Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Duster 1,6 benzina 4x4 2012 cu gpl
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
Voicuiionut
Buna ziua.
Poate a mai pățit cineva asa ceva.
Acum o lună, cand am vrut să plec de pe loc masina a început să se balbaie foarte rau ,mergea in 2 pistoale,se tură neregulat la relantii, in timpul mersului nu puteam trece de 3000 de turatii.
Am fost la un service ,miau gasit o bobina fisurata, .am schimbat 2 bobine, dădea si eroare de ecu, au scos mufele de la calculator,păreau ok,sau pus mufele la loc masina a mers vreo 2 ore ,după care a început iarăși sa se tureaze aiurea in mers si sa meargă în 2 pistoane.
Am mers a doua zi inapoi la service, pe tester iarăși eroare de ecu,calculator, au dat băieți calc jos au refăcut lipiturile de la pini in ideea ca poate or fi ceva lipituri reci.
Au pus calc pe masina ,toate bune si frumoase pentru o oră.
Băieții au zis ca calc e defect si ca nu pot sa ma mai ajute.
Am ajuns la reprezentanta, tester,ecu calc direct eroare , asta e 3300 de lei și vine in 3 săptămâni.
După 3 săptămâni sa dus termenul la 4 .
După 4 sa mai adaugat inca o saptamana.
Nu am mai rezistat,am gasit un calc cu cheie si inca o electronica la pret bun.
Le am montat, a dispărut eroarea de calculator, dar masina mergea in 3 pistoane ,pe tester nu dădea eroare. Am băgat niste gpl ca nu am avut deloc ,si cand a trecut in gpl a dat eroare de injecție.
Am pus toate bobinele noi ,si bujiile daca tot am umblat, compresia verificată 11 la toate pistoalele.
Am comandat injector nou ,schimbat de dimineata, masina ok merge frumos, eu fericit ca dupa o luna am masina.
Am făcut vreo 70 km ,cu mai multe porniri opriri.
După un repaus de vreo 3 ore cand sa o pornesc ,sa aprins ceku, si iar in 3 pistoane ca nu face chiar rau ca data trecuta.
Am plecat la service sa o las pentru dimineata ,a trecut o si pe gaz , sa aprins si martorul ca electrocardiograma, masina nu se tureaza mai mult de 3000 .
Astept luni sa vad ce o mai fi.
Ceva impresii sau pareri?!
Multumesc
Iszy
Eu suspectez cablajul calculatorului.
stanionjan
Salut , dacă face la fel și pe benzină și pe gpl , verifica clapete de accelerație , poate să fie mizerie acolo , motorașul pas cu pas , și garniturile tip ,,o" ring , dintre clapete și galeria de admisie , posibil să tragă aer fals pe acolo.
tavi_ro
Poate sa fie si din sonda lambda. Daca sonda este defecta amestecul stoichiometric nu se mai face corect nici pe benzina nici pe GPL. TRIM-urile cum sunt pe tester ?

Verificat si ce zice colegul @stanionjan !!
Iszy
Insist. Cablaj electric, probabil cablajul care alimenteaza ECU. Noi am patit asaceva la un MCV. Ba mergea ba nu. La frig la rece, la gropi la orice cind era mai mare nevoie de el.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.