Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu ii dau de cap dacia logan 1.2 + gpl 2015
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Ionut15
Salut! Incerc cat mai pe scurt sa va poveatesc : Acum 2 luni masina avea urmatoarele probleme : o porneam dimineata la sfert de cheie iar dupa ce plecam cu ea la cateva sute de metri palpaia cheku motor si nu mai tragea , apoi isi revenea si iar intra in avarie si asa mai departe. La un moment dat mi se aprindea si abs .ul si checul si nu mai tragea deloc...am schimbat fise bujii bobina injectoare etc...Am schimbat motorul mai apoi , am pus unul cu 30.000 de km . Cand am iesit de la service la fel facea masina. Am fost si am anulat gazul complet si masina a mers 500 de km foarte bine .. acum s.a aprins iar cheku dar sta aprins mereu si cand o turez la relantiu se tureaza cu intreruperi. Ea trage bine de tras doar ca are ala aprins si nu se tureaza cum trb pe loc ai mai si trepideaza cand si cand. Pe tester da aceeasi eroare mereu multiple rateuri pe cilindrii....Mentionez ca inca am gazul anulat pe ea....Va rog ajutati.ma cu ceva sfaturi! O zi buna!
einstein1984
admisie etansa? de la amestec prea sarac da rateuri (cel mai des la gpluri), dar de ce e sarac: pompa de benzina nu face presiune, inejctoarele nu au debit, ia aer fals din admisie, injeactoare gaz neetanse? In afara de coduri de eroare, testerul are si niste parametri utili in diagnostic.
fisele bujiilor sunt ok? culbutorii reglati?
amigoo4yoU
Se ia cu inceputul. Bujii, fise, bobina. Oricare din astea poate da aceste simptome. Incerci cu bujiile schimbate si bobina si fise imprumutate de la cineva ca sa nu dai banii degeaba. Curata clapeta de aer cu spray de curatat . Daca face la fel poate fi de la culbutori care nu sunt reglati, mai ales ce de la cilindrul 1 poate face sa-ti dea simptoma asta daca e stransa prea tare.

9 Feb 2019, 00:22:
QUOTE(Ionut15 @ 19 Jan 2019, 11:54)
Salut! Incerc cat mai pe scurt sa va poveatesc :  Acum 2 luni masina avea urmatoarele probleme : o porneam dimineata la sfert de cheie iar dupa ce plecam cu ea la cateva sute de metri palpaia cheku motor si nu mai tragea , apoi isi revenea si iar intra in avarie si asa mai departe. La un moment dat mi se aprindea si abs .ul si checul si nu mai tragea deloc...am schimbat fise bujii bobina injectoare etc...Am schimbat motorul mai apoi , am pus unul cu 30.000 de km . Cand am iesit de la service la fel facea masina. Am fost si am anulat gazul complet si masina a mers 500 de km foarte bine .. acum s.a aprins iar  cheku dar sta aprins mereu si cand o turez la relantiu se tureaza cu intreruperi. Ea trage bine de tras doar ca are ala aprins si nu se tureaza cum trb pe loc ai mai si trepideaza cand si cand. Pe tester da aceeasi eroare mereu multiple rateuri pe cilindrii....Mentionez ca inca am gazul anulat pe ea....Va rog ajutati.ma cu ceva sfaturi! O zi buna!
*


Ai schimbat toate dar injectoarele sunt aceleasi? Filtrul de benzina ai verificat? Daca nu are filtru exterior are filtru in rezervor. Daca e ceva blocat sau nu da benzina cat trebuie da si astfel de simptome. Eu am simptomele astea de 1 an. Daca accelerez peste 80 90 km/h mi se aprinde abs si becul de atentionare cel de frana de mana. Cand accelerez mai tare imi da trepidatii si nu trage ca si cum da rateuri si daca o tin tot asa fara sa ridic piciorul de pe acceleratie mi se aprinde check ul si sta asa pana o las mai moale cateva secunde. Daca accelerez lin nu am nici o problema se duce normal. Am testat-o si mi-a dat misfire cilinder 1. Am schimbat fise, buji dar la fel. Mai mult ca sigur e bobina😁 .
Anonymous
Verificati si alternatorul...regulator tensiune, diode. Din cate stiu eu, ABS-ul este sensibil la voltaj. Daca tensiunea pe relee (releu electromotor ABS, releu valve) este prea mica, se aprinde atat martorul ABS cat si cel al franei de mana...iar daca tensiunea e prea mare se aprinde doar martorul ABS.
Nu am citit in manualul de service de la Logan, ci lucruri generice despre ABS...deci nu sunt sigur ca asta e problema, doar am venit cu o idee.

Si as mai avea o idee, tot citita pe forum. Este vorba de ”harmonic balancer”...ma rog, fulia arborelui cotit. Aceasta are un fel de cauciuc care are rolul de a nu lasa vibratiile motorului sa se transmita la accesorii. De verificat si aceasta...in sensul ca acel cauciuc se poate deteriora.
Ionutgtt30
Salut, am aceiasi problema cum ai rezolvat?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.