Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 2020
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50
Vanzatorul de Iluzii
https://www.zf.ro/auto/revolutia-mioveni-da...andero-19534666

Deocamdată doar trei fotografii.
einstein1984
https://www.facebook.com/daciattitude/posts/1655423641285340 si mai multe poze
sp67
Poate ne lamureste cineva: spatiul lasat in grila e pt. radar?
https://scontent.fotp3-3.fna.fbcdn.net/v/t1...52f&oe=5F79E567
jelly
Nu mi se pare chiar asa wow, mici modificari la exterior si schimbare de platforma.
rue
1. spatiul acela din grila poate fi folosit pentru optiuni cu ACC sau franarea de urgenta etc (gen radar).
2. de sandero nu se zice daca e mai mare, asa cum se zice de Logan ca e mai alungit fata de modelul actual.
3. Loganul cu acest gen de luneta plonjata era pretabila cu hayon -gen hatch. Oricum, cred ca se vrea mai aerodinamica decat modelul actual. Nu stim daca la garda la sol s-a umblat si mai e genul de masina pt drumuri proaste. In foto nu ti poti da seama.
4. Interioarele: designul poate fi similar cu ce a avut clio pana acum sau ce are clio acum, sau un alt design complet diferit? Probabil poate prelua ceva de la Duster si cu mici modificari. Cam acesta era trendul de marketing. Cand au lansat Duster, interiorul a fost pur si simplu cel de pe loganul de atunci.
5. sistemele de siguranta (punctul 1 ar aduce niste sisteme pt optiunile scumpe si poate franarea de urgenta pe modelul standard)
Agrig
QUOTE(sp67 @ 7 Sep 2020, 11:39)
Poate ne lamureste cineva: spatiul lasat in grila e pt. radar?



O fi poate pentru manivela???
radmasa.gif
Toate ca toate dar cum or fi rezolvat portbagajul, haion sau tot ca la 1?
rue
Sa speram ca pret imbatabil nu inseamna 1000 eur sub megane
sp67
QUOTE(rue @ 7 Sep 2020, 13:56)
Sa speram ca pret imbatabil nu inseamna 1000 eur sub megane
*


Sper sa gresesc, dar un Stepway ca cel din poza, cu de toate (ACC, parcare asistata, etc.) nu cred ca poate iesi sub 15K.
einstein1984

QUOTE
4. Interioarele: designul poate fi similar cu ce a avut clio pana acum sau ce are clio acum, sau un alt design complet diferit? Probabil poate prelua ceva de la Duster si cu mici modificari. Cam acesta era trendul de marketing. Cand au lansat Duster, interiorul a fost pur si simplu cel de pe loganul de atunci.

Plansa de bord (si fetele de usi) se fac intr-o matrita, care sunt in imediata apropiere a uzinei care face masina (sau chiar in). Cum clio nu se face la noi si designul renault mereu a fost diferit de cel Dacia.....
sp67, evident, minim 16000 de euro, daca un clio e 12000.....
IRONICK
Ce s-a activat @Vanzatorul de Iluzii. A trecut timp de cand nu a mai postat.
S-au dus si vremurile alea cand Dacia prezenta interes pentru forum.
wolfin
Franarea automata va fi obligatorie pt toate masinile noi vandute in ue.
Inca e la nivel de proiect dar din 2021 cine stie.

Plus camera pe spate pietoni..... etc etc
meganus_bicorpus
Un stepway cu de toate nu are cum sa fie sub 14500...la Logan cred ca puctul forte se vrea a fi spatele, tocmai din aceasta cauza nici nu a fost prezentat.Din fata seamana mult cu un Fiat Tipo iar spatele la Sandero semana cu un polo, dar varianta Stepway arata nemaipomenit de bine, se vede ca aici si-au dat interesul cel mai mult si pe acest model mizeaza in vanzari .
wolfin
Poate sa arate cum o arata.. $ conteaza 80% apoi ce stie ce face.

Poate reusesc si ei o cortina etc
rue
Se observa sin in crash test la Duster ca la ciocnire frontala se declanseaza doar airbagurile frontale, iar capul soferului zburda in toate directiile, lovind probabil stalpul median, parbrizul etc.
La alte masini am observat ca la impact frontal se deschide si cortina, imobilizand in siguranta mai mare pasagerii si soferul. Oare de ce?
einstein1984
Si daca dupa impactul frontal ai unul lateral, ce airbag se mai deschide daca cortina e deja consumata?
si daca ai vazut vreun manechin sofer lovind parbrizul, ai nevoie de ochelari.
miki
QUOTE(IRONICK @ 7 Sep 2020, 13:16)

S-au dus si vremurile alea cand Dacia prezenta interes pentru forum.
*



Pai daca scad vinzarile......
rue
Rectific: aproape ca iesea pe geam, pentru ga la test geamul era deschis probabil, mana manechinului iesind evident pe geam afara:
https://www.youtube.com/watch?v=wzQMHbI60TQ

Degeaba se mai declansaza cortina ulterior daca manechinul a dat cu occipitalul sau mai stiu eu care zona a capului de stalp sau de rama usii/plafonului.

l.e. am ochelari dar ma refeream ca manechinul in filmare ajunge sa se expuna cu capul la lovituri in geam si stalp etc, din prea multa mobilitate disponibila.
Nu stiu dupa ce pusca acea pastila pentru airbaguri daca le mai pastreaza utilizabile celelalte airbaguri. Eu stiam ca sunt consumabile si indata e pocnit unul, se cam schimba si reporgrameaza etc.
wolfin
QUOTE(einstein1984 @ 7 Sep 2020, 12:39)
Si daca dupa impactul frontal ai unul lateral, ce airbag se mai deschide daca cortina e deja consumata?
si daca ai vazut vreun manechin sofer lovind parbrizul, ai nevoie de ochelari.
*



nu rasufa imediat ! ?

Oricum la frontal vad la altii ca se deschide si cortina doar pe partea mai lovita de ex.

Nu sar by default la frontal.

@rue daca sar si frontalele si cortina nu te mai intereseaza a le schimbi tongue.gif
einstein1984
Ba da, evident ca e consumat. Si nu e dusterul singurul care nu declanseaza cortina la soc frontal offset.
wolfin
cand zici cortina te referi la cel din scaun.

edis. e perdea.
IRONICK
QUOTE(miki @ 7 Sep 2020, 13:49)
Pai daca scad vinzarile......
*


Pai daca rugineste ... cine isi mai ia Dacia.
einstein1984
QUOTE(wolfin @ 7 Sep 2020, 14:14)
cand zici cortina te referi la cel din scaun.

edis. e perdea.
*


cortina e aia din plafon, ala din scaun se numeste lateral.
rue
wolfin: e adevarat ca e vorba de crash testul cu un obstacol de pe doar o jumatate din partea frontala cand le joaca pepenele ca la bowling.
Eu compar cu testul de la un outlander vechi unde avem stiatia similara dar airbagul cortina pe o parte se declanseaza.
https://www.youtube.com/watch?v=hY3y49pWD3k
wolfin
Einstain

stiu,

numa ca acu ceva vreme din scaun era si torace si cap la dacia. doar pe fata

de aici confuzia initiala.
einstein1984
compara cu Peugeot 208 https://www.youtube.com/watch?v=-Qp06L9H2-E...hannel=Autonews sau cu Ibiza https://www.youtube.com/watch?v=zqzh2X4-BBU...hannel=EuroNCAP

Si PSA si VW sunt idioti sa nu deschida cortina dar mistsu si mercedes stiu adevarul?
meganus_bicorpus
QUOTE(IRONICK @ 7 Sep 2020, 13:16)
Pai daca rugineste ... cine isi mai ia Dacia.
*


Logan dupa 2008 ruginit eu nu am mai vazut...VW, Mercedes sau Opel am mai vazut in schimb o gramada!
wolfin
nu e doar alb sau negru.

cred ca tine de mai multe cand se deschide sau nu pe dreapta/toate sau deloc.....programare, hardwere, dinamica...greutate...cum preia masina socul.
etc etc.

off topic discutia e dacia 2020.

cu sist electonice de asistenta ..o sa ia 4 stele lejer.
jelly
In poze apare tot faimosul tambur pe spate...Daca nu sunt in stare sa monteze un etrier de la inceput, macar sa-l bage la optionale si cine vrea si are bani sa isi puna.
meganus_bicorpus
4 stele e cam mult...3 spre 4 stele, acolo e locul Loganului.Nu stiu cum de au facut capota cu muchiile acelea, la testul de impact cu pietonul pare destul de periculos!
wolfin
N are treaba cu muchia.....sa absoarba lovitura si sa cedeze
IRONICK
QUOTE(jelly @ 7 Sep 2020, 14:47)
In poze apare tot faimosul tambur pe spate...Daca nu sunt in stare sa monteze un etrier de la inceput, macar sa-l bage la optionale si cine vrea si are bani sa isi puna.
*


Mai terminati mai cu rahaturile. Au montat la Tesla, ca si acolo erau disperati. Si pe urma disperatii s-au plans ca le ruginesc discurile pe spate, deh, asa-i cand regenerezi.
VW a pus din prima tamburi pe spate.
einstein1984
QUOTE(jelly @ 7 Sep 2020, 14:47)
In poze apare tot faimosul tambur pe spate...Daca nu sunt in stare sa monteze un etrier de la inceput, macar sa-l bage la optionale si cine vrea si are bani sa isi puna.
*


platforma de clio....
jelly
La cat e de subtire tabla fata de Loganul din 2005, cedeaza sigur.

7 Sep 2020, 15:07:
QUOTE(wolfin @ 7 Sep 2020, 14:56)
N are treaba cu muchia.....sa absoarba lovitura si sa cedeze
*


La cat e de subtire tabla fata de Loganul din 2005, cedeaza sigur.

7 Sep 2020, 15:09:
QUOTE(IRONICK @ 7 Sep 2020, 14:58)
Mai terminati mai cu rahaturile. Au montat la Tesla, ca si acolo erau disperati. Si pe urma disperatii s-au plans ca le ruginesc discurile pe spate, deh, asa-i cand regenerezi.
VW a pus din prima tamburi pe spate.
*



Lasa bre ca pe mine nu ma deranjeaza, asa cum rugineste pe fata poate sa rugineasca si pe spate. dar pentru o franare mai buna, m-as risca.
IRONICK
Dar nu franeaza mai bine. Asta-i buba!

Daca ar pune discuri de diametru mai mare si mai groase pe fata ar face cu adevarat ceva. Dar nu vor sa faca asta sad.gif
Nu ruginesc ca alea de pe fata, ruginesc mai rau.
wolfin
Tamburii is ok ca is ieftini atat fata de discuri.

In rest nu imi aduc aminte sa renegereze energie pe spate loganu.
einstein1984
ba da, o regenreaza din cinetica in caldura
wolfin
Deci poti fierbe un ou

Cool

Leg era cu tesla...aia au pus de nevoie(nu prea cred tongue.gif )....dacia de scartari.
IRONICK
Dar nici nu franeaza cine stie ce ...
rue
Aspectul texturii din materialul de pe bord si fetele interioare ale usilor era o reproducere vizuala a materialelor soft de pe alte marci, cu texturi neregulate, dar care aratau foarte trist fata de o textura cu forma regulata prezenta pe alte marci cu interior de plastic.
Ma astept si imi doresc sa schimbe asta si de ce nu sa ajungem la materiale soft la atingere.
mircea_aq
Spune nu tamburilor pe spate !
N-am vazut masina cu tambur sa franeze perfect drept....
Se desprinde sabotul, pleci cu masina pe platforma...
Forta de franare... cat sa tina frana de mana si atat
Ca vw foloseste tamburi, sa ii foloseasca sanatosi, oricum EV-urile sunt departe rau de ceea ce inseamna o masina.

Nu stiu de ce va asteptati la miracole dpdv design-ului partii din spate a loganului, n-a fost niciodata grozav, si nu cred ca generatia asta are cum sa-l revolutioneze.
Sandero Stepway arata de departe cel mai bine.
IRONICK
Nu stiu ce ai fumat de data asta.
Vanzatorul de Iluzii
QUOTE(IRONICK @ 7 Sep 2020, 13:16)
Ce s-a activat @Vanzatorul de Iluzii. A trecut timp de cand nu a mai postat.
S-au dus si vremurile alea cand Dacia prezenta interes pentru forum.
*


Am fost activ cât am avut Dacia. Acum am Renault dar mi s-a părut mai potrivit să postez aici, mai ales că sunt forumuri „gemene”, cu același user și parolă.
meganus_bicorpus
Clientii de logan sunt cei care vor o masina noua, dar ieftina si aici e greu sa pui materiale soft sau discuri pe spate sau mai stiu eu ce fineturi cand stii ca trebuie sa te incadreziu cu tot cu Rabla la 5-6000 de euro si cei care fac comparatie intre VW sau mai stiu eu ce alta masina de 20000 de euro in sus cu o masina noua, DACIA.E adevarat ca Passatul de acum 7-10 ani e mai moale la bord sau are scaunele mai nu stiu cum, dar el acum 7-10 ani tot peste 20000 a costat!Nu mai zic de nu stiu ce R-line sau alte nazbatii de srii limitate care acum ajung pe la noi in tara la pret de nimic.
Eu nu am vazut atata INITIALE Paris ani de zile cat am vazut anul acesta, Clio 4, Talisman, Espace, etc...greu sa faci comparatie intre un Talisman Initiale Paris de 14000 euro si 160000 km si un Stepway nou , tot la aceeasi bani!
ursul_bipolar
QUOTE(mircea_aq @ 7 Sep 2020, 16:05)
oricum EV-urile sunt departe rau de ceea ce inseamna o masina.


Aha, acrii rau, dar rau de tot strugurii anu' asta.
IRONICK
Am dat o tura pe site-urile romanesti de 'specialitate'.
Pare ca au intrat baietii de la Dacia sa scrie in comentarii, ca altfel viata e pustiu si nimanui nu-i mai pasa.
rue
Imi e teama spatele de logan sa nu semene cu ceva ce a fost la Megane prin anii 2000, primul model... back to beats! Formele fluide sa nu aiba influente vechi.
Sper sa nu fie un "Exeo"
IRONICK
QUOTE(ursul_bipolar @ 7 Sep 2020, 16:16)
Aha, acrii rau, dar rau de tot strugurii anu' asta.
*

Apropo de departe a lu' citatul, in sfarsit caroseria de EV are sasiu de tip scara (aia rezistenta la torsiune cum ar trebui sa cam aiba toate SUV-urile). Si legatura cu solul multibrat.
The masina adevarata care este si inseamna!
rue
daca urca pretul la logan si sandero se va canibali cu Dusterul 4x2 care la comfort e cam 12 500 eur.
Agrig
QUOTE(IRONICK @ 7 Sep 2020, 15:22)
Apropo de departe a lu' citatul, in sfarsit caroseria de EV are sasiu de tip scara (aia rezistenta la torsiune cum ar trebui sa cam aiba toate SUV-urile). Si legatura cu solul multibrat.
The masina adevarata care este si inseamna!
*



Sasiul tip scara tocmai la torsiune nu`i rezistent, ultimile auto cu sasiu scara au fost GAZ 67, M461 si LR.
De atunci toate au sasiu curb, primele au fost Range Rover si ARO 244.
SUV cu sasiu n`are nici un rost, daca e 4x4 pentru teren, da este necesar sasiul.
madhorsefuzzy
Mi se pare mie sau au stricat montantii B?

Cum mai recunosc modelele Dacia din lateral acum? mad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.