Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ridicare apa in vas de expansiune logan 1.4 mpi
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
iulian ionut
Buna seara tuturor de curand am intampinat o problema la logan 1.4 mpi .. cu gandul de a face o "curatare" a instalatiei de racire am recurs la un produs in aceasta mare decalamizare pe furtunele instalatiei de racire plus schimbarea vasului de expansiune "tot era negru si am zis sa pun unul nou" si de aici au inceput problemele ...

1: a 2 zi dupa curatarea am refacut lichidul antigel cu apa pt circuitul de racire aerisit totul ca la carte si plec cu masina cand opresc zic sa fac o verificare... "apa" pana in busonul vasului de expansiune clocotea ... bun poate o fi termostatul la fel il inlocuiesc cu unul nou .... aud de o posibila garnitura de chiuloasa o schimb schimb si semeringuri si kit racire sper ca acum e totul ok ....si iar probleme dupa 7 km vad apa ridicata spre maxim accelerez si vizualizez in acelasi timp vasu de expansiune apa creste usor usor in bord 4 linii temperatura termostatul deschide ca porneste ventilatorul ce mai ramane de schimbat ar fi radiatorul dar nu picura nu e fisurat nu stiu care ar putea fi problema
psychoo
Pompa de apa?
iulian ionut
kitul de distributie e nou ce nu am schimbat e radiatorul in rest totul am vazut postari de gen ca ar fi nustiu ce senzor sigurante etc in bord apar treptat la temperatura 2 cate 2 liniute in total 4 dar creste apa in vasul de expansiune si o fierbe metode de verificare pompa apa sunt poate o fi defecta de noua
Old Wolf
Dacă in vasul expansiune pe la furtunul de sus bagă lichid(perceptibil când iluminezi vasul dintr-o parte ,nivelul acestuia se miscă,sau dacă desfaci aerisitorul de pe circuit calorifer jetul e puternic~atenție la oparire,la ochi~,pompa funcționează!).Cel mai probabil ai dislocat mizeria din motor care s-a redepus în spațiile înguste(orificii chiulasă,radiatoare).Decuplează, pe rănd,calorifer,radiator răcire si cu o pompă de bormasinâ cu furtune adaptate si prelungite faci un circuit deschis într-o găleată cu o soluție,atât în sens normal(tur-retur) cât si invers(bagi pe retur si scoți pe tur). O să-ți iasă mizerie!Soluția este următoarea:sare de lămâie 500gr. la 5litri de apa caldă bine,o bagi si o circuli prin calorifer si apoi prin radiator.Apoi ,tot cu pompa de bormasina,vlătesti de 2-3ori în ambele sensuri cu apa caldă,curată!Soluția mai poate fi preparată si din300gr. Calgon dizolvat la 5.5litri apă.De preferat ca după ce remufezi calorifer si radiator în circuit ,bagi tot o soluție de sare de lămâie,ca mai sus,lasi motorul să meargă cca.20 min(să deschidă termostatul),apoi golesti desfăcănd furtunul de jos la radiator,clătesti de 2-3 ori cu apa distilata sau dedurizată,tot asa până deschide termostatul(apa o încălzesti în prealabil de a o băga în motor ca să eviti socul termic),iar la final bagi antigel.E de muncă ,dar măcar o faci corect!

4 Sep 2020, 18:57:
...totusi încearcă .în prima fază, si cu alt termostat,poate cel din circuit nu deschide complet

4 Sep 2020, 18:59:
...totusi încearcă .în prima fază, si cu alt termostat,poate cel din circuit nu deschide complet
bleumineral
QUOTE(iulian ionut @ 2 Sep 2020, 19:29)
Buna seara tuturor de curand am intampinat o problema la logan 1.4 mpi .. cu gandul de a face o "curatare" a instalatiei de racire am recurs la un produs in aceasta mare decalamizare pe furtunele instalatiei de racire plus schimbarea vasului de expansiune "tot era negru si am zis sa pun unul nou" si de aici au inceput problemele ...

1: a 2 zi dupa curatarea am refacut lichidul antigel cu apa pt circuitul de racire aerisit totul ca la carte si plec cu masina cand opresc zic sa fac o verificare... "apa" pana in busonul vasului de expansiune clocotea ... bun poate  o fi termostatul la fel il inlocuiesc cu unul nou .... aud de o posibila garnitura de chiuloasa o schimb schimb si semeringuri si kit racire  sper ca acum e totul ok ....si iar probleme dupa 7 km vad apa ridicata spre maxim accelerez si vizualizez in acelasi timp vasu de expansiune apa creste usor usor in bord 4 linii temperatura termostatul deschide ca porneste ventilatorul ce mai ramane de schimbat ar fi radiatorul dar nu picura nu e fisurat nu stiu care ar putea fi problema
*



Este "neaerisită". Se va "aerisi" singură.
Chiar ai schimbat garnitura de chiulasă?
E ceva de muncă la schimbarea asta! Trebuia golită instalația de răcire, demontat filtrul de aer, galeriile de admisie și evacuare, chiulasa în sine, adică cam o treime din motor!
Dacă mașina e veche și s-a băgat în circuit"apă din baltă" se prea poate ca în radiator să fie nămol care nu iasă decât prin curățare mecanică. La Logan radiatoarele nu sunt ca la Daciile vechi din tablă de alamă. Alea erau lipite cu cositor, se încălzeau cu lampa bazinetele de pe margini, se dezlipeau, se băga cu atenție o lamelă de oțel, (de pe la umbrelă, o jojă de RABA, etc.), se curăța, se spăla, se lipea la loc.
Radiatorul de Logan e de aluminiu cu bazinetele de plastic etanșate cu garnituri de cauciuc, nu cred că le mai pui la loc în veci.
S-ar putea să nu fie înfundat radiatorul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.