Cumperi tamburul pe specificațiile mașinii și muti coroana magnetica de pe tamburul tău pe cel nou. Se depresează cu grija făcând pârghie cu 2 șurubelnițe plate treptat, din loc în loc, eventual cu mult spray degripant, cu grija sa nu deterioreze inelul. Eu am fost nevoit sa las peste noapte la înmuiat in spray degripant. Diferenta de pret între un tambur fara coroana magnetica si unul cu este semnificativa si riști sa nu aibă același nr. De poli ca pe masina ta. Presarea pe noul tambur se face la fel, cu grija, ciocanind roată doar în partea metalica. Gasesti tambur după seria VIN în multe magazine online.
Citește aici de la postul #15:
https://www.daciaclub.ro/Saboti-frana-t2825...ml#entry4544423Vezi acolo cum arata și inelul cu coroana magnetica.
Dacă schimbi doar un tambur s-ar putea sa ai ceva dezechilibru la frânare pe puntea spate.
Am uitat sa precizez ca dacă noul tambur vine fara rulment , acesta trebuie achiziționat separat și trebuie presat in tambur. Eu a folosit SNR. Si atentie la cuplul de strângere a piulițe la montare.