bullet_c
19 Jul 2020, 21:03
Salut ,
Sunt nou aici , il am pe tatal meu care are probleme cu o masina Dacia Sandero 2008 1.4 benzina si anume , nu porneste .
Am rulat o diagnoza si au iesit 2 senzori defecti:
Eror: DF330 knonk Sensor circuit
Intermitent
Short circuit or open circuit
si:
Eror: DF001 Water temperature sensor
Intermitent
Short circuit or open circuit
Batranul meu sta la 40 Km de oras si cum masina nu porneste , costurile sunt prea mari sa o aduc cu platforma , as vrea sa-i inlocuiesc eu senzorii respectivi (mai ales ca stiu un pic de mecanica) si sa vad daca misca.
Nelamurirea mea este la Eroarea 1 , Knock sensor ce inseamna mai exact si unde este amplasat (eventual daca-mi dati un link pe Autokarma ar fi super) Am gasit o gramada de senzori nu stiu pe care sa-l iau .
Multumesc.
alfabit
20 Jul 2020, 07:56
Ai citit turația de pornire când dai la cheie ?
Să nu fie o confuzie knock sensor cu senzorul PMS ( senzorul de turație ), Delphi ăsta nu prea le știe pe la Reno
Faptul că motorul nu pornește te duce spre senzorul de turație, bineînțeles pot fi și multe alte chestii care cauzează asta.
bullet_c
20 Jul 2020, 08:14
Buna , asta nu înțeleg nici eu , knoking senzor înseamnă senzor detonație ( că traducere )...
Eu vreau să cumpăr că sa fiu sigur :
Senzorul ăla care vine pe volanta ( cred că se cheama de management)
Senzorul temp apa
Și senzorul de detonație
Dar nu prea mie clar care-s alea ( că forma ) și unde vine poziționate pe motor
alfabit
20 Jul 2020, 08:57
Uite poze cu amplasarea pe motor, p146 senzor detonație, p149 senzor turație.
Și senzorul de turație poză detaliu
[attachmentid=1628118951]
[attachmentid=1628118950]
[attachmentid=1628118949]
senzorul detonație nu am auzit pâna acum să facă probleme sau pe cineva să schimbe, vezi și tu în ce poziție e montat pe motor.
senzorul de turație da, măcar ar trebui curățat, fiind cu miez magnetic prinde șpan și afectează impulsurile transmise spre ecu injecție, nu mai pornește motorul.
Uite și senzorul detonație, doar să știi dacă ai întrebat, eu spun că nu este el de vină
[attachmentid=1628118953]
Am Loganu` 1,6Mpi, m`am saturat de senzorul acela, nu trebuie scos si curatit, in fapt se detensioneaza
clemele din conectorul mama.
La marea viteza daca`l scoti si reintroduci la loc pleaca fara nici o problema, tine cit sine si iara face magaria.
Rezolvarea de durata mai mare, cel putin la mine este arcuirea clemelor din mufa, tine citiva ani si apoi iara o face.
Este buba veche, la Solenza la fel facea.
Mi se pare ciudat ca au inregistrat erori doi senzori in acelasi timp. Ar trebui verificata mufa ECU si masa, mai ales la motor.
Cu eroare pe intermitent ar trebui sa poata fi sterse si sa porneasca.
Temperatura apa nu influenteaza pornirea si nici senzorul de detonatii. La senzorul de detonatii ti s-ar aprinde martorul de poluare si ar merge motorul prost.
DF330 cred ca e ce spun colegii mai sus - senzorul de pozitie de pe volanta.
Vezi ca sunt 2 tipuri, care nu se potrivesc la mufa.
bullet_c
20 Jul 2020, 19:11
Mulțumesc pentru detalii
PS. Alfabit ce soft ai pt schemele alea ? sa studiez si eu mai in detaliu ...
ms
Anonymous
28 Jul 2020, 00:19
Senzorul de temperatură a lichidului de răcire este de o importanță crucială la pornirea motorului. În funcție de informația primită de la acest senzor, ECU face amestecul și setează avansul...avansul este setat și în funcție de informația primită de la senzorul de detonații. Faptul că nu pornește motorul în această situație este cel mai normal lucru care se poate întâmpla.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.