Bună ziua,
Știe cineva dacă exista garnitura pt capac culbutori pt motorul k7M 1.6 8v
Din gumă, cupru, aluminiu, pluta.. sau tabla plus cauciuc..ceva material moale.. Etc.
Ceva sa etanseze bine fără sa mai trebuiască folosirea siliconului rosu?
....
Am studiat capacul culbutori și distanta intre șuruburi este foarte mare, și cuplul de strângere 10 Nm foarte mic... Garnitura de tabla originala nu etanșeaza bine ..
Am încercat și garnitura de clingerit Victor reintz și tot se prelinge ulei prin garnitura....
Dacă cineva știe vreun truc, șmecherie, ceva cum se face sa fie perfect etanș a-și fi foarte recunoscător..
Sau vreun cod produs de garnitura folosit la Renault care poate etanșeaza bine?...
Am citit într-un manual service ca la Renault se folosea și capac culbutori de plastic, poate are alt tip de garnitura care se mulează și etanșeaza mai bine..
Sau trebuie rectificat capacul, o fi strâmb...