Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DUSTER 2
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
ROMULUS82
Buna ziua,

Cum se pot rezolva urmtoarele nereguli la Duster:
1. Asistenta la plecarea din rampa nu functioneaza mereu. Ex –> un test facut cu cei de la service din sase opriri in rampa a functionat de doua ori. Raspunsul lor este ca asa functioneaza (dupa noroc).
2. Oscilare turometru. -> sunt momente cand oscileaza turometru.
3. Blocare stergatoare. –> la – 19 grade C stergatoarele se blocheaza in partea de sus.
4. Sistem camere. -> la – 6 grade C sistemul de camere functioneza dupa vreo 20 de minute.
5. Comenzi volan (sageata sus, sageata jos – navigare meniu). -> de vreo doua luni sunt momente cand nu functioneaza butoanele de pe volan.
6. Apa pres dreapta. -> la drumuri lungi cu aerul conditionat pornit gasesc apa pe presul din dreapta.
Multumesc.
Agrig
Cu apa ai cele mai mari sanse sa fie infundata scurgerea condensului, am patit`o la alte tipuri de masina, la unele se desfunda extrem de usor, la altele doar pe rampa.
Cauta tubul de drenaj si vezi daca curge apa.
Daca o duci la service si au ideea sa bage aer comprimat pe el...risti sa umpli masina cu apa, la una am scos cam 1l.
O sirma de Cu litata de instalatii ajuta .
La restul, colegii...
einstein1984
pentru butoane CB care nu par sa faca nimic la caldura exista o reprogramare de tablou d ebord, trebuie sa treci pe la service pt ea
tatabobu
Cum adica functioneaza dupa noroc? Nu exista o procedura de cuplare clar definita (de genul: opresti masina in rampa, si stai cu pedala de frana calcata pana simti X eveniment)?
4x4
QUOTE(ROMULUS82 @ 21 Jun 2019, 10:30)
Buna ziua,

Cum se pot rezolva urmtoarele nereguli la Duster:
1. Asistenta la plecarea din rampa nu functioneaza mereu. Ex –> un test facut cu cei de la service din sase opriri in rampa a functionat de doua ori. Raspunsul lor este ca asa functioneaza (dupa noroc).
2. Oscilare turometru. -> sunt momente cand oscileaza turometru.
3. Blocare stergatoare. –> la – 19 grade C stergatoarele se blocheaza in partea de sus.
4. Sistem camere. -> la – 6 grade C sistemul de camere functioneza dupa vreo 20 de minute.
5. Comenzi volan (sageata sus, sageata jos – navigare meniu). -> de vreo doua luni sunt momente cand nu functioneaza butoanele de pe volan.
6. Apa pres dreapta. -> la drumuri lungi cu aerul conditionat pornit gasesc apa pe presul din dreapta.
Multumesc.
*



2. Cum oscileaza turometrul blink.gif Te referi la turatie? Cu cat variaza? Ce aveai pornit (degivrare luneta, ac, etc)?
4. Nu ai ce face, asa porneste tableta cand e frig.

Pentru restul as zice sa mergi in service, sa te folosesti de garantie.
MyKe89
Ce tabletă, 16?
4x4
Media Nav kkt
MyKe89
E ditamai unitatea, n-are voie să facă figuri la -6 grade.
torquemada
QUOTE(ROMULUS82 @ 21 Jun 2019, 11:30)
Buna ziua,

Cum se pot rezolva urmtoarele nereguli la Duster:
1. Asistenta la plecarea din rampa nu functioneaza mereu. Ex –> un test facut cu cei de la service din sase opriri in rampa a functionat de doua ori. Raspunsul lor este ca asa functioneaza (dupa noroc).
2. Oscilare turometru. -> sunt momente cand oscileaza turometru.
3. Blocare stergatoare. –> la – 19 grade C stergatoarele se blocheaza in partea de sus.
4. Sistem camere. -> la – 6 grade C sistemul de camere functioneza dupa vreo 20 de minute.
5. Comenzi volan (sageata sus, sageata jos – navigare meniu). -> de vreo doua luni sunt momente cand nu functioneaza butoanele de pe volan.
6. Apa pres dreapta. -> la drumuri lungi cu aerul conditionat pornit gasesc apa pe presul din dreapta.
Multumesc.
*



0. Bun venit, completează semnătura corect - Duster ph3 nu Duster II
1. HSA funcționează doar cu rampă de peste 4grade și viteză inițială zero
2. Globul de cristal nu îmi spune ce motorizare e , probabil dCi cu adblue
3. problemă punctuală.
4. care din cele 4 se blochează?
5. e derulare sus, derulare jos și recunoaștere vocală nu alte bazaconii - problemă deja rezolvată = reprogramare TdB
6. scurgere AC înfundată și/sau scurgere de sub stergătoare înfundată

Pentru pct 4 e calculator dedicat, nu e doar Medianav-ul, dar când nu ai Dacia...
IRONICK
QUOTE(torquemada @ 21 Jun 2019, 15:47)
1. HSA funcționează doar cu rampă de peste 4grade și viteză inițială zero
*

Si in tr.1 sau marsarier in functie de directie. Sau nu are detectie de treapta?
4x4
Posibil sa fie o problema si la camere, eu stiu doar ca la temperaturi negative nu pornea ecranul pana ce nu se incalzea un pic in masina.
IRONICK
Camerele au incalzitor. Dar nu stiu daca si alea de afara, cele de pe parbriz pentru lane assist etc au asa ceva.
torquemada
Evident că pentru HSA trebuie treapta I sau R cuplată dar obligatoriu viteza trebuie să fie zero și rampa de minim4 grade - de la euro 6, softul din ABS se ocupă și de TPMS indirect de aici modificarea.

Camerele de Multiview nu au încălzire, calculatorul lor e în habiaclu, iar Medianav-ul nu suferă de frig (nici măcar lag).
ROMULUS82
Multumesc pentru raspunsuri.

1. Am dat exemplu testul facut de cei de la service, rampa unde a fost testata avea peste 20 de grade si viteza 0.
2. Oscilarea turometrului apare si fara pornire ac. motor dCI fara adblue.
3. In poze apare zona unde se blocheaza. Pentru deblocare trebuie repornita masina.
4. Am zis ca tot sistemul se blocheaza, toate cele patru camere.
5. Saptamana aceasta am fost la revizia de 40000 de km, unde le-am spus si aratat (inregistrari video si poze ) despre toate aceste nereguli. Poate trebuiau sa stie ca exista rezolvare pentru unele dintre ele.
6. Scurgerea ac nu este infundata.
Calescu Vicentiu
Referitor la condens pe pres dupa drum lung... un sistem prost proiectat. 1. Tubul de evacuare al condensului este format din vreo 3 bucati imbinate care prezinta scapari. Asta nu prea ai cum sa o vezi doar simti miros de apa statuta condensul ramanand sub pres dar nu prea uda mocheta ca mai e un polistiren la mijloc. 2. Condensul care apare pe pres provine de la teava din compartimentul motor care la drum lung se scurge spre masina si nu are niciun opritor. Mai intai uda materialul care are rol de protectie termica/fonica. Acesta imbiba la randul lui tot ce prinde inclusiv filtrul de polen. La mine a ajuns pana la sofer sa curga condens. Ca si rezolvare am montat niste soricei pe aceaa teava ca sa cada picaturile in compartimentul motor. Cu toate acestea s-a mai infundat inca o data traseul si a mai fost nevoie de inca o desfundare. Mers o perioada fara filtru de polen pana s-a uscat tot pe acolo dar am umplut masina de praf. Spalatorie apoi montat filtru nou. Acum e totul uscat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.