QUOTE
Daca merg in cuplu adica 2000 de rot si schimb la 2500 de rotatii si nu ajung si la 3000 sau 4000 de ture risc sa stric turbina prin depuneri de funingine?
Nu se strica nimic. Subturat inseamna mult sub 2000 ture (undeva pe la 1500 sau mai jos) - apropo am vazut taximetristi care mergeau asa pe la 1200-1500 ture !!
Eu din cate am observat cel mai bine raspunde motoru la turatii in jur de 2000 (incepand de la 1900 in sus, pana pe la 2500 - mai mult nu iam dat ca sunt inca in rodaj).
Important e sa nu cadem in extreme - nici subturat, dar nici supraturat.
QUOTE
o intrebare?
dupa ce ai astupat gaura de la busonul de motorina, aia care nu se continua cu un furtun sub aripa spate, mai gasesti mizerie in jurul busonului???
Am mai gasit foarte putina, nesemnificativ. Gaura a 2-a fiind astupata, cred ca intra pe langa usita , aruncata tot de roata. Oricum avem noroc, ca gaura de scurgere are teava anexata - la MPI-uri au doar gaura de scurgere "de la ora 6", dar fara nici o teava , asa ca tot timpu pe acolo intra mizerie...
Am mers 800 km numai cu motorina euro3 -OMV, si am bagat de curiozitate Alpine diesel euro5-OMV (completare 17 litri pana la plin), dupa care am observat ca a crescut consumul, si motorul a devenit mai zgomotos, si fara sa simt vreo diferenta la cum trage motorul (problema semnalata si pe reno.ro - la generalitati clio - motorine)
A mai alimentat careva cu euro5 ??