Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Motor merge intrerupt dupa reglaj culbutori
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
AndyDac
Salutare tuturor , am o problema cu mersul motorului la 1310 , merge intrerupt ca si cum s-ar bloca la 1-2-3 secunde scade turația cam cu 400rpm in acel moment , asta la relatii iar daca măresc turația scade tot cu 400 pe la 2000 iar daca cresc turatia cu mai putin. Pornirea la rece initial e buna pt 1 secunda dupa care moare. La relatii se simt vibratii medii ca intensitate la rece si la cald. I-mi este greu sa il pornesc, daca apas acceleratia in incercatea de al porni la rece cu tot cu socul tras la un moment dupa mai multe rotatiidate de electromotor pare ca il invarte mai greu(nu e bateria descarcata) .

Povestea pe larg este asa: masina a stat mai multi ani fara sa die pornită iar cand am incercat avea vibratii puternice date de motor, am reusit sa rezolv problema care era din aprindere: am skimbat bobina , bujii, fișe, capac delco, condensator)

Acest fenomen de motor care simt ca si cum s-ar bloca a aparut dupa ce am reglat culbutorii, cand am pornit-o o tija de admisie parea de la cil 1 a sarit si am avut o bataie de fier pe fier la scurt timp dupa ce am pornit-o. Am deschis din noi capacul culbutori si am observat tija sarita, m-am uitat nu parea rupta sau indoita si am pus-o la loc dar fenomenul de intrerupt nu a disparut.

Va rog sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa caut. Mulțumesc mult
AndyDac
Chiar nimeni nu are nici o idee? 😳
ct_71_ccl
ai strins prea tare culbutorii.se fac la rece 0.15 admisie,0.20 evacuare.dai jos capacul delcou aduci luleaua de la delcou inspre aripa stg. si tragi motorul la semn.faci admisii si evacuari la ce se misca.intorci luleaua spre aripa dr.faci iar admisii si evacuarile ramase.ca sareglezi avansul,tragi iar motorul la semn,cu luleaua spre aripa stg.pui capacul la delcou,slabestipiulita delcoului,il dai spre radiator.pui contactul si cu fisa centrala tinuta aproape de carcasa altermatorului,aduci delcoul spre baterie usor pina da scinteie.stringi putin mai mult a
clapets de acceleratie sa stea putin mai turat motorul si pornesti.lasi sa se incalzeascs,eventual mergi cu masina sa se incalzeasca la temperatura de lucrumacum reduci din clapeta relantiul la 800 rmp,stringi surubul CO pina da sa se opreasca,acum desfaci usor pina se tureaza maxim.acum daca e mai mare de 800,reiei reglajul la carburator,adica reduci iar la 800,stringo CO pina da sa moara,desfaci iar pina se tureazaaxim.acum artrebui sa fie okay!daca motorul e fara prbl interioare....ar trebui sa mearga cum trebuie!spor si scrie aici daca ai rezolvat si cum!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.