Sociopatul Tandru
18 Jan 2006, 14:57
Am o Nova cu carburator 1.4 montat la 90 grade fata de pozitia normala de lucru al unui carburator Weber Carfil.
Adica furtunul de benzina vine in partea stanga cum privim din fata si nu din fata.OK?
Niste mari mesteri mi-au umblat la avans, mi-au umblat la aer, mi-au umblat peste tot unde se putea umbla. De atunci masina nu mai merge cum a mers.Am fost cu ea la service si cica mi-ar fi reglat admisia de aer cu toate ca eu le-am zis sa se uite peste tot, pe banii mei dar mi-au zis ca "nu e nevoie"
Intr-o saptamana de atunci masina nu a mai pornit bujiile erau negreeeeeeeee.
Mi-am dat carburatorul jos cu mana mea si l-am curatat ca avea cam jumate apa in camera de nivel jumate nimic.
Acum am si eu o intrebare! Cum se regleaza?
Care sunt timpii de reglare si de ce anume trebuie sa tin cont? Am cautat pe forum dar nimic nu am gasit.
Stiu ca trebuie sa umblu si la avans (mai ales ca mi-au dat 3 dinti la avans mai in fata orice ar insemna asta).
Cum sa fac?
einstein1984
18 Jan 2006, 15:01
Poate gresesc dar in pozitia asta la un viraj se va saraci amestecul, iar la un viraj pe partea cealalta se va imbogati amestecul (adica bujii negre). Masina a functionat normal pana acum, avand carburator montat astfel?
Sociopatul Tandru
18 Jan 2006, 15:14
nu a functionat foarte bine..cand intru in curbe cu viteza se opreste motorul asta pt ca jiclorul interior ramane fara benzina..dar totusi mergea. stiu la ce te referi..sa ignoram asta..cum regelz carburatorul si cu avansul?
"3 dinti........" se referea la avansul vacuumatic!
Sociopatul Tandru
18 Jan 2006, 17:49
stiu..dar nu-mi poate mie nimeni explica cum sa reglez si eu panarama aia de carb si de avans vacuumatic si nevacuumatic?
ia si tu o carte sau vezi pe dc++, ca e mult de explicat!
Sociopatul Tandru
19 Jan 2006, 11:42
...ce sa caut pe dc++? nimic nu e acolo...
Este si pe DC++, dar mai ales e plin FORUMUL de explicatii, foloseste search!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.