factura apare suma +TVA dar, tu platesti doar suma.

    Mie mi se pare corect.

    De cistigat are de cistigat Dealer-ul la vinzari de nr masini.
*


Nu are nici o legatura TVA-ul unguresc cu cel romanesc. Cel unguresc e normal sa-l recuperezi, dar de cel romanesc nu scapi daca vrei sa inmatriculezi masina la noi. Ideia ca nu trebuie sa-l platesti daca e un produs romanesc e o aiureala. Pai asa, Dacia isi ducea toate masinile in Ungaria si apoi le vindea de acolo romanilor. Cum spunea si Jorj, nu mai induceti lumea in eroare.
b06fcn
Si nenea ala care a luat o masina pentru export probabil ca a "prins" vreo serie refuzata, ca inainte, sau comandata si nelivrata la timp...oricum, faza cu ABS este ca in Spania spre ex, si Loganu' de baza are ABS, de serie.
mariusel
QUOTE(G.R. @ 1 Mar 2006, 12:37)
Fiind marfa de origine RO, nu se plateste TVA. De aici ieftinirea. Daca ai aduce o masina romaneasca care a fost inscrisa in circulatie in HU peste 3 ani, deja platesti TVA, fiindca se va considera de origine HU. Asa se plateste doar 0.5% comision vamal, calculat la valoarea facturata.
*



Cum adica platesti comision vamal? Comisionul vamal se percepe doar daca la produsul importat exista taxa vamala sau acciza.
Tocmai mi-am dat seama ca acum are acciza si motorul de 1.4

Si inca un lucru : trahanache are dreptate. Cum importi ceva fara sa-i platesti TVA-ul ? Nu cred pana nu vad.
adisan
Oameni buni.

Cartea de Identitate pentru vehiculul proprietate personala
- Pentru acest lucru este necesara prezentarea vehiculului la sediul Registrului Auto Român din judetul în care are domiciliul proprietarul acestuia.
Sunt necesare urmatoarele documente:
*actul care atesta dreptul de detinere (care poate fi unul dintre urmatoarele acte: factura, certificatul de înmatriculare, hotarârea judecatoreasca, contract de vânzare-cumparare tipizat, act de mostenire, act de donatie);
*actul de identitate al detinatorului;
*certificatul de înmatriculare sau una dintre dovezile tip înlocuitoare ale acestuia eliberate de catre institutiile abilitate;
*dovada efectuarii inspectiei tehnice periodice, cu viza valabila, la orice statie autorizata.

Daca factura din Ungaria are trecuta suma +TVA nu inteleg care e problema cu TVA-ul.
Eu am spus excl.gif exact ce mi-a spus omul ca a facut. excl.gif
A platit 4.800 de euro si l-a costat per total (cost +alte cheltuieli) 5.300euro.
Repet aceasta masina nu o puteti CUMPARA din ROMANIA , fiindca nu exista, este DOAR pt export.

Dupa cu stiu eu este o regula, autoturismul LOGAN se exporta fara TVA, GRESESC ? ph34r.gif

In fine, fiecare este liber sa faca ce doreste.
Am venit cu o PROBLEMA prin care iesi in cistig si a iesit ca iduc lumea in EROARE.

Cercetati si o sa va convingeti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.