Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nivel antigel fluctuant Logan 2008 1.5 DCI
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
adrian96
Salut!. Am un Logan 1.5 dCI din 2008. Problema pe care o am este ca nivelul antigelului din vasul de expansiune fluctueaza foarte mult si nu inteleg de ce. Un exemplu:

Am plecat azi de acasa cu nivelul antigelului la linia de minim. Am mers aproximativ 10 minute si cand am ajuns la destinatie nivelul antigelului era cu vreo 3-4 cm peste linia de maxim. In tot acest timp am avut caldura pornita pe treapta 1, dar masina nu a bagat caldura. Am mai mers 5 minute cu masina. Intre timp caldura a pornit si in bord au aparut 4 linii in loc de 2 pe indicatorul de temperatura. Pentru cateva secunde s-a simtit un miros ciudat in masina. Atunci a pornit caldura. Cand am oprit (dupa doar 5 minute de la oprirea anterioara) nivelul antigelului era cu mult sub minim. Am verificat si nu am descoperit locuri cu urme de antigel. Daca las masina peste noapte nivelul antigelului mai creste putin pana la minim.

Am fost recent la mecanic cu aceasta problema si mi-a schimbat capacul de la vasul de expasiune, antigelul din instalatie si termostatul si mi-a spus apoi sa "o tin sub observatie". Comportamentul mentionat anterior, se intampla dupa vizita la mecanic. Mentionez ca in vas nu se face spuma, nu fierbe, nu scoate fum alb, puterea motorului nu este afectata, nivelul uleiului pare in regula la fel si acel buson de la motor pare ok, in sensul ca exista doar ulei nu si altceva. Am verificat in fata si nu este nimic ud la covorasul de la pasager. Pana acum nu am avut nicio problema la motor, iar pana acum nu am schimbat niciodata pompa de apa.

De la ce poate fi aceasta problema?
RazvanF
QUOTE(adrian96 @ 19 Jan 2021, 17:45)
Am fost recent la mecanic cu aceasta problema si mi-a schimbat capacul de la vasul de expasiune, antigelul din instalatie si termostatul si mi-a spus apoi sa "o tin sub observatie". Comportamentul mentionat anterior, se intampla dupa vizita la mecanic.
*


A fost aerisita instalatia dupa operatiunile facute?
Daca nu este aerisita ai sanse foarte mari sa arzi garnitura de chiuloasa.
adrian96
QUOTE(RazvanF @ 19 Jan 2021, 19:32)
A fost aerisita instalatia dupa operatiunile facute?
Daca nu este aerisita ai sanse foarte mari sa arzi garnitura de chiuloasa.
*



Nu stiu lucrul asta. Mecanicul a spus ca se aeriseste singura si nu este nevoie. Este adevarat acest lucru? Multumesc pentru raspuns.
RazvanF
Nu se aeriseste singura, ca nu are aerisitor automat. Sunt anumite capacele care trebuiesc deschise cand motorul este pornit sa permita aerului sa iasa. Totodata aerisirea se face cu termostatul inchis si deschis si cu aeroterma setata pe nivelul maxim de caldura.
Mai bine cauta alt mecanic, daca circuli asa cu masina risti sa arzi garnitura de chiloasa si reparatia pentru ea e mai scumpa decat masina.
surube
rolleyes.gif Eu am scos termostatul din schema , de frica sa nu se blocheze și sa arda garniturile motorului! Acum merge mai bine ,nu se mai încinge motorul, are răcirea mai buna !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.