Bună ziua,
Apelez la voi pentru un sfat referitor la două aspecte pe care le-am observat la mașina mea.
Mașina este model Logan 0.9 Easy-R.
Cele 2 aspecte care le-am sesizat sunt:

1.După o perioadă de nefuncționare a mașinii (2-3 ore minim), când încep să merg cu ea la trecerea din viteza a 2-a în a 3-a se aude un zgomot metalic (un fel de cloncănit). Zgomotul se aude doar la prima schimbare a vitezii, ulterior chiar dacă încetinesc și schimb din nou din a 2-a în a 3-a nu se mai aude zgomotul respectiv.

2. După ce introduc cheia în contact și o rotesc în a doua poziție (cea în care se inițialiează și computerul de bord), de sub capotă se aude un țiuit/piuit continuu. Când rotesc cheia complet și pornesc motorul nu îmi dau seama dacă se mai aude, zgomotul motorului fiind destul de tare. Țiuitul/piutul respectiv nu se aude din interiorul mașinii, doar dacă sunt în fața ei. Menționez că la un moment-dat un coleg a conectat mașină un dispozitiv care afișează parametri acesteia. De atunci am sesizat acest zgomot, însă nu știu dacă se auzea și înainte. De asemenea în aplicția respectivă nu era afișat nici un cod de eroare.

Considerați că cele 2 aspecte menționate sunt problematice sau așa ar trebui să se comporet mașina?

Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri/sugestii.