Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problemă Dacia Papuc 1.9
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
chiramarian
Salut dețin Dacia papuc 1.9 diesel . Am o problemă cu pornirea la cald !
Când este motorul rece pornește fara nici o problemă totul ok până când se încălzește mai bine și se oprește din mers după ce parcurg câțiva km . După ce se oprește nu mai pornește sub nici o formă nici trasa nici macar un semn că ar promit cat as da la cheie .
Am verificat bujii, filtru motorina schimbat , traseu combustibil, toate contactele curățate cu spray , relee și siguranțe!
Am scot conductele de la injectoare apoi am dar cheie și nu îmi baga motorina ca și cum nu s-ar alimenta . Dar dacă o las o oră să se răcească pornește la sfert și tot funcționează perfect până când se încălzește și oprește și oprita ramane.
Probleme din ecu nu sunt deoarece am 2 ecu funcționale și le pot schimba in caz că am probleme la el , nici cu cheia nu am probleme sa nu o citească .
Nu cred că pompa s-ar defecta așa dintr-o dată ... O mica problemă pe undeva există și nu găsesc rezolvarea . Nu prea vreau să mă duc pe la mecanici să plătesc degeaba și când ajung acasă să platesc aceași problema .
Un mic sfat sau cine a mai avut probleme că rog să mă ajutați. Mulțumesc
Andrei12345678
Daca pui contactul fara sa dai la automat si il lasi mai mult timp dupa ce se stinge martorul de bujì si astepti umpic cam 10 secunde dupa ce s a stins prima oara se reaprinde iar? Vara trecuta am avut aceasta problema daca o fortam foarte tare mie nu mi se oprea dar daca o opream eu si voiam sa o pornesc atunci imediat nu mai pornea dar daca o trageam pornea. Eu aveam clasica problema cu martorul de bujii aprins la prima cheie si in frana de motor. Eu am rezolvat-o prin decodarea calculatorului de injectie(ecu). Cauta un calculator decodat(fara chip) si incearca. Fa si un test al supapelor de retur de la injectoare sa nu dea prea multa motorina pe retur.
chiramarian
Am ecu decodat pot porni mașina fara sa citească cheia . Nu am probleme cu matorul de la bujii . Singura problemă este ca mi se oprește din mers și nu mai oprește deloc trebuie sa o las câteva ore apoi pornește fara probleme.
motosanty
da la automat sau cand invarti cheia nu se intampla nimic?
Andrei12345678
Inseamna ca pompa de injectie a ajus la apogeu da tu zici ca la rece porneste la sfert . Dar altceva nu are ce... Daca ai schimbat toate conductele de la motorina poate un injector sauu supapele de retur dupa ele. Verifica injectoarele si supapele de retur dupa ele daca tot nu merge ai te pricepi umpic la mecanica. I-a o poma de injectie de proba si vezi daca cu ea nu merge. Vezi si cu senzorul de temperatura apa sa nu fie defect si atunci cand se incalzeste apa sa nu ii mai dea voie motorului sa porneasca.
chiramarian
QUOTE(motosanty @ 14 May 2019, 10:59)
da la automat sau cand invarti cheia nu se intampla nimic?
*


Învârte până omor bateria și degeaba + chiar de o trag tot nu pornește .

Am verificat furtunele de la retur și nu vine gram de motorina . Nici pe conductele de la injectoare nu baga motorina . Cred ca problema ar fi din pompa de injecție, ceva nu acționează când se încălzește puțin motorul.
Nu ajung la 90 grade care deja se oprește din mers .
Până voi înlocui pompa sper sa găsesc o soluție rapidă aici pe forum nu vreau sa dau banii aiurea pe pompa .
Andrei12345678
Dar motorul se opreste si in mers gen in sarcina cand se incalzeste sau cand il lasi la relanti?
chiramarian
QUOTE(Andrei12345678 @ 14 May 2019, 17:46)
Dar motorul se opreste si in mers gen in sarcina cand se incalzeste sau cand il lasi la relanti?
*


Mi se oprește și în sarcina și în relantiu acum depinde ce fac in momentul ăla . In ultimele 2 zile mi sa oprit de 3 ori în relantiu și odată am oprit motorul și când am vrut sa îl pornesc nu a mai pornit .
Andrei12345678
Destul de ciudat.. sa se opreasca si in sarcina adica in sarcina cand e rece motoru rece merge perfect si cum se incalzeste se opreste adica nu ii mai vine motorina asa deodata. Du-te si tu la o diagnoza la un service poate e vreun senzor care nu lucreaza cum trebuie. Sau imprumuta si tu o pompa de injectie de la cineva daca stii sa o montezi tu..
yuonyuon
ecu , senzor de temperatura .....scurt ....


si iti inchide pompa..
steamroller
salutare

eu am un kangoo expres (lung) 1.9d 65cp cred ca e acelas motor ca pe dacia pick-up doar baia de ulei e diferita datorita dispunerii motorului...

problema mea este cam la fel , masina a mers bine , fara nici o problema , pornea fara probleme cald 90 grade sau rece -10 grade dar avea scurgeri de ulei si de antigel asa ca am schimbat urmatoarele :

pompa apa (parea obosita si nu etansa), baie ulei (nu se putea desface ) , piesa dintre baie si vibrochen (era fisurata) , curea si role distributie (nu stiam cand a fost schimbata si trebuia demontata oricum) , pompa ulei (pinion fisurat).

acum porneste , se deplaseaza fara probleme , porneste ventilatorul (circuitul apei acum e ok ) , indica temperatura motorului corect in bord DAR daca e motorul la temperatura optima de functionare 90 grade daca o opresc nu mai porneste , am dat la automat pana am omorat bateria si nimic . Daca se raceste o ia la sfert.

cine a mai patit asa ceva mi-a spus ca ar fi problema de la asezarea distributiei , mai exact pozitia pompei , avand in vedere ca altundeva nu s-a umblat tind sa cred ca are dreptate desi la montarea curelei s-au folosit dispozitive de blocare dedicate

cum o rezolv revin cu info
Agrig
Raceste fortat pompa de injectie, o sticla cu apa ajuta.
Daca porneste probabil ai cu ea probleme, daca nu...altceva
Macar asa elimini un element din problema.
chiramarian
QUOTE(Agrig @ 9 Jun 2019, 23:59)
Raceste fortat pompa de injectie, o sticla cu apa ajuta.
Daca porneste probabil ai cu ea probleme, daca nu...altceva
Macar asa elimini un element din problema.
*


Am turnat apa rece dar degeaba .
Pe căldurile astea de +27 grade nu pornește sub nici o forma.. doar dimineața pornește..

vercingetorix
Capul hidraulic al pompei este dus.
Astea sunt simptomele clasice, porneste la usor rece si nu mai vrea la cald.
Mergi la un atelier de pompe si pune-o pe stand, intre timp cauta un cap hidraulic sau o pompa noua.
chiramarian
Problemă rezolvată !!
Senzorul de impuls/rotație cel care este montata pe volanta in momentul in care se incalzea nu mai trimitea curent catre injecție .
Am înlocuit senzorul, acum nu mai am nici o problemă .
Cost total 45 lei și 10 minute de efort sa îl schimb .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.