Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme sarma in bord.
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
Imparatul
Va salut. Dusterul 1.5 dci din 2010 cu filtru de particule a inceput sa faca figuri. Sa aprins check engine si sarma in bord, dupa care a inceput sa mearga sacadat, si sa scoata fum negru. A durat cam 1 minut, dupa care si.a revenit.
Am stinc martorul cu testerul, iar persoana respectiva a spus ca e presiune mai mare in turbina.
Tind sa mentionez ca soacra mea meege doar in oras, cam 1 km pana la munca si intors. Atata merge cu diesel.ul si vara si iarna. Rar face un drum lung.
Martorii au fost stinsi de 3 ori, dar se reaprind.
Daca aveti ceva idei despre ce ar fi astept sa.mi spuneti.
RazvanF
Da, ca prima idee un drum de cel putin 200 de km autostrada, sau cel putin viteza 5 și peste 2500 rpm.
Daca nu își revine, filtru de particule sau curățare chimica.
L.E păcat de mașină, pentru 1 km\pe zi alegeam un scooter sau o bicicletă.
L.E.E problema la filtru de particule.
YRX
Cel mai bine era sa postezi exact eroarea cum apare pe tester.

Daca este overboost inseamna ca geometria turbinei este ancrasata si nu functioneaza. Trebuie curatata.
Lord Hades
Incepe cu o plimbare mai lungă, si dupa ce încălzește motorul, treci in dreapta 3 si o turezi pana aproape de limitate. Daca totul e bine, mergi asa 2 minute, revii la mers normal si studiezi efectele.
YRX
Nu cred ca mai reuseste ceva cu mersul turat. O sa ia limp mode imediat cum trece de 2500 -3000 de ture.
Poate sa fie geometria turbinei ancrasata dar poate sa fie si comanda defecta. Cel mai bine service, unii care reconditioneaza turbine.
Imparatul
Am mers turat mai multi km, vreo 250 si sa stins. Am ajuns la mecanic si apus tersterul, dar nu apare nici o eroare,, deoarece se stinsese becul. Au zis ca-i vor face o regenerare fortata pentru ca avea 16,8 grame funingine in filtru. Arata ca pierduse 2 regenerari. Merge 1km pe zi, pentru ca sotul doamnei a decadat. El era cel care mergea mult mai multi km si de asta luase dieselul.
Inca nu sa mai aprins sarma. Am mers in spatele masinii si din cand in cand, mai scoate un usor fum alb, fara a avea simptome in deplasare.
Ia fost facuta si o regenerare fortata si a spus ca filtrul mai jos de 16 grame nu scade. Au facut la service doar o regenerare fortata.
alfabit
Deci, DPF-ul e cam gata.

Cele 16 g indicate deja nu mai sunt funingine internă dar sunt cenușă care nu dispare ( arde ) prin after-burning

Când va detecta peste 20g va da eroare permanentă, DPF cere schimbare.
Iszy
KM in bord?
tavi_ro
O sa ajungi la concluzia ca mersul cu taxiul este mai avantajos financiar....

Eu am benzinar si GPL. Pot sa merg doar 1/2km pe zi si nu are nimic....



klaus
Poti incerca o curatare de DPF, prin diverse metode cu presiune, cu ultrasunete etc).
Pret. cca. 800 lei. 2-4 ani te tine o curatare. Apoi poti incerca inca o data, dar nu as ma garanta rezultate.
Sau poti schimba cu un filtru aftermarket (sunt unii prin Covasna mai prietenosi la preturi), cu cca. 1.600 lei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.