Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Trepidatii la rece
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
ciprianvf9
Salutare tuturor. Am si eu un Sandero 0.9 din 2018 cu cutie manuala. Toate bune si frumoase doar ca masina mi-a venit cu un "mic" defect si evident ca la service "nu are nicio problema" asadar sunt curios daca a mai patit cineva pe manuala si nu pe cutia robotizata. Defapt la "service-uri" nu are nicio problema ca am mers pe la toate, de la meridian la serus.

La rece, uneori dupa ce masina sta parcata 2-3 zile alteori dupa ce o pornesc dupa 2-3 ore, la pornirea de pe loc pentru primele cateva dati se simte ca si cum ar patina ambreiajul iar masina dardaie din toate incheieturile. Iarna face mult mai des ca vara.

Mentionez ca am doar 25 000 la bord in momentul de fata si ca am avut astfel de experiente de noua. Nu patineaza in nicio treapta ambreiajul, nu are alte simptome decat spontan cele mentionate. Mai are cineva problema asta deranjanta pe cutia manuala?

Solutia sigur, e sa ii dau cateva pedale in parcare sau sa o lasa sa se incalzeasca dar parca nu mai sunt pe 1300..zic si eu.

Merci si drumuri bune!
iacob_manuel
Asa face si a mea, problema e ambreiajul este mentionat in topicurile de la logan. Am 67000 km si o mai tin pana la anul cand o sa schimb kitul cu unul de pe net, la service dacia costa muuult prea mult ptr diesel, 2800 lei cu tot cu manopera dar posibil sa puna aceeasi prostie de ambreiaj. O sa faca din ce in ce mai des, nu exista un criteriu dupa care face, la unii face la altii nu. Vorba celor de la Meridian "asa face toate domnu", gandestete ca la C-class te avertizeaza senzorii de parcare ca ai obsacol dupa ce ai dat cu masina in el. Matusa mea are fix aceeasi masina ca a mea luata in 2016 si are 112000Km facuti, ambreiajul se comporta bine.
alfabit
La diesel este ambreiaj volantă masă dublă, de asta e așa de scump. Și nu discul se defectează ci arcurile volantei se decalibrează Se schibmă cu totul volantă + disc + placă și banii sunt mulți.
E mai greu de înțeles pentru neinițiați dar se găsesc pe net video de prezentare a funcționării ambreiajelor volantă masă dubla, caută pe luk.com
iacob_manuel
In deviz se mentiona doar kit ambreiaj si manopera, fara volanta, deviz service Autonesti cred ca daca mai puneau si volanta mai bine luam alta masina. Faptul ca se decalibreaza in timp nu explica de ce facea asa de la 5mii de kilometrii (pe atunci mi se parea ca rupe aderenta si deaia face asa, realitatea era alta) acum face mai rau si vad ca din ce in ce mai multi se plang de asta si la benzina si la motorina. Eu zic ca e din cauza materialelor proaste de pe disk, efectiv dardaie toata masina pana se cupleaza face asta de la 700rot/min pana la 4000rot/min. Pare mai mult o problema de design.
robbie_ro
Kitul de ambreiaj pentru cele cu volant cu masa dubla include si volantul, de aici si pretul mai mare. Linkul este pt exemplificare, nu pt a face reclama: __link__
aluibasarabeanu
Deci, până la urmă nu are nimeni nici o idee de ce tremură logan 0,9, cutie manuală, an 2018!? Cum pune cineva o întrebare vine un răspuns de la unul cu diesel, cu cutie automată cu orice altceva decât Logan 0,9, manual, 2018.
psychoo
Aha, deci conteaza ce masina are, nu ce are in cap.
Deci daca io am ford diesel si iti zic sa verifici suportii motor si cutie viteze, injectoare, bobina, fise, bujii, ambreiaj si planetare, mai bine tac, ca nu am dacie. Corect?
Auzi, da' nu mai bine mergi tu in service la o constatare?
IRONICK
QUOTE(aluibasarabeanu @ 4 Jul 2021, 18:56)
Deci, până la urmă nu are nimeni nici o idee de ce tremură logan 0,9, cutie manuală, an 2018!? Cum pune cineva o întrebare vine un răspuns de la unul cu diesel, cu cutie automată cu orice altceva  decât Logan 0,9, manual, 2018.
*


Pai s-a raspuns deja.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.