Buna tuturor. De putina vreme am primit o Dacia 1310 pe injectie, din anul 2000, in stare bunicica sa zic asa. Masina a stat vreo 5-6 luni in parcare, nu s-a circulat cu ea doar a mai fost pornita din cand in cand(cam la 2-3 saptamani). Dupa ce am intrat in posesia ei(masina mi-a fost data de bunicul sotiei), mergand putin cu ea, am oservat niste nereguli, cum ar fi: din cand in cand se aprindea becul de la injector si mergea destul de rau, mai exact parca intrerupea sau mergea in 3 pistoane, dar dupa putin timp se stingea si isi revenea dar mai nou din cand in cand se stinge si se aprinde din nou dupa 30-40sec sau nu se mai stinge dar scoate si fum negru si merge ca si cum ar fi cuplat socul desi motorul e cald. Am observat cand am umblat la cablajele de sub admisie ca isi revine(mai exact am vrut sa scot mufa de la sonda lambda), nu se mai aprinde becul de la injector dar da rateuri in admisie(mai exact in acel "carburator") de la 2000rpm in sus. Am schimbat la ea filtrul de benzina, filtrul de aer, bujii BOSCH, termostat. Am observat in bord la ceasul care indica temperatura apei ca si cu termostatul vechi si cu cel nou, nu urca mai mult de a doua linie, cea dupa minimdar caldura baga foarte bine si furtunele sunt fierbinti ceea ce ma face sa cred ca motorul este in parametrii optimi doar ca nu indica ceasul corect dar care este cauza? Daca mai este cineva care sa ma ajute cu aceste probleme, as fi foarte incantat si recunoscator deoarece masina o tin din pasiune si pentru plimbari de placere pe distante relativ scurte deoarece mai am o masina cu care merg la drumuri mai lungi dar cu un consum mult mai mare urban(motor de 2.5i-13-15%) decat dacia. Va multumesc anticipat