Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan III ECO-G 100 Comfort - Bleu Iron
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
DFA
Azi am deschis o comandă pentru un Logan III ECO-G 100 Comfort.

Preț echipare Comfort cu motorizare ECO-G 100 = 12.350 € (de la 12.150 € la lansare s-a mărit cu 200 € în Martie 2021...)

Cu următoarele opțiuni:
Culoare: Bleu Iron / TERQH / RQH = 340 €
Jante: flexwheel 16", design Saria = 200 €
Jante: aliaj 16", design Amaris = 250 €
Infotainment: Media Nav = 100 €
- radio AM-FM-DAB;
- ecran tactil 8";
- replicare smartphone prin USB și Wi-Fi (AndroidAuto și Apple CarPlay cu și fără fir);
- comenzi pe volan & satelit;
- Bluetooth® (audio streaming & handsfree);
- 6 difuzoare (4 de bandă largă în uși și 2 tweetere în planșă bord;
- navigație IGo OEM + harta României;
Pachet Confort = 450 €
- Frână electrică de parcare;
- Consolă înaltă, cotieră centrală cu spațiu depozitare;
- Card mâini libere / Buton Engine Start-Stop;
- Bușon rezervor fără cheie;
- Scaun șofer reglabil pe înălțime*;
- Măsuțe rabatabile pe spătarele scaunelor din față*;
*erau deja incluse în echiparea COMFORT...
Pachet Parking 2 = 400 €
- Senzori față & spate;
- Senzor unghi mort (BSD);
- Cameră video marșarier;
Climatronic monozonă = 200 €
Pachet scaune incalzite = 300 €
- implică Climatronic monozonă / AC automat (200 €)
- Scaune față încălzite (100 €)
Volan îmbrăcat în piele = 100 €
Geamuri electrice spate = 100 €
Subtotal opțiuni = 2.040 €

Accesorii obligatorii (subtotal = 97,93 €):
- Kit siguranță auto = 58 €
- set covoare cauciucate cu margine înaltă = 39,93 €

Subtotal = 12.350 + 2.040 + 97,93 = 14.487,93 € cu TVA

Reduceri:
- Tichet Rabla Clasic 2021 = 7.500 Lei (~1.515 €)
- eco-bonus GPL = 1.500 Lei (~303 €)
- discount Dacia/Renault = 100 €
Subtotal reduceri = ~ 1.919 €

TOTAL DE PLATĂ = 14.487,93 - 1.919 = 12.468,93 € adică aproximativ 63.192,06 lei

E posibil să mă răzgândesc în privința jantelor și să le aleg pe cele din aliaj 16", design Amaris.

De asemenea, aștept să apară opțiunea de scaune încălzite față pentru a o adăuga - nici nu mă gândesc să o cumpăr fără această opțiune, și ea singură aruncă termenul de livrare către luna Iunie 2021, plus întârzierea pentru Media Nav de 2-3 luni rezultă un termen de livrare aproximativ în August-Septembrie...

Abia peste vreo 20 de zile de azi voi primi o estimare privind data de fabricație - având în vedere criza de semiconductoare auto e foarte posibil ca termenul de livrare să fie Vară-Toamnă... unsure.gif
Dacă până acum opțiunea Media Display era relativ ușor de livrat, acum atât Media Display cât și Media Nav au date incerte de livrare, dealerul mi-a spus că încă nu există loturi alocate de fabricație pentru Media Display și Media Nav - doar pentru Media Control.

Adică situația e cam maro. Există și riscul ca livrarea foarte târzie să încurce validarea tichetului Rabla.

------------------

Probabil că o alegere înțeleaptă ar fi fost un Renault Clio Zen ECO-G 100, doar că pentru a echivala echipările cu Logan III ECO-G Comfort ar fi trebuit să adaug la prețul de bază al lui Renault Clio Zen ECO-G 100 de 15.090 € opțiuni în valoare de 1.690 € (Culoare Metalizată + Pachet EASY LINK 7 + Pachet City Zen + SCAUNE FATA INCALZITE + proiectoare ceață), cu un subtotal de 16.780 - reduceri Rabla + ecobonus (1.819 €) = 14.961 € adică o diferență de 2.544 € față de Logan...
Da, știu, Clio e o mașină mai bună.

------- Situația curentă -------

Comandă = 19-04-2021
Primit VIN = 11-05-2021
Acte de făcut pentru Rabla = începând cu 01-06-2021
Data maximă de modificare a comenzii = 10-06-2021
Estimare Fabricație = 09-07-2021
Estimare Livrare la client = 15-20 Iulie 2021

Deci în total cam 3 luni.

Dacă până la data maximă de modificare a comenzii (adică 10-06-2021) nu apare opțiunea de SCAUNE FAȚĂ ÎNCĂLZITE amân comanda și implicit pierd locul din lotul de fabricație și VIN-ul...

13-05-2021 - Am cerut modificarea comenzii:

- scos Jante Flexwheel 16" Saria (200 EUR)
+ adăugat Jante aliaj 16" Amaris (250 EUR)
+ adăugat Pachet scaune incalzite (implică Climatronic monozonă / AC automat / + 100 Euro)
actualizat calculul de mai sus

19-05-2021 - am primit un nou Bon de Comandă, din 19 Mai (cel vechi era din 19 Aprilie) - cu un VIN nou firește cu același VIN, s-a păstrat, cu "Pachet scaune încălzite" și jante 16" Amaris adăugate.
Noua dată de intrare în fabricație este 13 Iulie (față de 9 Iulie) - deci am rămas deocamdată alocat în lotul "de Iunie"...
Noua dată de livrare este 20-25 Iulie (față de 15-20 Iulie).
Nu am pierdut decât 4-5 zile, o nimica toată dacă lucrurile se păstrează așa!
O dată de livrare pesimistă este estimată ca fiind 23-29 August - deci lucrurile nu sunt bătute în cuie...
MoneyTalks
QUOTE(DFA @ 19 Apr 2021, 20:36)
e foarte posibil ca termenul de livrare să fie Vară-Toamnă...  unsure.gif
*


Pina atunci se va depune praful pe topicul asta...
Si ce te face sa crezi ca Clio ar fi mai bun decit Logan? Vreun argument, ceva?
AmunDei
Pt 50 euro extra pune si jantele de aliaj, sa fie treaba completa. As tine si media nav-ul chiar daca intarzie comanda. Va fi foarte comfortabil sa nu mai fie nevoie sa stai cu pune cablul/scoate cablul ori de cate ori ai nevoie de navigatia de pe telefon. Chiar sunt curios cand ajunge, ca am vazut ca si colegul dr_mKe a luat o versiune de echipare mai ciuntita ca sa nu stea sa astepte.

A, si poti sa-i pui si aripioara de rechin in loc de antena clasica pt un BMW look complet tongue.gif
sorin1983
eu sunt curios cati or sa isi cumpere cu gpl cand pe aici era vazut ca bomba nucleara happy.gif
de ce oare cvt nu e si cu gpl?
rue
Eu nu as comanda anul asta daca nu as putea sa o colectez si inscrie pana sa inceapa concediile - dupa admiterea la licee.
Varianta ar fi de pe stoc.
Cert este ca pe stocul online, nu mai sunt essential gpl albe si pe comfort as vrea sa am AC automat. Pe stoc sunt destule frigidere comfort (deci cu media display), insemnand ca se pot primi relativ rapid, sa zicem intr o luna.
La Clio cu acelasi motor e reclama pe site cu 11 300 eur parca, dar pe stocul online renault sunt doar fara gpl daca mi amintesc bine.
In reprezentanta se laudau ca ei au acces la un stoc mai mare in sistem decat ce vedem noi online, dar nu sunt sigur de asta, doar daca ii testez.
IRONICK
Daca tot cumperi genti de aliaj, alege Amaris.
As renunta si la vopsea metalizata si as lua altceva. Masina alba vara = love.
DFA
QUOTE(MoneyTalks @ 19 Apr 2021, 23:35)
Si ce te face sa crezi ca Clio ar fi mai bun decit Logan? Vreun argument, ceva?
*


Păi platforma pe care e construit e mai bună, ceva mai multă grijă la asamblare, carenaje complete, materiale mai bune ici-colo, scaunele au suport mai bun, o siguranță mai bună în general, mai puțin low-cost...

QUOTE(AmunDei @ 20 Apr 2021, 07:43)
A, si poti sa-i pui si aripioara de rechin in loc de antena clasica pt un BMW look complet  tongue.gif
*


Sigur îi pun! smile.gif

QUOTE(sorin1983 @ 20 Apr 2021, 07:50)
eu sunt curios cati or sa isi cumpere cu gpl cand pe aici era vazut ca bomba nucleara  happy.gif
de ce oare cvt nu e si cu gpl?
*




QUOTE(rue @ 20 Apr 2021, 07:53)
La Clio cu acelasi motor e reclama pe site cu 11 300 eur parca,
*


Da, dar prețul ăla e doar pentru echiparea Life și doar în rate - prețul nu e rău deloc, dar combinația nu mă coafează.

QUOTE(IRONICK @ 20 Apr 2021, 08:07)
Daca tot cumperi genti de aliaj, alege Amaris.
*


Normal. Deși nu mă omor după designul lor, nu mi se par așa frumoase.

QUOTE(IRONICK @ 20 Apr 2021, 08:07)
As renunta si la vopsea metalizata si as lua altceva. Masina alba vara = love.
*


Într-adevăr, o mașină albă e mai răcoroasă cu ~10 grade C decât una neagră sau alte culori închise.
Din păcate vopseaua opacă e fără lac de protecție și mult mai expusă la acțiunea excrementelor...
Așa că cea metalizată rămâne.
IRONICK
Am vb. tampenii, Saria nu-s de aliaj. Ce aduc in plus fata de alea de baza?
AmunDei
Pai cele de baza in echiparea Comfort sunt pe 15" de tabla. Ca optionale sunt 16" tabla la 200 EUR sau 16" aliaj la 250 EUR. Asa ca daca tot da niste bani in plus, macar nu schimba tabla cu tabla ci pt extra 50 EUR ia aliajele.
einstein1984
QUOTE(IRONICK @ 20 Apr 2021, 09:07)
Daca tot cumperi genti de aliaj, alege Amaris.
As renunta si la vopsea metalizata si as lua altceva. Masina alba vara = love.
*


Genti de aliaj nu recomand decat samsonite. radmasa.gif
AmunDei
Eu asa as face-o tongue.gif [attachmentid=1628127356] [attachmentid=1628127357] [attachmentid=1628127358]
DFA
Din păcate, jantele de 16" Amaris nu sunt nici pe departe atât de gri cum sunt în foto - ar fi fost mult mai frumoase așa - ele în realitate sunt foarte argintii și luminoase.

20 Apr 2021, 10:59:
QUOTE(sorin1983 @ 20 Apr 2021, 07:50)
eu sunt curios cati or sa isi cumpere cu gpl cand pe aici era vazut ca bomba nucleara  happy.gif
*


Câți? Cred că vor fi destul de mulți, pentru că Diesel-ul e pe ducă și încet-încet vor mai rămâne doar motorizări Benzină+GPL și Benzină+Electric...

QUOTE(sorin1983 @ 20 Apr 2021, 07:50)
de ce oare cvt nu e si cu gpl?
*


Nu e acum, dar la toamnă-iarnă cică apare și ECO-G 100 + CVT - că e cerere.
einstein1984
toate jantele de aliaj sunt diamond cut acum?
DFA
QUOTE(einstein1984 @ 20 Apr 2021, 11:12)
toate jantele de aliaj sunt diamond cut acum?
*


Nu cred.
Astea Amaris 16" de la Dacia sigur nu sunt.
einstein1984
Pentru durabilitate eu as prefera fara diamond cut, desi sigur nu sunt la fel de aspectuoase.
DFA
Așa este.

Astea de aliaj sunt frumoase dar pretențioase și se degradează mai repede în timp, mai ales că mașina nu o conduc doar eu exclusiv... și chiar și așa, și eu le pot pocni sau zgâria - că doar mi s-a întâmplat și la rabla actuală...

Astea de tablă sunt mai practice, mai rezistente parcă și mai ușor de reparat. De asta am optat inițial pentru flexwheel și nu de aliaj. Le încalț cu AllSeason și 4 ani scap de bătaia de cap cu anvelopele.
rue
Si cu gumele din fabrica ce faci? Sunt de obicei foarte bune dar de vara.
DFA
Sunt în dilemă cu ele - aș putea face alternanță cu ele - sau să le vând imediat unsure.gif
einstein1984
in general sunt f bune alea OEM, dr mke nu e de acord insa la astea de sandero stepway....
DFA
Da, am văzut că nu-i plac cum se țin pe drumuri ude.
sorin1983
QUOTE(DFA @ 20 Apr 2021, 11:17)
Nu e acum, dar la toamnă-iarnă cică apare și ECO-G 100 + CVT - că e cerere.
*


asa m-ar bate un gand... macar pentru confort.
DFA
Daaaa și eu mi-aș fi dorit o automată cu GPL rolleyes.gif , dar dacă mai aștept și după aia cine știe cât ajung să merg cu autobuzul până atunci... biggrin.gif

Plus, sunt niște necunoscute cu întreținerea la CVT, e o cutie delicată, sensibilă și pe termen lung (> 150.000Km) nu știu ce să zic de ea, parcă nu m-aș lega la cap.
AmunDei
Bine daca mergi cu ea doar cat tine garantia n-ar fi o problema sa zicem. Mai nasol e ca la CVT-ul actual cuplul e suntit la 142 Nm comparativ cu 160 benzina manual. Considerand ca GPL-ul are 170 Nm, imi imaginez ca daca vor pune CVT pe varianta asta, au si ei bunul simt sa bage un model care sa nu lesine masina complet (wishful thinking, parca vezi ca va fi tot aia).
IRONICK
QUOTE(DFA @ 20 Apr 2021, 15:42)
Plus, sunt niște necunoscute cu întreținerea la CVT, e o cutie delicată, sensibilă și pe termen lung (> 150.000Km) nu știu ce să zic de ea, parcă nu m-aș lega la cap.
*

Nu exista fara intretinere, se schimba uleiul periodic. Si te tine o viata CVT-ul. Fata de automatele clasice cu ambreiaj sau fara.
MyKe89
QUOTE(AmunDei @ 20 Apr 2021, 16:47)
Mai nasol e ca la CVT-ul actual cuplul e suntit la 142 Nm comparativ cu 160 benzina manual. Considerand ca GPL-ul are 170 Nm, imi imaginez ca daca vor pune CVT pe varianta asta, au si ei bunul simt sa bage un model care sa nu lesine masina complet (wishful thinking, parca vezi ca va fi tot aia).
*


Cred că nu a fost ciuntit cu intenție, ci mai degrabă sunt pierderi mari în lanțul cinematic propus de ei.
DFA
QUOTE(MyKe89 @ 20 Apr 2021, 16:02)
Cred că nu a fost ciuntit cu intenție, ci mai degrabă sunt pierderi mari în lanțul cinematic propus de ei.
*


Exact!
Cureaua aia metalică + convertizoarele de cuplu nu au cum să transfere la ieșire tot ce intră - deci pierderi + cutia se protejează pe sine, nu e modelul ăla cu ambreiaj cu blocare ca să ajute în mărirea cuplului.
IRONICK
CVT-ul rezista foarte bine si pe un SUV 4x4 cu cuplu mult mai mare. Vezi Toyota.
Doar in ca in cazul de fata au montat ceva slab, nu este vorba de pierderi, ci de rezistenta si fiabilitate.
Si mai este vorba si de istoricul ei, presupun ca este ala cu probleme gen Nissan ...?
AmunDei
Cifrele alea nu sunt la roata, ci la motor. Adicatelea cuplul e suntit intentionat din soft pentru ca probabil au pus cel mai ieftin CVT posibil si internele nu tin.

Despre cat tine? Depinde multi factori dar ca si la orice alta piesa, depinde ce defecte de proiectare are si care's punctele slabe. De obicei cand crapa, la un CVT conventional ori cedeaza cureaua ori ce am vazut pe la una de Nissan, se uzeaza prematur axul din cauza unor rulmenti prosti. Ca rezultat scripetii ce ghideaza cureaua nu mai functioneaza corect apoi cureaua se rupe.

Urmariti de la minutul 35 aici https://www.youtube.com/watch?v=_64zEsMdQ9A

Cand se strica ceva la CVT, din cauza sutelor de parti componente ale curelei, impactul e catastrofal si se schimba cutia cu totul, ca o reconditionare nu este posibila (cel putin nu la un cost omenesc, nu ca cutia in sine ar fi prea ieftina de noua).

Deci tine "pe viata" pana cand explodeaza, iar asta poate fi cateva zeci de mii de km sau cateva sute de mii de km. Nu as conduce un CVT conventional pe o masina iesita din garantie.

bgdrenault
QUOTE(rue @ 20 Apr 2021, 07:53)
In reprezentanta se laudau ca ei au acces la un stoc mai mare in sistem decat ce vedem noi online, dar nu sunt sigur de asta, doar daca ii testez.
*


La intrare in Iasi, pe partea stanga, unde are un parc Caremil, e un lot mare, dar mare de tot de sandero si logan nou.........or fi asteptand rabla poate
Andy_ACS
Felicitari pentru viitoarea achizitie.
Ca pareri personale:
- in acest moment ar fi o greseala sa iei 1.0 tCe fara GPL, cu ecobonusul de 1500 de lei iese GPL gratis, iar economia in timp e importanta. In plus e si mai eco-friendly si la nevoie ai autonomie mult mai mare cu ambele rezervoare pline
- nu as lua CVT-ul, tipul asta de cutie mi se pare neplacuta la condus, performantele nu sunt grozave, pretul de achizitie e mai mare, posibilele defectiuni sunt mult mai greu de rezolvat.
DFA
QUOTE(Andy_ACS @ 20 Apr 2021, 20:21)
Felicitari pentru viitoarea achizitie.
*


Mulțumesc! blush.gif

QUOTE(Andy_ACS @ 20 Apr 2021, 20:21)
Ca pareri personale:
- in acest moment ar fi o greseala sa iei 1.0 tCe fara GPL, cu ecobonusul de 1500 de lei iese GPL gratis, iar economia in timp e importanta. In plus e si mai eco-friendly si la nevoie ai autonomie mult mai mare cu ambele rezervoare pline
- nu as lua CVT-ul, tipul asta de cutie mi se pare neplacuta la condus, performantele nu sunt grozave, pretul de achizitie e mai mare, posibilele defectiuni sunt mult mai greu de rezolvat.
*


- am comandat ECO-G 100 - pe GPL - la 300 € în plus trebuie să fii fraier să nu iei pe GPL...
- nu am optat pentru CVT, deși o automată e foarte comodă în oraș (noroc că nu stau în București..., Buzăul încă are un trafic omenos deși e din ce în ce mai aglomerat și el...)
IRONICK
QUOTE(AmunDei @ 20 Apr 2021, 18:27)
Deci tine "pe viata" pana cand explodeaza, iar asta poate fi cateva zeci de mii de km sau cateva sute de mii de km. Nu as conduce un CVT conventional pe o masina iesita din garantie.
*
QUOTE(Andy_ACS @ 20 Apr 2021, 20:21)
- nu as lua CVT-ul, tipul asta de cutie mi se pare neplacuta la condus, performantele nu sunt grozave, pretul de achizitie e mai mare, posibilele defectiuni sunt mult mai greu de rezolvat.
*
Sa nu generalizam, CVT in cazul de fata, Renault/Nissan/Dacia.

Ca sunt alti producatori unde CVT-ul tine pe viata. Referitor la performante si comportament, eu sunt fan. Nu fan infocat, dar sunt fan. Asta dupa cativa ani de CVT, ca si eu eram sceptic la inceput. Cine a condus CVT-ul de la Toyota si ii place confortul si fiabilitatea, nu se va mai intoarce la o cutie automata normala.
DFA
Stare curentă:

Comandă = 19-04-2021
Primit VIN = 11-05-2021
Acte de făcut pentru Rabla = începând cu 01-06-2021
Data maximă de modificare a comenzii = 10-06-2021
Estimare Fabricație = 09-07-2021
Estimare Livrare la client = 15-20 Iulie 2021

Deci în total cam 3 luni.

Dacă până la data maximă de modificare a comenzii (adică 10-06-2021) nu apare opțiunea de SCAUNE FAȚĂ ÎNCĂLZITE amân comanda și implicit pierd locul din lotul de fabricație și VIN-ul...
einstein1984
QUOTE(IRONICK @ 21 Apr 2021, 09:44)
Cine a condus CVT-ul de la Toyota si ii place confortul si fiabilitatea, nu se va mai intoarce la o cutie automata normala.
*




Corect, daca nu iti place de nici un fel sa conduci, CVT e cea mai buna optiune. Bine, exceptie poate aia de koleos cand simuleaza trepte. Dar numai cu poate.
dr_mKe
Total de acord cu einstein. In oras sunt sigur ca pot consuma mai putin cu CVT, la drum intins insa, depasirile sunt neplacute rau. Intarzierea reala de la pedala la podea pana la repriza efectiva este dr cca 2 secunde, plus mereu motorul in 5500 rpm....
Daca as avea mult de umblat pe drumuri proaste si teren accidentat, nimic nu bate un CVT la finetea demarajului pe noroi, in rampă, nu ai nici un ambreiaj care se poate pârli, mereu tine turatia in limite sanatoase pt motor daca pui cutia in L, etc, samd. La drive test am avut varianta CVT, chiar si cu 142 Nm, in teren nu o bate manuala veci.
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 12 May 2021, 08:32)
Corect, daca nu iti place de nici un fel sa conduci, CVT e cea mai buna optiune. Bine, exceptie poate aia de koleos cand simuleaza trepte. Dar numai cu poate.
*


CVT de la Renault/Nissan este o mizerie.
Compari o mizerie cu ceva fiabil care functioneaza corect.
Nu te opreste nimeni sa apesi pe butonul de S (da, CVT-ul are S) si sa o conduci altfel.
Sa nu uitam ca CVT-ul a fost interzis in F1.
Daca nu s-ar auzi motorul, multi dintre cei care sunt gica-contra, nici nu si-ar da seama. Asa cum nu fac nici diferenta intre un H si o independenta.
Sa compari un dublu ambreiaj cu CVT, iar este o mizerie.
Sa spui ca nu trage, ca nu simti treptele, la fel. Este fix categoria aia de soferi adevarati care ziceau ca nu vor cutie automata, ca nu simt ei cand schimba treptele. Cumva trebuie sa fim gica-contra si cu masinile electrice din cauza asta?
ursul_bipolar
Ironick are dreptate, intarziere la eCVT nu am sesizat sa existe.
dr_mKe
Condus CVT-ul de la Toyota, tot nu are reprize ok, desi este mult mai bună decât una neasistata de motorul electric. Totuși era imperecheata cu un motor de 2 litri (parca), nu cu o mârțoagă......
MuciX
Testat si eu anul trecut o Corolla cu eCVT si motorul de 180 de cai.
Mie sincer imi place ideea de CVT, e modul ideal de a exploata un ICE, dar chiar si implementarea asta mi s-a parut lenta, chiar dura ceva pana se gandea ca trebuie sa inceapa sa traga. In plus, la orice apasare de acceleratie sarea acul in 5k, ceea ce penaliza la confort.

Nu mai zic nimic de interiorul tipic Toyota cu butoane si display din anii 90.

Ce-i drept n-am avut decat vreo 90 de minute sa o pedalez atat pe autostrada cat si prin oras, dar nu m-a convins.

Pacat, design-ul exterior imi place super mult.
stolniceanulucian
CVT ul de la Toyotele hibride nu are nici o treaba cu CVT ul mecanic de la Dacia, de fapt nu are nici o treaba cu vreun CVT mecanic.
La Prius sau Corolla hibrid nu exista nici un lant, curea sau fulie asemanatoare CVT urilor mecanice care sa se poata deteriora.
Toyota foloseste denumirea de eCVT pentru a putea descrie stilul de functionare al transmisiei lor care consta de fapt intr-un angrenaj electromecanic - un fel de reductor planetar in care axul central este actionat de motorul termic iar satelitii si coroana sunt actionate de motoare-generatoare electrice

eCVT de la Toyota este practic fara moarte

CVT mecanic de la Dacia sau de la alte marci poate sa aiba defecte destul de rapid.
Este cunoscut cazul CVT ului de la Audi (multitronic) care crapa la multe masini inainte de 100 000 de KM.

Singura consolare este ca CVT nu poate fi mai prost decat transmisia robotizata de la Logan 2 smile.gif
ursul_bipolar
Mecanismul de functionare al eCVT este explicat pe intelesul tututor aici. Este intr-adevar o transmisie f fiabila.
@Mucix, cu siguranta sunt alte marci care iti ofera butoane si displaiuri pe placul tau.
cj98czh
am condus si eu RAV 4 amicului meu, similar cu al Ursului ... mie personal nu imi olace cutia aia deloc ... dar este chestie de gusturi ...
MuciX
cu siguranta sunt alte marci care iti ofera cutie de viteze pe placul tau.
Andy_ACS
Daca tot a deviat discutia, am condus mai mult timp o masina electrica in weekend, nu mai e cazul sa ne stresam prea tare de cutii de viteza 😄
IRONICK
QUOTE(dr_mKe @ 12 May 2021, 17:52)
Condus CVT-ul de la Toyota, tot nu are reprize ok, desi este mult mai bună decât una neasistata de motorul electric. Totuși era imperecheata cu un motor de 2 litri (parca), nu cu o mârțoagă......
*

Ca orice Toyota care se respecta, este facuta pentru confort si economie de combustibil. Nu pentru viteza maxima sau reprize care sa te bage in scaun. Si da, ca ai spus mai in urma. In off-road e de bine.
QUOTE(stolniceanulucian @ 12 May 2021, 18:24)
CVT mecanic de la Dacia sau de la alte marci poate sa aiba defecte destul de rapid.
Este cunoscut cazul CVT ului de la Audi (multitronic) care crapa la multe masini inainte de 100 000 de KM.
*

Comparam mere cu pere/Toyota.
Fulia defazoare de la Toyota diferita de aia de la Renault. Un mare esec la Renault. Alt exemplu de implementare corecta.
QUOTE(cj98czh @ 12 May 2021, 18:52)
am condus si eu RAV 4 amicului meu, similar cu al Ursului ... mie personal nu imi olace cutia aia deloc ... dar este chestie de gusturi ...
*

Pentru dublu ambreiaj, apasati 1.
--
Sa ceri de la o masina de 10-11sec sa te bage in scaun ...
einstein1984
cea mai buna cutie de viteze e aia care nu schimba rapoartele.
luci_cta
Eu am o Honda CRV hibrid. Asta nu schimba deloc rapoartele. E o masina electrica cu incarcare la purtator. Si cateodata se poate cupla direct motorul la trenul de rulare. Cum face asta? Numai ea stie.
einstein1984
QUOTE(stolniceanulucian @ 12 May 2021, 19:24)
CVT ul de la Toyotele hibride nu are nici o treaba cu CVT ul mecanic de la Dacia, de fapt nu are nici o treaba cu vreun CVT mecanic.
*


Ah, deci comparam mere cu avocado de 3 ori mai scumpe. radmasa.gif radmasa.gif
E cVT e un fel de locomotiva diesel electrica.
DFA
A apărut și în configuratorul Dacia România opțiunea de scaune față încălzite împreună cu climatronicul monozonă = 300 Euro amândouă

Am cerut modificarea comenzii:

- scos Jante Flexwheel 16" Saria (200 EUR)
+ adăugat Jante aliaj 16" Amaris (250 EUR)
+ adăugat Pachet scaune incalzite (implică Climatronic monozonă / AC automat / + 100 Euro)
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 13 May 2021, 08:59)
Ah, deci comparam mere cu avocado de 3 ori mai scumpe.  radmasa.gif  radmasa.gif
E cVT e un fel de locomotiva diesel electrica.
*


Mai fiabile.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.