Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Caldura mai multa
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Zulg
Se da un Logan 1.5 DCI 2008.

Eu la supernova aveam un reglaj prin care aerul cald sufla sus, mijloc si jos spre picioare. La Logan nu e la fel? Imi spune un amic ca nu gaseste de unde sa seteze ca aerul sa sufle in zona picioarelor.

Exista si vreo metoda sa mareasca nivelul de caldura? El face taximetrie. Are pus de la inceputul iernii un carton in fata.
MyKe89
Ba da. Are de ales dintre:
- față;
- față și picioare;
- picioare;
- picioare și parbriz;
- parbriz.

Probabil are termostatul defect dacă motorul nu ajunge la 90*C.
einstein1984
e logan diesel, la ralanti nu prea da caldura.....
Lord Hades
Nu sunt de acord cu tine. Cu motorul in regim termic normal, nu sunt probleme.
Cel puțin eu nu am avut nicio problemă cu căldura pana acum, la logan.

În schimb, sunt curios de amicul taximetrist care nu stie cum sa regleze climatizarea mașinii 🤔 ... ce e drept si eu ma mai balbai cand trec de pe climatizarea auto pe cea manuală ...
Zulg
QUOTE(Lord Hades @ 9 Jan 2020, 12:06)
Nu sunt de acord cu tine. Cu motorul in regim termic normal, nu sunt probleme.
Cel puțin eu nu am avut nicio problemă cu căldura pana acum, la logan.

În schimb, sunt curios de amicul taximetrist care nu stie cum sa regleze climatizarea mașinii 🤔 ... ce e drept si eu ma mai balbai cand trec de pe climatizarea auto pe cea manuală ...
*



Poti sa descrii te rog care ar fi reglajul corect. Eu din ce stiu se seteaza sa recicleze aerul din habitat. Si mai sunt setarile de unde sa arunce aerul si nivelul de putere.
RazvanF
QUOTE(Zulg @ 8 Jan 2020, 22:41)
Exista si vreo metoda sa mareasca nivelul de caldura? El face taximetrie. Are pus de la inceputul iernii un carton in fata.
*


Nu prea ai cum, mai ales daca face drumuri scurte. Acesta versiune de motor nu are rezistenta electrica care sa ajute la încălzirea rapida a habitaclului. Singurele rezistente electrice sunt pe circuitul de răcire al motorului care ajuta la încălzirea antigelului in sezonul rece dar scopul lor este pentru reducerea nivelului noxelor, nu și de încălzire habitaclu.
Varianta ar fi să își cumpere rezistenta electrica care se cuplează la bricheta, însă și aia necesită motorul pornit pentru că are consum de curent ridicat.
surube
radmasa.gif Daca pune carton in fata la radiator se incalzeste si mai greu motoru ! Loganu diesel are calorifer electric (gen masinile Tesla electrice) plus electroventilator cu 4 viteze baga caldura la relanti de fugi afara din masina!Eu am varianta de 65 cp cheala ! Dar sunt niste secrete sa porneasca caloriferu electric puțini știu să-l pornească!
trabinatorccc
Si poti sa ne luminezi si pe noi muritorii de rand cum e cu secretele astea?
Eu am Logan dci, e5 si iarna, fara cartoane in bot nu urca niciodata apa la 4 liniute. I-am pus termometru din ala cu ac, de la Dacia 1310 si sta acul sub 80*C. Termostat ok(86*C), rezistentele electrice din bord functioneaza, dar caldura subtire.La doua saptamani dupa ce am cumparat masina, m-am dus inapoi cu ea la dealer crezind ca e defecta, dar m-au lamurit imediat (cu testerul, nu din vorbe) ca ''asa face toate''.
Cu cartoane am 4 liniute i bord iar acul sta la 82-90*C. Partea de jos a mastii(intre farurile de ceata) sta complet acoperita din octombrie-noiembrie pina in aprilie-mai.Pe la 0*C mai astup si una din fantele de sus, iar sub -10*C merg cu ambele fante acoperite.Asta extraurban, ca in oras,la drumuri scurte, toate fantele stau acoperite.
Si in Trabant aveam caldura mai mare decit in Logan diesel.In 1-2min. baga de te frigea la picioare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.