Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Golf MK VIII
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
mircea_aq
Lansat in sfarsit: https://www.youtube.com/watch?v=rDC6qm8s1zc

La prima vedere pare ca au vopsit si interiorul capotei.
Ramane aceeasi solutie de sustinere a capotei cu tija, ca la logan/dacia 1310.
Bateria e la vedere, nu mai are nici macar materialul termoizolant care o imbraca la generatia precedenta.
Pastreaza in schimb capacul motor si pasla de antifonare de sub capota.

La portiere, a ramas acelasi tip de cheder dublu, deci o sa vajaie vantul pe autostrada de la 130 incolo.
Fata de usa pare si ea din materiale low cost, butoanele de comanda ale geamurilor si oglinzilor sunt imprumutate de la generatiile precedente, arata ietfin si trist pentru 2020.
Scaunele, cel putin cele din clip par mai bine profilate decat ergo-activele de pe Golf 7.

Plansa de bord, revolutie, dezvoltata pe orizontala, minimalist, facuta pentru cei care tanjesc dupa un A4, dar n-au decat jumatate din buget. Problema e ca seamana cu ce e pe A4, dar nu prea rasare. S-au chinuit sa faca ceva similar cu infotainmentul premium de pe touareg, dar din primele imagini pare ca a iesit ceva low cost. Nu-mi place unde sunt plasate aeratoarele centrale.

Consola mediana e hilara, degeaba radeam de kia/hyundai mai deunazi. La golfutul asta nou arata ca la un citronel din anii 70, ceva ingust, de-ti da impresia ca masina are 1.7m latime, nu 1.8m. Plastice sub-medie, un schimbator de viteza de la dsg ce imi aduce aminte de o solutie similara tot de la citronel, de care am facut cu totii misto la momentul cand am vazut-o.

De design-ul partii din spate, n-are rost sa mai comentez. Cred totusi ca puteau sa faca o treaba mai buna.

Cica preturile au ramas la fel, cel putin in Germania.
4x4
radmasa.gif VW
Nota 2, stai jos.
In ritmul asta a sa creasca iar valoarea la golf iv, cam aceleasi plastice, doar ca unu e relativ fiabil.
axabrt
Mirciulica talica ești fanboy Renault sau cu ce e greșit folswagenu 8 la talica ?
Ecranele alea is la ani lumina de ce are Renault.
In rest ok, compari audi A4 cu golf 8

Da sunt unele mașini mai bune, dar overall golful le face bine pe toate. Nu i spațios că o Octavia, nici sportiv că un focus, nuci fiabil că o honda și nici ieftin ca un Megane .
Și totuși în fiecare an rupe tot la vânzări. De ce oare ?

Io zic sa lași strugurii aia ca sunt tare acri. Ia tu audi A4 și lăsai pe alții să ia golf.
cj98czh
el este in bula lui ... daca ar avea renault macar jumatate din cat material insonorizant gasesti pe ala ....
Andy_ACS
Exteriorul mi se pare foarte anost, in opinia mea s-ar califica mai mult ca un facelift.
Interiorul (instrument cluster plus consola) mi se par frumoase, moderne, mult peste ce a fost pe Golf pana acum.
Sa vedem teste si preturi. Nu o vad ca pe o mare revelatie dar nici ca un esec. Tipic VW - evolution not revolution.
dizzy
Imi place "noul" interior, exteriorul e tot ala de la Golf 4-5-6-7.
Va fi GOLF clasic, o masina buna, elevul de nota 8.50
Pt mine, e mai frumos ca Honda, (bine, nici nu e greu, Honda Civic asta noua e hâda).

L.E. asta imi place mie
user posted image

https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_(...hth_generation)
cj98czh
Civic au fost si sunt urate indiferent de an ..
dandobre
Mie îmi place generația actuală și cea anterioară în 5 uși in felul lor ciudat, au o chestie din asta kinki.... Nu îmi place sedanul....
axabrt
terminati cu prostiile, golf 8 are conducere autonoma
si sistem hibrid la 48 V
deci sub caroseria aia "anosta" sunt zeci de calculatoare si MUUULT software
asta o sa coste si preturile pentru o versiune decenta in jurul la 150 cai or sa sa sara de 25000. nu m-ar mira sa ajunga spre 27000.
mircea_aq
QUOTE(cj98czh @ 25 Oct 2019, 07:36)
... daca ar avea renault macar jumatate din cat material insonorizant gasesti pe ala ....
*



De unde stii tu cat insonorizant are Golf 8 si unde e plasat, ti-au trimis astia un exemplar de pre-productie sa-l studiezi la Cluj ? Poate vroiai sa zici ca istoric, unele generatii de Golf au fost mai bine insonorizate decat produsele similare de la Renault, dar asta e cu totul altceva...


@axabrt, de la matale mi-e frica sa citez, sunt prea multe greseli de ortografie ca sa fie o intamplare. In privinta strugurilor, Golf-ul e o masina care incepe ca orice alta compacta pe la 15k euro, asa ca nu vad acreala. Ca ajunge la 40+k euro, cum de altfel ajunge si Megane-ul, pai de-abia aici demonstrezi daca esti "fanboi". Decartezi 40k pe-un golf sau mai pui ceva si treci la a4 ?

LE: era sa uit, cel mai prost articol despre Golf VIII de pana acum:

https://playtech.ro/2019/volkswagen-da-pest...ari-are-golf-8/

axabrt
de la honda singura masina care mi a placut a fost civic ul in 4 usi, modelul din 2008, da ala facut in japan, nu in turcia

25 Oct 2019, 10:10:
QUOTE(mircea_aq @ 25 Oct 2019, 10:04)
Decartezi 40k pe-un golf sau mai pui ceva si treci la a4 ?
*


n am nici 15000 de euro si tu vorbesti de 40000 ?
sa fim seriosi
un megane normal, adica cel cu motor de 1.33tce si 140 CP este 18.000
iei doua de 40000 euro

orisicat ca si masina NOUA orice masina e buna in ziua de azi
Dar ca sa o cumperi la second hand si sa o mai tii si tu cativa ani fara sa ai pretentia sa se strice, la cat de complexe au devenit, ei bine...
Deja trendul este de masina de unica folosinta.

Nu cred ca poti sa repari in spatele blocului la golf 8 cum faceai la golf 4.
De aia s-ar putea sa nu fie o masina pe placul cocalarului roman...

mircea_aq
Consola mediana in toata splendoarea ei, alaturi de una similara de la concurenta premium, ambele lansate anul asta:

https://playtech.ro/wp-content/uploads/2019...ator-viteze.jpg

https://media.autoblog.md/2019/05/New-2019-...-1-M135i_41.jpg

Se observa design-ul deosebit al elementelor: butoane, maneta schimbator viteza, precum si materialele super-premium, dar mai ales calitatea asamblarii (da, or sa sara unii ca vorbim de primele unitati si ca lufturile se vor rezolva. Vom vedea in ce masura se rezolva...). Ce sa mai, respira premium.
AndreiMR
La VW e un nou trend cu materialele cam urate la interior. Si T-Roc, si Polo, si T-Cross au niste plastice care nu existau la VW pana acum, foarte slabe calitativ. Trebuie reduceri de costuri ca sa acopere cheltuielile cu Dieselgate si cu gama de electrice, asa ca s-au apucat sa taie si din calitatea materialelor, dupa ce au restrans gama de motoare.

Golful asta nou mie mi se pare uratel in fata si in spate, iar din profil e un Golf...insa designul interiorului mi se pare foarte ok pentru ce se cere acum...adica tableta pe roti. O sa se vanda foarte bine, asta e clar, mai ales ca niciodata nu si-a luat cineva Golf pentru cum arata, ci pentru tot pachetul. Si, sincer, a fost intotdeauna printre cele mai bune compacte, iar pretul pentru variantele care chiar se cumpara, cu ceva promotii de la dealeri, nu e chiar asa de speriat. Da, e mai scump decat un Renault, insa e mai ieftin ca japonezele
Bwwlan
Ba oameni buni, masina o sa inceapa in jurul valorii de 18K pentru un Trendline si, in buna traditie VW, orice chestie in plus o sa coste un kil de bani. O sa poti linistit sa configurezi un Golf cu un motor mediu (+/- 150CP) in jurul valorii de 35-40K euro...
LE: ca punct de referinta, actual un Golf7 Highline cu motor diesel de 150 CP, cu toate optionalele costa 49.600 euro pret de lista.
AndreiMR
Anul trecut un Golf 1.0 TSI Comfortline era pe la 17k euro cu TVA inclus...pretul real, de vanzare, nu pretul de pe site. Asta inainte de orice negociere, pretul pe care ti-l dadea consultantul dupa "buna ziua". Intr-adevar, n-avea faruri LED, n-avea toate sistemele de asistenta posibile sau navigatie mare sau alte nebunii, insa avea dotari decente (AC automat, conectivitate cu telefonul, cruise control, jante din aliaj). Ceva mai scump ca un Megane Zen similar ca dotari, insa in niciun caz 20k euro cum era pretul de lista pe site.
Bwwlan
Andrei, mie personal mi-e indiferent ce isi cumpara fiecare. Eu am incetat sa fiu avocatul vreunei marci anume pentru simplul motiv sa nici mie nu imi place sa imi predice vreun fanboy ce mijto ie marca X sau Y si ce de cackat (si automat ce prosti is aia care cumpara) marca W sau Z.

Zic doar ca, la fel cum se spune despre Mercedes, ca un adevarat Benz incepe de-abia de la Clasa E, la fel se poate face paralela cu Golful, ca la un motor de 1.0 TSI in echipare Trendline discutam doar despre caroserie de Golf. La motoarele si echiparile de baza se vad cel mai bine masurile de cost saving, desi, in all honesty, multe se vad across the range pana la modelele de top.

Eu personal nu mi-as lua VW (sau VAG, for that matter) fiindca politica lor de pret mi se pare paguboasa. Entry-level primesti caroseria si sigla, iar pentru orice altceva, bagi mana in buzunar. Intai pana la incheietura, dupa care pana la cot, dupa care n-o mai poti scoate.
Nu, multam, eu vad mobilitatea si confirtul proprii prin alti ochi.
AndreiMR
Nici eu nu l-am cumparat smile.gif Doar ziceam ca pentru cine vrea neaparat un VW Golf, nu e obligatoriu sa plateasca 20-25k euro. 80% din Golfurile vandute pe la noi sunt in echipare foarte apropiata de baza, cu unul din motoarele mici, 1.0 TSI sau 1.6 TDI. Foarte putine sunt cele de peste 20k euro.

Iar optionalele sunt intr-adevar multe, insa nu mi s-au parut asa scumpe...plus ca iti poti configura la o adica masina cum vrei. Nu te limiteaza la anumite pachete/echipari, ca la alte marci...unde daca vrei AC automat e musai sa iei echiparea superioara mai scumpa cu 2000 de euro, de exemplu. Politica asta a lor se pare ca vinde bine
mircea_aq
De acord cu Andrei.

@Bwwlan, as mai adauga faptul ca in Germania VW are preturi de lista mari plus discounturi mari, in Romania preturile de lista sunt clar mai mici, dar si discount-urile sunt firave, uneori inexistente. In cazul noului Passat, daca aplici discount-ul la pretul de lista din Germania, iesi tot usor peste pretul de lista de la noi.
Bwwlan
Corect, arata doar ca raportarea celor de aici fata de VW e alta comparativ cu Romania.
Pe aici VW se vinde bine la flote si la firme, inclusiv la cele de rentacar.
Pe pf vanzarile grupului au scazut mult fiindca oamenii nu vor sa mai faca experimente financiare pe buzunarul propriu dupa scandalul Dieselgate si cel care se desfasoara in prezent. In plus, aici lumea cam ia atitudine cand aude ca VW vrea sa faca o noua fabrica in Turcia lu' Erdogan care ameninta ca deschide robinetul cu imigranti. Care, let's be honest, au o singura destinatie smile.gif
Deci n-as zice ca VW se bucura de popularitate netarmurita in Heimatland smile.gif

Revenind: noul Golf e privit de presa (mai putin de cea "de casa", adica Autobild) cu destul de multa rezervare si drept un produs scumpit in mod artificial.
Uite, de curiozitate o sa fac o mica statistica a masinilor pe care le vad in garajul subteran de la Webasto, sa vad ce iese.
dandobre
Discutam pe whatsapp cu un amic si el zice ca astia au anuntat ca scad pretul la noua generatie....
einstein1984
te iinformez cu regret ca loganu 2 are arc cu gaz la capota, dusterul are 2. dar si polo 2018 avea fete de usi faine pe fata si niste uratenii pe spate....
AndreiMR
Si in RO VW vinde foarte bine la flote fiindca au niste conditii de finantare extrem de avantajoase, avand firmele lor care o ofera. Stiu ca am facut niste simulari acum ceva timp si cand faceai toate calculele, incluzand dobanzi si revizii, era mai ieftin sa iei un VW decat un Renault, de exemplu smile.gif Pentru o companie care chiar cumpara masinile dupa un excel si pentru care criteriile subiective nu conteaza are mult sens sa ia un VW. In plus, pentru flote nu e obligatoriu sa iei variante de echipare scumpe...e suficient sa aiba AC, bluetooth si navigatie masina unui agent de vanzari.
dandobre
QUOTE(einstein1984 @ 25 Oct 2019, 12:19)
te iinformez cu regret ca loganu 2 are arc cu gaz la capota, dusterul are 2.
*



Aici chiar s-au c@c@t pe ei astia de la vw cu batul ala...... inainte erau ei printre putinii care ofereau
mircea_aq
Pe persoana fizica, singurii care vand mai ieftin in Romania fata de Germania au ramas Honda si Mazda, vorbesc de pretul final incluzand toate taxele.

@einstein1984, credeam ca glumesti, dar se pare ca ai dreptate.

Ma uitam la ergonomia butoanelor de climatizare de la mk8:

https://0-100.ro/home/wp-content/uploads/20...lkswagen-09.jpg

LE: acolo e si volumul de la sistemul audio.
einstein1984
pai da, ca trebuia s apui des ulei si de aia
Agrig
QUOTE(Bwwlan @ 25 Oct 2019, 10:50)

LE: ca punct de referinta, actual un Golf7 Highline cu motor diesel de 150 CP, cu toate optionalele costa 49.600 euro pret de lista.
*


radmasa.gif Baiatul a luat un LC150 la 53500E, nou nout!
Adevarat, versiunea de baza insa fata de orice Golf e masina.
dizzy
Ce e aceea un LC? Landcruiser?
In opinia mea Navigatia masinii inseamna bani irositi.
Daca are apple carplay si Google auto e mai bine.
La limita ar fi suficient bluetooth, ac, geamuri electrice.
4x4
Oricum nu inteleg de ce va stresati. E doar un golf si nici macar nu are 1.9tdi. Nu are sa rupa piata aici, iar cine a sa le in afara au sa fie in mare parte clieti flota care au nevoie de mobilitate cheap pentru ai lor agarici. Daca esti baiet destept si fan vw iei un r32 din 2003. Acela fata de tot ce a urmat, are sa iti faca bani la vanzare. Cutiile se depreciaza, pe cand masinile bune cresc in valoare...
dandobre
O mașină veche de aproape 20 de ani la care să repari toată ziua...... dry.gif și care probabil a văzut BDSM toată viața ei de la așa zisii pasionați....
Unul nu ați recunoaște că nu vă permiteți una nouă.... icon_mrgreen.gif
4x4
Nu ai inteles nimic din ce am zis, una se depreciaza, cealalta nu, financiar doar una are sens sa o cumperi, dar na, roamanii inca spun ca "investesc" bani in masina. Sunt masine care le poti vinde cu mai multi bani decat le cumperi, doar acelea pot fi numite investitii. Investitii/hobby, ca daca vrei sa produci bani, nu cumperi masini, dar nu poti nici sa te plimbi cu actiunile de la bursa in weekend...
Agrig
QUOTE(dizzy @ 27 Oct 2019, 06:33)
Ce e aceea un LC? Landcruiser?
In opinia mea Navigatia masinii inseamna bani irositi.
Daca are apple carplay si Google auto e mai bine.
La limita ar fi suficient bluetooth, ac, geamuri electrice.
*



Da, este Toyota Land Cruiser si are exact ce ai specificat, doar clima are in plus faptul ca este cu 2 zone.
Mai are in plus 4x4 si reductorul, 3l/200Cp.
Asta inseamna masina, golful...automobil.

27 Oct 2019, 12:25:
QUOTE(Agrig @ 25 Oct 2019, 12:33)
radmasa.gif  Baiatul a luat un LC150 la 53500E, nou nout!
Adevarat, versiunea de baza insa fata de orice Golf e masina.
*



Scuze!!
Am inversat niste cifre, a fost 35500E, nu 53500E, aia deja era cu suspensie pneumatica si restul de gadget-uri!
axabrt
Pai da , r32 din 2003 e o investiție.
Numai impozitul și asigurarea deci minim că sa o poți mișca din parcare până la benzinărie sunt peste 3000 pe an. Asta că sa mergi cu o mașină veche de douajdeani.

Am mers ieri seara la valeni de munte, pe marele DN1A.
erau înșirate mașinile una după alta că margelele pe sfoara și nici o sansa sa poți face ceva depășire.
Am mers incet cu viteza a treia la 1500 de ture, de fapt cu cat mergea șarpele de mașini. Am făcut 30 km in 45 minute. Super.

Am înțeles cu aceasta ocazie de ce se vând motoare de 1.0 pe benzina. Data viitoare mă aliniez și eu civilizat și îmi iau unu d asta micu.


Și apropo din ăla un litru se oprește un cilindru și rămân numai 666 cmc. Vezi ? Cifra diavolului.
Agrig
Si credeti ca mai mergeti cu 2 cilindrii din 3?
Bwwlan
axa, ca de obicei, pe langa subiect...
Motoarele vw de 1.0 nu au tehnologie ACT, doar alea de 1.5 care-s in 4 cilindri. Si nu se opreste unul, ci doi. Si nu la viteze mici, ci la mers constant intre 1400 si 4000 rpm.
Deci stii tu ceva, da' nu prea exact. Nicio surpriza...
dandobre
Axa zice de Ford....
Bwwlan
My bad, credeam ca discutam despre Golf, m-a indus in eroare titlul topicului
busu 12
Axa mai studiaza 1,0 ecoboost de ford, aveau niste probleme.
pishky
ford de 1 litru si land cruiser pe topicu de golf - misto
mie mi se pare ok noul golf, niciodata n-a fost revolutie de la o generatie la alta, a fost evolutie constanta, iar plaja de motorizari e cel putin suficienta.
pretul - e subiectiv, fiecare isi cumpara ce vrea si poate.
axabrt
Deci la motorul 1.0 tsi aia îți vând o caroserie de golf cu leduri și punte spate rigida și probabil la vreo 18000 euro.
Scump domne, mai pui 4000 și iei honda civic care e altceva. Are și motor.
Topicul in sine e interesant dar bag mana in foc că multe golfuri vor fi entry level și mașini de flota.
Nici golf7 ultradotate nu prea am văzut la vânzare , vorba inițiatorului, la bani de golf full deja iei altceva.
busu 12
QUOTE(axabrt @ 27 Oct 2019, 21:23)
Deci la motorul 1.0 tsi
*


https://vwforum.ro/topic/128607-motorul-10-...onsum-probleme/
Este deja topic pe forumul dedicat, citiți acolo info daca sunteti interesati
Distributia este pe curea, s-a scapat de lantul care se alungea pe 1,4 tfsi... ETC
Agrig
QUOTE(pishky @ 27 Oct 2019, 20:18)
ford de 1 litru si land cruiser pe topicu de golf  - misto

*



Am dat doar ca exemplu de ce masina, adevarata masina se poate lua la banii pe care`i cer pe un VW.
Nu ca`i rau VW, doar supraevaluat datorita unei imagini foarte bune pe care si`a creat-o.
pistritu
QUOTE(Agrig @ 28 Oct 2019, 12:11)
doar supraevaluat datorita unei imagini foarte bune pe care si`a creat-o.
*


ce imagine buna?
- scandalul diesel gate?
- probleme consum ulei la 1,6 mpi, diesele si la 1,8-2,0 tfsi?
- probleme lant distributie la TSI si TFSI?
Agrig
Domnule, imaginea si`a creat-o acum multi ani, asa cum bine stiti si dumneavoastra, cu G1, G2.
Dumneavoastra sinteti un circotas, tongue.gif nu vreti sa vedeti padurea datorita unor pomisori mici, mititei!
Ma rog, dieselgate e un adevarat sequoia care a pus pe butuci dezvoltarea masinilor Diesel,
sa le stea in git porcaria facuta!
pistritu
tu Agrig esti Ion Bumbu(https://forum.softpedia.com/user/556966-ion-bumbu/) de pe forumul softpedia. Si acolo si aici aberezi cu succes, inafara de sudura la care te pricepi
bucatzel
QUOTE(einstein1984 @ 25 Oct 2019, 12:19)
te iinformez cu regret ca loganu 2 are arc cu gaz la capota, dusterul are 2.
*


I'm sorry, da' e atat de ridicata la fileu, ca mi-e imposibil sa ma abtin.

Motivul e confortul mecanicului, ca o sa-si petreaca mai mult timp cu capul sub capota aia...
Agrig
Domnule, dupa unii nici la sudura nu ma pricep, la masini nici atit desi in ultimii 20 de ani
masina a fost casa si birou, Km fara numar, dar na`, nu le poti avea pe toate.
Cunosc problemele VW, suficient de bine incit sa ma feresc de unele modele, daca ar fi sa iau, totusi nu`i o masina pe care sa o apreciez asa mult cum fac majoritatea romanilor.
Insa ce`i a ei este a ei, este facuta sa reziste, cind treci de pe Logan pe un VW ai impresia ca VW
este "intepenit", rigid, parca ar fi o masina de teren grea cu sasiu, la Logan, Megane, inclusiv Duster senzatia asta lipseste.
In rest, aberam cu succes, d`aia`i forum.

P.S. Domnule, scrieti corect, Ion_Bumbu, altfel cauta oamenii dejaba!
radmasa.gif
St
QUOTE(AndreiMR @ 25 Oct 2019, 11:25)
Iar optionalele sunt intr-adevar multe, insa nu mi s-au parut asa scumpe...plus ca iti poti configura la o adica masina cum vrei.
*



Cred ca asta o sa mai fie valabil doar pe la passat. Pentru golf vazusem un interviu pe la inceputul anului in care ziceau ca pentru optimizarea de costuri o sa restranga numarul de combinatii posibile de echipari. Bine, spuneau in cuvinte mai frumoase, dar asta era concluzia smile.gif)
skorpio_bog
Modelul de lansare nu e cine stie ce, asteptam sa vedem cum va arata in trim GTI/R, sper sa modifice farurile alea minuscule/hidoase si sa nu mai arate ca un tiguan cocotat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.